Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaime kan jo såvidt dra laksen med venstrehånda, hvorfor i alle dager skulle Tywin og co velge han? The Mountain er vel den "beste" fighteren de har? Evt Loras, han er vel også ganske god med sverd (hoho).

Er ikke The Mountain et godt stykke unna?

Lenke til kommentar

Jaime kan jo såvidt dra laksen med venstrehånda, hvorfor i alle dager skulle Tywin og co velge han? The Mountain er vel den "beste" fighteren de har? Evt Loras, han er vel også ganske god med sverd (hoho).

Han plundrer vel oppe i nord tror jeg? Uten at jeg kan reglene helt ang. hvor lang tid det kan ta før en champion må være klar så går jeg utifra at Cersei ikke har noe i mot og vente noen uker for å øke sjansen for at Tyrion ender opp død.

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar

Han plundrer vel oppe i nord tror jeg? Uten at jeg kan reglene helt ang. hvor lang tid det kan ta før en champion må være klar så går jeg utifra at Cersei ikke har noe i mot og vente noen uker for å øke sjansen for at Tyrion ender opp død.

Ved rettsaken til Tyrion i The Eyrie krevde de at championen skulle være tilstede der og ta fighten med en gang. Men, Tywin får sikkert gjøre som han vil her, og da er jo The Mountain et veldig naturlig valg...

Lenke til kommentar

Oberyn var jo den eneste som stilte kritiske spørsmål, han og Tyrion er nok av samme ull slik sett.

Småfrekke og slu, men innerst inne et godt hjerte.

Tyrion velger Jaime så fremt de ikke får lagt en stopper for det eller Tyrion ikke vil risikere livet til broren sin, den eneste som vil at han skal leve av familiemedlemmene.

Leiesoldaten til Tyrion vs Jaime hadde jo vært typisk GoT, da mister man jo nesten garantert en "favoritt".

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Bronn virker usannsynlig, han tar seg jo godt betalt for alt han gjør.
Hva skal han med penger om han er dø?

Lenke til kommentar

Japp. Ingenting er så sårbart som å få ødelagt noe av opplevelsen i GoT. Tenk om man hadde blitt spoilet det The Red Wedding f.eks. eller The Purple Wedding. Da hadde jeg ikke fått gleden av å hoppe i stolen og sprette en øl for at Joffrey døde.

Endret av Emils.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...