AnewZ Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Jaime kan jo såvidt dra laksen med venstrehånda, hvorfor i alle dager skulle Tywin og co velge han? The Mountain er vel den "beste" fighteren de har? Evt Loras, han er vel også ganske god med sverd (hoho). Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Jaime kan jo såvidt dra laksen med venstrehånda, hvorfor i alle dager skulle Tywin og co velge han? The Mountain er vel den "beste" fighteren de har? Evt Loras, han er vel også ganske god med sverd (hoho). Spesielt til å svelge dem Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Jaime kan jo såvidt dra laksen med venstrehånda, hvorfor i alle dager skulle Tywin og co velge han? The Mountain er vel den "beste" fighteren de har? Evt Loras, han er vel også ganske god med sverd (hoho). Er ikke The Mountain et godt stykke unna? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 (endret) Jaime kan jo såvidt dra laksen med venstrehånda, hvorfor i alle dager skulle Tywin og co velge han? The Mountain er vel den "beste" fighteren de har? Evt Loras, han er vel også ganske god med sverd (hoho). Er ikke The Mountain et godt stykke unna? Han plundrer vel oppe i nord tror jeg? Uten at jeg kan reglene helt ang. hvor lang tid det kan ta før en champion må være klar så går jeg utifra at Cersei ikke har noe i mot og vente noen uker for å øke sjansen for at Tyrion ender opp død. Endret 12. mai 2014 av AnewZ Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Good point. Mao ikke umulig at vi får fighten først mot slutten av sesongen. Bare fire episoder igjen forresten Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Er ikke The Mountain et godt stykke unna? Han plundrer vel oppe i nord tror jeg? Uten at jeg kan reglene helt ang. hvor lang tid det kan ta før en champion må være klar så går jeg utifra at Cersei ikke har noe i mot og vente noen uker for å øke sjansen for at Tyrion ender opp død. Ved rettsaken til Tyrion i The Eyrie krevde de at championen skulle være tilstede der og ta fighten med en gang. Men, Tywin får sikkert gjøre som han vil her, og da er jo The Mountain et veldig naturlig valg... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Jeg hadde ingen problemer når jeg så på Game of thrones i alle fall. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Jeg håper Jaimie stiller opp for Tyrion. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 (endret) Oberyn var jo den eneste som stilte kritiske spørsmål, han og Tyrion er nok av samme ull slik sett. Småfrekke og slu, men innerst inne et godt hjerte. Tyrion velger Jaime så fremt de ikke får lagt en stopper for det eller Tyrion ikke vil risikere livet til broren sin, den eneste som vil at han skal leve av familiemedlemmene. Leiesoldaten til Tyrion vs Jaime hadde jo vært typisk GoT, da mister man jo nesten garantert en "favoritt". Endret 12. mai 2014 av Snurreleif Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Blir vel Oberyn vs The Mountain. Hevn vøtt. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Hva med Bronn? Første jeg tenkte var at Tyrion kom til å velge han. Det hadde ikke forundret meg om Tywin valgte å fighte sjøl. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Håper han ene kings gard får en tragisk skjebne snart. Han som tyrion snakket til om at han hadde slått sansa under joffereys ordre. Aldri likt fyren, og etter ggårsdagens episode likte jeg ham enda mindre 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Bronn virker usannsynlig, han tar seg jo godt betalt for alt han gjør.Hva skal han med penger om han er dø? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Tror at jamie blir den ene. Litt usikker på den andre. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Ingen som såg preview for neste episode her eller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Ingen som såg preview for neste episode her eller? Nei, de styrer jeg som regel unna. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Samme her. Spoiler jo bare neste episode. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 (endret) Japp. Ingenting er så sårbart som å få ødelagt noe av opplevelsen i GoT. Tenk om man hadde blitt spoilet det The Red Wedding f.eks. eller The Purple Wedding. Da hadde jeg ikke fått gleden av å hoppe i stolen og sprette en øl for at Joffrey døde. Endret 13. mai 2014 av Emils. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 13. mai 2014 Del Skrevet 13. mai 2014 Eventuelt gråte seg selv i søvn. Rip joffey. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå