Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!

Anbefalte innlegg

Fantastiske episoder, men... hørte jeg ulven til Jon bjeffe når den løp ut av tunnelen under The Wall? Trodde ikke ulver bjeffet...

Det verste er vel at den ulven strengt tatt ikkje skal lage noko lyd i heile tatt. Verken knurring uling eller noko. Men hadde vel vore vanskeleg å fått det like dramatisk uten lyd på ulven.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja. Galt er det jo ikke:

Enten han hadde vært Kingsguard eller ikke, så hadde han fremdeles vært dronningens bror, og dermed langt unna arverekken i forhold til Roberts ektefødte barn og Roberts brødre.

Lenke til kommentar

Fantastiske episoder, men... hørte jeg ulven til Jon bjeffe når den løp ut av tunnelen under The Wall? Trodde ikke ulver bjeffet...

Selv om det ikkje er store spoiler bør alt fra episode 7 settes i spoiler siden den ikkje har gått på tv i USA enda.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Ofte endres endel i serien kontra litteraturen det baseres på. Eksempel på dette er Dexter, True Blood og The Walking Dead.

Men har inntrykk av at GoT har fulgt boken ganske tett.

Dramaturgien og spenningskurven er en annen på fjernsyn, det samme gjelder et krav om seere.

Lenke til kommentar

Noen som har lest den norske oversettelsen forresten? Satt meg på venteliste på biblioteket siden de ikke hadde de engelske bøkene, men lurer på om de har ødelagt navn og sånt.

Om den ikke er noe særlig og bøkene ikke kommer i kjapp rekkefølge så får jeg bare bestille fra nettet.

Lenke til kommentar

Jeg er mektig imponert over enkelte av skuespillerprestasjonene i Game of Thrones. Harry Lloyd som Viserys, og Peter Dinklage som Tyrion.

Min favoritt er Arya Stark. Hun er et funn.

Det lover godt med tanke på de neste sesongene, siden hun har en del mer "screen time" da.

Endret av Aurvan
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...