Cho-san Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Fantastiske episoder, men... hørte jeg ulven til Jon bjeffe når den løp ut av tunnelen under The Wall? Trodde ikke ulver bjeffet... Det verste er vel at den ulven strengt tatt ikkje skal lage noko lyd i heile tatt. Verken knurring uling eller noko. Men hadde vel vore vanskeleg å fått det like dramatisk uten lyd på ulven. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Tja. Galt er det jo ikke: Enten han hadde vært Kingsguard eller ikke, så hadde han fremdeles vært dronningens bror, og dermed langt unna arverekken i forhold til Roberts ektefødte barn og Roberts brødre. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Fantastiske episoder, men... hørte jeg ulven til Jon bjeffe når den løp ut av tunnelen under The Wall? Trodde ikke ulver bjeffet... Selv om det ikkje er store spoiler bør alt fra episode 7 settes i spoiler siden den ikkje har gått på tv i USA enda. Endret 24. mai 2011 av Noiz Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Sesong sju har da ingen sett/skrevet/laget ennå? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Er det sånn at denne sesongen skal ta for seg bok nummer 1 i serien, og hver sesong baserer seg på en bok, eller er det ei smørje for å få det til å funke på film? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Merkelig har ikke sett ep 7 ute noen av sidene jeg "henger" på.. OT: Må jo ha vært en helvetes varme fra det bålet når det smelter gull? xD På to-tre sekunder... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Ofte endres endel i serien kontra litteraturen det baseres på. Eksempel på dette er Dexter, True Blood og The Walking Dead. Men har inntrykk av at GoT har fulgt boken ganske tett. Dramaturgien og spenningskurven er en annen på fjernsyn, det samme gjelder et krav om seere. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Er det sånn at denne sesongen skal ta for seg bok nummer 1 i serien, og hver sesong baserer seg på en bok, eller er det ei smørje for å få det til å funke på film? Slik det er nå, så er det èn sesong pr. bok. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Men GURMEN og de som skriver selve serien elns har sagt at de vil ha 2 sesonger til noen av bøkene. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Bok 3 i allefall kan bli 2 sesonger, fordi den er for lang til å få til på 10 timer Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Er jo også mange andre serier som har "sesonger" som går over 2 deler og 20 episoder. Er vel noe sånt de kanskje gjør med bok tre? Venter på bok 1, 2 og 3 fra amazon nå, så da er sommerlitteraturen sikret! Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Noen som har lest den norske oversettelsen forresten? Satt meg på venteliste på biblioteket siden de ikke hadde de engelske bøkene, men lurer på om de har ødelagt navn og sånt. Om den ikke er noe særlig og bøkene ikke kommer i kjapp rekkefølge så får jeg bare bestille fra nettet. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 jeg betalte 188 kroner i går for de 3 første bøkene (4 bind) fri frakt... Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Fra amazon? I så fall så er det en nobrainer. Da bestilles det tvert! Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Kjøpte denne fra CDON for en mnd's tid siden. Kostet meg 239.- Inneholder alle 4 bøkene som har blitt sluppet til nå. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Bestilte nettop fra Amazon siden jeg hadde et lite gavekort liggende. Valgte å bruke litt ekstra penger på å få sendt saken fort, though. Selve bokserien kostet bare 160,- Lenke til kommentar
Quote Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg er mektig imponert over enkelte av skuespillerprestasjonene i Game of Thrones. Harry Lloyd som Viserys, og Peter Dinklage som Tyrion. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Jeg så seks episoder i slengen i natt, må si jeg er bitt av basillen Rå serie! 7 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 (endret) Jeg er mektig imponert over enkelte av skuespillerprestasjonene i Game of Thrones. Harry Lloyd som Viserys, og Peter Dinklage som Tyrion. Min favoritt er Arya Stark. Hun er et funn. Det lover godt med tanke på de neste sesongene, siden hun har en del mer "screen time" da. Endret 24. mai 2011 av Aurvan 3 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 24. mai 2011 Del Skrevet 24. mai 2011 Sesong sju har da ingen sett/skrevet/laget ennå? Haha, det går litt fort avogtil fikset nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå