Continum Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 (endret) Beste episoden til nå! Peter Dinklage, fy søren for en skuespiller, den siste dialogen var fabelaktig. Tension i mellom Tywin og Tyrion var til å ta på! Men et spørsmål, nå som Tyrion skal inn i trial of combat, får han velge sin egen champion som han gjorde oppe i The Eyrie eller må han stille selv? Endret 12. mai 2014 av Continum 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Regner med at han kan velge en selv, men kan ikke garantere noe 100%. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Er det bare jeg som syntes det er litt føkked at de kan ha en hel rettssak, og hvis den tiltalte ikke liker retningen det går i kan han når som helst kaste rettsaken til side og forlange en helt annen form for "justice"? Trodde vel heller at det var sånn at man valgte mellom de to formene før en av de begynte. Det var jo ikke som om han duden som ble drept av Bronn i the Eyrie fikk mulighet til å plutselig be om en vanlig rettssak i stedet! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Han duden som ble drept av Bronn var jo ikke tiltalt for noe. Det var Tyrion. Lenke til kommentar
Lucky_Luciano Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 (endret) Iwan Rheon er en meget lovende skuespiller, meget likandes i misfits(til han forsvant, som resten av cast). Litt påsmurt karakter her, men setter fortsatt pris på skuespilleregenskapene hans. Litt merkelig med rettsaken ja, men er vel en del smutthull i rettsystemet i en så primitiv verden. Endret 12. mai 2014 av Woody_97 Lenke til kommentar
Lucky_Luciano Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Han duden som ble drept av Bronn var jo ikke tiltalt for noe. Det var Tyrion. Han var the eyries motstander for Bronn/Tyrion i "Trial by combat" Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Jepp, og han valgte det vel selv. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Ahahahaha for en fet episode! Tyrions tale er noe av det drøyeste jeg har sett - innlevelse på rekordnivå av Dinklage! Herifra og inn blir dette ren kosefest tenker jeg - 4 episoder to go! 1 Lenke til kommentar
TheHvidsten Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Edit: Også Rains of Castamere på slutten Pleier ikke den sangen å gi hint om at noen skal dø? Som i rett før det skjedde ting i både "Red Wedding" og bryllupsfesten til Joffrey? Lenke til kommentar
EternalSunshine Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Dany... Egentlig en stor fan, men det går så sakte og skjer så lite. Og når det først skjer noe, så er det over på to sekunder. Jeg er egentlig ingen stor Daenerys fan, men nå begynner jo den storylinen å bli relevant. De er klar over henne i Kings Landing og vi ser at hun sliter litt med det å være dronning. Endelig er hun ferdig med å traske rundt og prate til seg stadig flere soldater fra byer vi ikke har hørt om. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Jeg må bare se talen til Tyrion om igjen og om igjen. Gir meg frysninger. 2 Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Tanken om at Jamie skal forsvare Tyrion er det bare å legge bort. Jamie(og antakeligvis Tyrion) vet at Jamie ikke har noe særlig å stille opp med etter at han mista hånda, itillegg(og dette er det viktigste) er Jamie i Kingsguarden. Sistnevnte betyr at han ikke kan føre slekta videre osv, men også at han må forsvare kongen, og det er kongen som er offeret i denne rettsaken. Da er det naturlig at om Jamie er med i slåsskampen, så er det mot Tyrion, ikke for. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 (endret) Kanskje vi får et skikkelig dilemma her. Kanskje Tywin bestemmer at Jaime skal være Champion mot Tyrions utvalgte Champion, evt. ham selv. Nei, bedre teori. Tywin velger The Mountain som champion(hvor enn han er). Oberyn får sin mulighet for hevn, og velger seg ut som Tyrions Champion. Endret 12. mai 2014 av Kammizez 2 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Tja. Ser ingen grunn til at Tywin skal risikere livet til Jaime. Det strider mot planen hans. Lenke til kommentar
Continum Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Kanskje vi får et skikkelig dilemma her. Kanskje Tywin bestemmer at Jaime skal være Champion mot Tyrions utvalgte Champion, evt. ham selv. Nei, bedre teori. Tywin velger The Mountain som champion(hvor enn han er). Oberyn får sin mulighet for hevn, og velger seg ut som Tyrions Champion. Ønske scenario! Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Talen til Tyrion var helt fantastisk, som flere har nevnt. Usedvanlig godt skuespill. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Talen til Tyrion var så bra at jeg nesten glemte resten av episoden. 1 Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Kanskje like så greit de tok den scenen til slutt Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 12. mai 2014 Del Skrevet 12. mai 2014 Lukter ny Emmy for Peter. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå