medlem-124997 Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Håper forøvrig Tywin noen gang snart finner ut at det var selveste Arya Stark han hadde som tjeneste pike i sesong 2. Da får vi se hvem som bringer skam over familien Hadde helt glemt det! Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 (endret) Hva er galt med HBO? Synes det funker fett jeg. Bruker det riktignok i Chrome på PCen men appen på mobil/nettbrett er kanskje ikke like bra? For min del er det det at bilde- og lydkvaliteten er omtrent som DVD, og at det av og til er store problemer med å få streamet skikkelig. Et par ganger har det tatt tre timer å se en episode av GoT, og det i SD. Internettet mitt er/var det ingenting i veien med, så problemet ligger hos HBO. Endret 11. mai 2014 av HansiBanzi Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 For det første så er bildekvaliteten/stabiliteten underlegen Netflix og enda verre sammenlignet med torrents. For det andre er hele tjenesten funksjonshemmet. Dagen de fikser dette får de meg som kunde. Men ikke faen om jeg skal se fantastiske serier i under par kvalitet. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 GoT fortjener bedre enn en lusen streaming-side. Streamingsidene jeg bruker er faktisk helt ok. Riktignok ikke like god kvalitet som på HBO eller en god nedlasting, men fungerer helt fint. Synes det er så mye styr å laste ned en episode hver gang jeg ønsker å se den, og gidder ikke betale 79,- i måneden for møkkatjenestene til HBO. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 For det andre er hele tjenesten funksjonshemmet. Hater det når HBO Nordic er funksjonshemmet. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 (endret) Noen andre her som bruker Noobroom? Har premiumkonto der i tillegg til netflix og HBO, hender jeg ser der i stedet for på HBO om appen begynner å krangle. 220 tv-serier og en ekstrem mengde med filmer. Mulighet til å legge til subtitles og valget mellom "720p" eller "1080p". Endret 11. mai 2014 av spinkeljaevel Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 For det andre er hele tjenesten funksjonshemmet. Hater det når HBO Nordic er funksjonshemmet. Ja, HBO Nordic går rundt og tror de er HBO. Ganske trist i grunn Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Noen andre her som bruker Noobroom? Har premiumkonto der i tillegg til netflix og HBO, ofte jeg heller ser der enn på HBO om appen begynner å krangle. 220 tv-serier og en ekstrem mengde med filmer. Mulighet til å legge til subtitles og valget mellom 720p eller 1080p på det meste. e: også mulighet til å laste ned filene om du vil ha noe offline. Var ikke mange episoder man kunne få sett med free-account må jeg si... Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 (endret) "Har premiumkonto der" Hundrelapp for 90 dager eller noe. Fortsatt tilgang til flere tusen filmer i 720p-kvalitet og muligheten for tekst med free, da. Endret 11. mai 2014 av spinkeljaevel Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Jepp, skal ha det i bakhodet til senere. Men er du sikker på at det 720p? Virker ikke slik... Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Hehe, vel.. Det står 720p på alt som standard, men det er vel som på bukta at det står DVDRip og så er ser det av og til ut som det er filmet med et webkamera. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Håper forøvrig Tywin noen gang snart finner ut at det var selveste Arya Stark han hadde som tjeneste pike i sesong 2. Da får vi se hvem som bringer skam over familien Hadde helt glemt det! Gått og ventet på den dagen han finner det ut. Men ser ut til at det kan ta enstens før vi eventuelt får vite noe om det, om vi får vite noe i det hele tatt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Betale for å se piratkopiert materiale. Nå har jeg hørt det og 9 Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 For de som ikke har gjort, er dette en Youtube-channel som virkelig er verdt å sjekke ut. https://www.youtube.com/user/GameofThrones Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 "Denne kanalen finnes ikke" kommer det opp på den? Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Hmm... Det var rart. Prøv med denne i stedet for: https://www.youtube.com/user/GameofThrones Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Funker for meg, og Varys is back! Yay! Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Betale for å se piratkopiert materiale. Nå har jeg hørt det og Når jeg leser om sånt. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Betale for å se piratkopiert materiale. Nå har jeg hørt det og Koster vel det samme for en proxytjeneste? Skal sies at premiumkontoen ble kjøpt i kjølvannet av piratlovhysteriet. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Hmm... Det var rart. Prøv med denne i stedet for: https://www.youtube.com/user/GameofThrones Funka den 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå