Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!

Anbefalte innlegg

Hei :)

Jeg startet å se på serien for noen mnd siden. Har brukt lang tid, så jeg er snart ferdig med sesong 1.

Kjøpte seseong en fordi den var så billig. Nå lurer jeg på om jeg skal kjøpe resten av sesongene også. Problemet er at jeg bare har dvd-spiller.

Jeg har planer om å skaffe en ps4 før året er slutt. Er det best å vente med å kjøpe sesongene til jeg får skaffet ps4? Eller skal jeg kjøpe de inn på dvd?

Synes bildekvaliteten er grei på dvd, men tenker den ser så mye bedre ut på blu-ray.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg startet å se på serien for noen mnd siden. Har brukt lang tid, så jeg er snart ferdig med sesong 1.

Kjøpte seseong en fordi den var så billig. Nå lurer jeg på om jeg skal kjøpe resten av sesongene også. Problemet er at jeg bare har dvd-spiller.

Jeg har planer om å skaffe en ps4 før året er slutt. Er det best å vente med å kjøpe sesongene til jeg får skaffet ps4? Eller skal jeg kjøpe de inn på dvd?

Synes bildekvaliteten er grei på dvd, men tenker den ser så mye bedre ut på blu-ray.

Like greit å kjøpe HBO tilgang et par måneder og se alt sammen der. Så får du med flere andre godserier med det samme.

Lenke til kommentar

Og hva har TVen av oppløsning?

Den vet jeg ikke. Den er 5 år gammel. Tenker den er HD ready.

Like greit å kjøpe HBO tilgang et par måneder og se alt sammen der. Så får du med flere andre godserier med det samme.

Ok, skal sjekke det ut :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa

Synes det er flott at folk betaler for serien isteden for å laste den ned. Dette er jo faktisk penger serien får til å lage en bedre serie i videre sesonger! Har både HBO bruker, og har også Cmore kanalene (med cmore play).

Lenke til kommentar

Har også HBO nordic selv, jeg fikk de tidligere sesongene inn på disken min på magisk vis, men følte for å gi noe tilbake til en så bra serie og har fått sett mye annet bra under oppladningen til GOT, samt de 6 dagene det ikke er ny GOT episode :p

Eneste som irriterer meg er at det bare er 2 sesonger walking dead på HBO Nordic, og det har jeg blitt hekta på nå.... -.-

Lenke til kommentar

Skaff resten på magisk vis :O

De som skaffer på magisk vis er de samme som gir mest til industrien.

Ser flere serier, kjøper (evt tilgang til noen av de) og skriver om og reklamerer.

Magisk-vis-folkene er gull verdt for industrien.

Lenke til kommentar

Pakkes mye med hbo appen på xbox 360'n for tiden. Den stopper opp hele tiden :S

Håper forøvrig Tywin noen gang snart finner ut at det var selveste Arya Stark han hadde som tjeneste pike i sesong 2.

Da får vi se hvem som bringer skam over familien :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...