L4r5 Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 (endret) En god del ser den på HBO Nordic. Blir lagt ut der på dagtid mandag. Personlig laster jeg den ned fra en lukka tracker. Endret 10. mai 2014 av L4r5 Lenke til kommentar
Lucky_Luciano Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 (endret) Jeg vil se mer av... Han fyren.. Som gav henne mynten! Kanskje vi ser han hele tiden ? mannen kan jo bytte ansikt. Tommen etter mitt skjønn Endret 10. mai 2014 av Woody_97 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Har gått for HBO i denne omgang, alle tidligere sesonger lastet jeg ned andre steder Nå er det ikke kun for GoT jeg har HBO da.. Lenke til kommentar
Lucky_Luciano Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Margaery har vi vel ikke sett naken enda, men er åpent seksuell og som alle alldre Tyrells - fabulous. Olenna ? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Olenna ? Vel, de færreste av oss vil se henne naken, men i den ene hagescenen kom det godt frem at hu hadde en god apetitt for sex. Husker ikke hvilken episode. Hu snakka med Margaery. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Når hun fortalte om hvordan hun kapret bestefaren til Margaery. Traff han tilfeldigvis og ....... 1 Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Hva er favorittkarakteren deres da? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Arya og The Hound i tospann, uten tvil. Oberyn har potensiale, og jeg håper han får en større rolle etter hvert. Liker også Tyrion, og man kan jo ikke unngå å nevne Hodor heller. Tywin hever også enhver scene han er med i med opptil flere hakk, men jeg liker ikke fyren. Charles Dance gjør bare en fantastisk skuespillerjobb i den rollen. Kunne klart meg fint uten Daenerys. Pen å se på, men hun driver bare på for seg selv der borte i Essos, helt uavhengig av hva som skjer i resten av verden. Det har skjedd så lite nytt der siden hun fikk Unsullied-hæren med seg. Lenke til kommentar
Xandathrii Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Har gått for HBO i denne omgang, alle tidligere sesonger lastet jeg ned andre steder Nå er det ikke kun for GoT jeg har HBO da.. Jeg valgte også HBO denne sesongen og ikke DL, godt å sponse en slik god serie. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Margaery har vi vel ikke sett naken enda, men er åpent seksuell og som alle alldre Tyrells - fabulous.Olenna ? Har vi ikke? Hu forteller on nakenfilmingen. Natalie Dormer (Margaery Tyrell) - “[A nude scene] was the first scene I shot. I was having a good laugh with the creators of the show,David %5BBenioff%5D and Dan %5BWeiss%5D, that it was a nice initiation to Game of Thrones. It was a bit cruel that they had to schedule it that way, but they denied all knowledge of the scheduling... There's this ethos on the show that starts with David and Dan and it works its way down. I was made to feel very welcome immediately, which was much appreciated on quite a delicate scene to begin with.” 1 Lenke til kommentar
EternalSunshine Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 (endret) Hva er favorittkarakteren deres da? Tror jeg holder en knapp på Tywin. Generelt er jeg glad i det som foregår i kings landing. Jeg liker maktspillet. edit: Må presisere at jeg ikke har Tywin som favoritt i forstand "vil at det skal gå bra med ham". Bare at jeg mener han løfter GoT. Endret 10. mai 2014 av EternalSunshine Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Kunne klart meg fint uten Daenerys. Pen å se på, men hun driver bare på for seg selv der borte i Essos, helt uavhengig av hva som skjer i resten av verden. Det har skjedd så lite nytt der siden hun fikk Unsullied-hæren med seg. Tipper at hun drar til Westeros først når dragene blir voksne. Hadde jo vært episk å se Ser Jorah ri på en drage over King`s landing Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 (endret) Dersom jeg personlig skal velge ut en karakter, må det være Daenerys. Jeg har virkelig sansen for den karakteren! Jeg liker utviklingen hun har hatt gjennom de fire sesongene. Hun har gått fra å være en sjenert, ung jente til å bli å bli den heteste utfordreren til the Iron Throne (etter min mening). Nå som Robb er død og Starkfamilien er ute av krigen, kan jeg ikke helt se hvem andre enn Daenerys som skal klare å ta King's Landing. Ser på det som lite sannsynlig at Stannis klarer det. Han virker litt demotivert og har ikke den samme gnisten som i de første sesongene. Hæren hans er svekket, det samtidig som King's Landing står sterkere enn noen gang. Selv om han har Lady Melisandre på sin side, må jeg si det ser mørkt ut for han ( ). Daenerys på sin side, har nå klart å bygge seg opp en sterk hær av menn som er mer lojale enn noen av mennene til Tywin eller Stannis. Også har hun dragene sine da, selvfølgelig. Tipper de kommer til å spille en avgjørende rolle i det episke slaget jeg antar kommer til å stå i siste sesong. Spørsmålet er bare hvordan de kommer til å takle vinteren, som umulig kan være langt unna. (De har sagt siden starten av serien at "winter's coming", og det er vel et par år siden, er det ikke?). Jeg har tro på at Daenerys, godt hjulpet av Jorah og Ser Barristan, klarer å reise Targaryen dynastiet igjen, og bli den beste herskeren Westeros noen gang har sett. Det blir vel kanskje litt klisjé dersom det skjer, men det er lov å håpe. Vi fikk jo faktisk et lite frampek om hva som kommer til å skje (tror jeg), da Daenerys besøkte "the house of the undying". Vet ikke om dere husker det, men før hun møtte Kal Drogo og barnet sitt i det teltet, var hun inne i The Great Hall. Hele tronsalen var dekket i snø og is, og jeg regnet først med at det var et minne fra barndommen hennes. Men etter å ha tenkt litt nøyere over det, har jeg laget meg en liten teori om at klippet er hentet fra framtiden. Det er et tegn om at "winter's coming" og at ferden som ligger foran Daenerys, ikke blir lett for henne. Spørs hvordan hun, mother of dragons, kommer til å takle vinteren i Westeros... I hvert fall, av flere grunner så er Daenerys min favorittkarakter i serien, og jeg antar at vi trygt kan fastslå at Game of Thrones ikke ville vært det samme uten henne. Endret 10. mai 2014 av Havardu Lenke til kommentar
cooa Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 En ting jeg tenkte på: - På et tidspunkt sier de at Khaleesi mister kontrollen på dragene, at de er "frie" eller noe. - På et annet tidspunkt mener jeg å huske at noen sa, at de før i tiden kontrollerte dragene ved hjelp av magi. = Kan det tenkes at "the red woman" med sin magi, senere kommer i kontroll av en eller flere drager? Eller kanskje Bran Stark bruker tankekraft? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Det jeg kanskje ser mest frem til er når (om ingen dør først) Daenerys møter Tywin for første gang. Det kan bli episk! 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Jeg liker The Hound. Innerst inn er det et godt hjerte, og jeg tviler egentlig ikke noe særlig på at vi får se det senere i sesongen. Oberyn har et godt potensiale. Ellers er Podrick en ordentlig kar! Lenke til kommentar
Continum Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Hva er favorittkarakteren deres da? Tyrion og Podrick, for et radarpar! 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Tenk om Shae redder Tyrion. Ordet om Joffrey død, og Tyrions arrestasjon når nok langt på relativt kort tid. Sikkert bare ønsketenkning fra min side Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Når jeg så igjen sesong 1 så satt Shae og Tyrion i teltet og hadde konkurranse om hvor lenge de kunne holde armen nærme en flamme. Tyrion holdt ikke ut mens Shae ikke engang var det minste ubekvem. Vi vet jo ikke hvor hun er fra, er det mulig hun har "drageblod" i seg? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Eller venter til NRK sender episodene til neste år en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå