L4r5 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 I ren GRRM-stil blir hun sikkert drept på det minst tenkelige tidspunktet. Kanskje hu lærer å fly av tanta si. 1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Arya er den personen som MINST får lov til å dø! Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Jeg vil se mer av... Han fyren.. Som gav henne mynten! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Arya er den personen som MINST får lov til å dø! Og det er derfor hu kommer til å dø! Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Hvis Arya, Jon Snow eller Tyrion dør så slutter jeg å se. Det er da ikke SÅ mange uventede dødsfall? Er da bare herr og fru Stark og eldstesønn? 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 At Arya blir leiemorder er da en ganske vanlig spekulasjon utifra serien. 1. Hun så virkelig opp til Jaqen Haq'ar(du veit, han typen). 2. På slutten av S3 messer hun Valar Morghulis med mynten hun fikk av JH i hånda. 3. Måten hun dreper the Tickler(eller hvem det nå var). Kaldt, uten nåde og kjapt nok. 4. Kveldsbønnen. At Arya blir noe annet enn en leiemorder eller ender opp i noe annet enn en leiemorderlignende jobb tror jeg ikke noe på. The Tickler var han som torturerte fangene med rotter. Han ble drept av Haq'ar. Arya drepte Polliver ved å stikke Needle gjennom halsen. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Jeg vil også gjerne se mer av Haq'ar. Suveren karakter. Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Noen som husker hva som skjedde med Kovarro? Han fyren som var med Daenerys? Ikke det at han var av noen betydning, men klarer ikke komme på det Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Selvfølgelig gjetter bare Gypsy for han/hun er ikke så idiot at hun/han hadde skrevet det her hvis dette var fra boka. Kjenner du vedkommende siden du sier det? Nei. Men eg håper personen ikke er idiot Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Er det nokon som trur Arya ikkje kjem til å drepe The Hound? Lenke til kommentar
Debutanten Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Jeg tror også at Arya blir en leiemorder. Hun har alle attributtene til det nå og blir nok den mørkeste Stark-figuren i serien etterhvert. Nådeløs, slik som hennes fiender, men med samvittighet og kunnskap om godt og vondt. Lenke til kommentar
Achylles Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Selv om Arya blir aldri så badass så vil hun jo ikke rekke å egenhendig knerte alle på lista. Bl.a. Joff er jo allerede borte uten at Arya hadde noen påvirkning. Samme kan vel også bli tilfellet med f.eks. The Hound? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Noen som husker hva som skjedde med Kovarro? Han fyren som var med Daenerys? Ikke det at han var av noen betydning, men klarer ikke komme på det Karakteren eksisterer fremdeles, men dette er Game of Thrones så karakteren kan gjemmes bort i mengden og aldri bli sett igjen fordi Khalasar`en til Dany er så lite sentrale nå. Jeg har mine tvil om vi noen ganger kommer til å se Kovarro igjen noen gang ettersom vi ikke har sett karakteren siden sesong 2 når det ville vært logisk å se han igjen i sesong 3. Med Grey Worm, Jorah, Daario og Selmy så har Dany for mange rådgivere og folk rundt seg vil jeg tro til at produksjonen gjør lite effort til å skaffe få karakteren tilbake., 1 Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 The Tickler var han som torturerte fangene med rotter. Han ble drept av Haq'ar. Arya drepte Polliver ved å stikke Needle gjennom halsen. Ah, takk. Er så grådig mange navn som kommer iløpet av så få episoder at det er vanskelig å holde styr på alle. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Det er helt sykt hvordan noen av dere husker alle navnene til mindre karakterer, stedsnavn og detaljer fra forestående sesonger. Dere må ha sett episodene 40 ganger! 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Hvorfor vil Arya drepe bikkja? Lenke til kommentar
War Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Drepten ikke kompisen hennes som etterpå hang over en hest? Sønnen til bakeren eller hva det var. 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Følte egentlig at scenen i forrige episode der vi så Arya stikke sverden i rustingen til The Hound var et hint av et slag om at Arya ikke er i stand til å drepe målene hennes enda(uten hjelp). Med mindre det kommer et tidshopp så kan jeg ikke helt se at Arya blir fullstendig badass før om 3+ sesonger. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Er det nokon som trur Arya ikkje kjem til å drepe The Hound? Ikke med tannpirkeren hennes mot utrustningen hans som i forrige episode. Hvis hun skal ha sjanse må hun nok gjøre det enten ved å kutte strupen mens han sover, eller får hjelp av noen andre. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Drepten ikke kompisen hennes som etterpå hang over en hest? Sønnen til bakeren eller hva det var. Red over slakterens sønn :-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå