G-Man™ Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 (endret) Omg spoiler :O Syns du avslørte litt for mye der ja. Plage meg litt det håret til Jamie i sesong 1. Så så forbasket velpleid ut Endret 8. mai 2014 av G-Man™ Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Tja horene er da ganske fine på håret. Før i tida var horene uflidde og chubby. Og fulle av sykdommer! Det likte jeg med horene til Al Swearengen i Deadwood. De var skitne og så ut som yrket hadde blitt valgt nettopp fordi det var siste utvei. 2 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Men det er jo en enorm kvalitetsforskjell på The Gem og det beste horehuset i Kings Landing, da... Får vi egentlig vite hva det horehuset heter, forresten? 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Tja horene er da ganske fine på håret. Før i tida var horene uflidde og chubby. Og fulle av sykdommer! Det likte jeg med horene til Al Swearengen i Deadwood. De var skitne og så ut som yrket hadde blitt valgt nettopp fordi det var siste utvei. Jeg vil tro det er forskjell på prostituerte her i verden og Westeros. Selv om kanskje norske politikere vil påpeke at alle prostituerte i verden har HIV, AIDS og tar crack hele dagen så er det feil. Horene til Al i Deadwood levde i gjørma. De var heller ikke high-class/luksushorer, de var vanlige horer som hadde fulgte med Al til Deadwood. Horene til Littlefinger som Prinsen av Dorne og hans venn koser seg med er luksushorer. Ikke noe man finner på Flea Bottom. Vi har sett mer stygge prostituerte i Game of Thrones også om jeg ikke husker feil. 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Lurer på om Arya blir grinete når hun finner ut at hun ikke fikk drept Jeoffrey? 1 Lenke til kommentar
per17 Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 hehe, skulle likt å se arya mot the mountain Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 En så jo hvordan det gikk når Arya forsøkte seg mot the Hound, så kan ikke se for meg at det hadde gått noe bedre mot The Mountain.. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 8. mai 2014 Del Skrevet 8. mai 2014 Hvem vet hva fremtiden bringer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Hun blir leiemorder. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Hun blir det i boka? Du kunne gjerne startet med "Jeg vedder på at..." Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Selvfølgelig gjetter bare Gypsy for han/hun er ikke så idiot at hun/han hadde skrevet det her hvis dette var fra boka. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 En så jo hvordan det gikk når Arya forsøkte seg mot the Hound, så kan ikke se for meg at det hadde gått noe bedre mot The Mountain.. exactly, max eid Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Selvfølgelig gjetter bare Gypsy for han/hun er ikke så idiot at hun/han hadde skrevet det her hvis dette var fra boka. Kjenner du vedkommende siden du sier det? 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Det er da en ganske nærliggende ting å gjette. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Med tanke på at forrige innleggene i tråden fra brukeren er spekulasjoner og håpefulle forventninger om å se mer av enkelte karakterer, så er det vel rimelig å anta at det er nettopp en spekulasjon (om enn noe bastant formulert) og ikke en spoiler. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Men nå tror alle at det er en spoiler, så kanske det hadde vært like greit å bare slette de siste innleggene. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Jeg tror Arya kommer til å bli skikkelig badass etterhvert. Mountain og Hound blir piece of cake. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Er det noen som IKKE tror Arya blir noe lignende? (Ang. "Spoiler diskusjonen) Bad-ass leiemorder, første kvinnelige Kings Hand, jævel på pan-fløyte? Tror ikke hun blir " a lady" med det første for å si det sånn. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 At Arya blir leiemorder er da en ganske vanlig spekulasjon utifra serien. 1. Hun så virkelig opp til Jaqen Haq'ar(du veit, han typen). 2. På slutten av S3 messer hun Valar Morghulis med mynten hun fikk av JH i hånda. 3. Måten hun dreper the Tickler(eller hvem det nå var). Kaldt, uten nåde og kjapt nok. 4. Kveldsbønnen. At Arya blir noe annet enn en leiemorder eller ender opp i noe annet enn en leiemorderlignende jobb tror jeg ikke noe på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå