Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At det "skal være sånn" er sjelden en unnskyldning.

Tjamja, jeg satt igjen med tanken om at Lysa er et sykt menneske. Hun er direkte, og sier det hun mener uten å egentlig tenke seg om. En ekte kaninkoker.

Både Lysa og Petyr er fullt klar over disse tingene, og de er sentrale i deres forhold. Da blir det helt unaturlig å skulle bringe dem på banen. http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/AsYouKnow

Lenke til kommentar

Man kan jo filme litt i hagen selv om man føler man kan få det til bedre.

#just saying.

Det er ikke det dette handler om. Man kan like eller ikke like noe uten å mene at man kan gjøre det bedre selv. Jeg liker bil X bedre enn bil Y, men det betyr ikke at jeg mener jeg kan lage en bedre bil enn det bil X er. Jeg har ikke peiling på hvordan man lager biler, jeg kan bare kjøre dem.

Vi er seere, og har hver våre oppfatninger av hva som underholder oss. Det er ikke slik at hvis noen mener at en episode av en serie ikke er like god som man er vant til så skal de måtte gjøre det bedre selv.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Her på forumet er det ofte slik at hvis man ikke liker bil X som er usannsynlig populær så er det faktisk sjåfør egenskapene som er dårlige ;)

Jeg har ikke sett noen her si at serien total sett er dårlig, men at de mislikte akkurat denne episoden. Det har til og med kommet ganske konkret kritikk av episoden som forklarer hvorfor de mener det.

For meg var kampscenen det kjedeligste med episoden. Ellers var den vel helt grei, men kanskje litt "smørbrødliste"?

Lenke til kommentar

Her på forumet er det ofte slik at hvis man ikke liker bil X som er usannsynlig populær så er det faktisk sjåfør egenskapene som er dårlige ;)

Jeg har ikke sett noen her si at serien total sett er dårlig, men at de mislikte akkurat denne episoden. Det har til og med kommet ganske konkret kritikk av episoden som forklarer hvorfor de mener det.

For meg var kampscenen det kjedeligste med episoden. Ellers var den vel helt grei, men kanskje litt "smørbrødliste"?

Og poenget mitt: Det bør man få mene.

Lenke til kommentar

At det "skal være sånn" er sjelden en unnskyldning.

Med mindre de er ute etter å vise at Westeros' kanskje aller mest utspekulerte "player of the game" har et problem med en kone som sto aller lengst bak i køen når intelligens og diskresjon ble delt ut?

Lenke til kommentar

Har ingenting i mot en pupp eller to.. :)

Men, i sesong 1 syntes jeg det ble for mye, i den betydning at jeg følte det ble brukt kun for å "være på kanten", og ikke fordi det hadde så mye å si for noe som helst..

Ingenting å krangle på at par nakne, flotte og søte jenter lærer hverandre opp i hvordan man skal tilfredsstille hverandre, bare stas det! Men, når det holdt på i flere minutter, ble det bare litt pinlig til slutt.. Følte bare at det ikke hørte hjemme, på lik linje med andre scener jeg ville ha kritisert hvis jeg følte de var litt malplassert.. I sesong 1 var det for mye, synes jeg, i sesong 2 og utover var det bra/passe..

Så, det er ikke fordi det har med nakenhet å gjøre, men fordi jeg syntes det tok unødvendig mye skjermplass..

:)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...