L4r5 Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Jeg bruker kartet jeg postet for et par sider siden eller noe. Har ikke hatt den oppe hver episode, men noen ganger. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 6. mai 2014 Del Skrevet 6. mai 2014 Jeg har ingen problemer med dialog, men ærlig talt var dette en dårligere episode enn vanlig. Dette var en "sjekkliste"-episode hvor plot exposition stod sentralt, og slaget ved Craster's "Keep" var det eneste som faktisk skjedde. Men who cares? Det er en av 34 så langt, og neste uke kommer det en til. Jeg for min del synes kampscenene er kjedelige, og liker bedre når det faktisk er skikkelig interaksjon mellom figurene. 5 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Det skjedde ikke noe særlig interaksjon heller, bare exposition. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Man kan jo filme litt i hagen selv om man føler man kan få det til bedre. #just saying. 2 Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 (endret) Likte episoden jeg. Alene om det ser det ut som her ja Endret 7. mai 2014 av G-Man™ Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Siste episode var stiv og oppstykket, med en overdose comic relief. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Jeg likte også episoden! Det eneste jeg ikke likte, var samtalen Lysa og Littleringer hadde sammen, hvor hun "røpet alt". Syntes samtalen var noe dårlig skrevet og føltes veldig påtvunget for å få frem hemmeligheten til Littlefinger, med all den oppramsingen.. En bagatell, men noe jeg reagerte på.. 4 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Vil si det var direkte uelegant. Vred meg litt i stolen. Men det ville vært en utfordring å bringe disse opplysningene for en dag på en mer organisk måte. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Sikkert vanskelig.. Men, jeg har tidligere aldri reagert på slikt i denne serien før, så var overrasket hvor dårlig det var blitt gjort i denne situasjonen.. 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Vil si det var direkte uelegant. Vred meg litt i stolen. Men det ville vært en utfordring å bringe disse opplysningene for en dag på en mer organisk måte.Kanskje det er meningen? Lysa er ikke akkurat et elegant kvinnfolk. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 At det "skal være sånn" er sjelden en unnskyldning. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 bra episode, fikk action, noen fine plot revelations og vi fikk ett inblikk i littlefinger sin masterminding. Enig at det føltes litt påtvunget ut den der måten lysa og littlefinger pratet på men ok det funket Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Hat meg gjerne, men jeg er villig til å overse dette i en ellers så gjennomført serie. Hadde det vært trenden og ikke untaket hadde det vært noe annet. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Jeg likte også episoden! Det eneste jeg ikke likte, var samtalen Lysa og Littleringer hadde sammen, hvor hun "røpet alt". Syntes samtalen var noe dårlig skrevet og føltes veldig påtvunget for å få frem hemmeligheten til Littlefinger, med all den oppramsingen.. En bagatell, men noe jeg reagerte på.. Glimrende eksempel på exposition. Dårlig exposition i dette tilfellet, men det var jo ikke all exposition som var dårlig i episoden. Scenen mellom Cersei og Marge var f.eks. glimrende. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Likte heller ikke måten Lysa røpet alt på.. Vet ikke hvorfor, men scenen med Robin(?) hvor han fikk den fine gaven fra Balish og ble tilsynelatende kjempeglad for så å bare kaste den likegyldig ut igjennom hølet i gulvet. Den gutten har potensiale til å bli mer fucka enn Geoffrey. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Jeg likte også episoden! Det eneste jeg ikke likte, var samtalen Lysa og Littleringer hadde sammen, hvor hun "røpet alt". Syntes samtalen var noe dårlig skrevet og føltes veldig påtvunget for å få frem hemmeligheten til Littlefinger, med all den oppramsingen.. En bagatell, men noe jeg reagerte på.. Glimrende eksempel på exposition. Dårlig exposition i dette tilfellet, men det var jo ikke all exposition som var dårlig i episoden. Scenen mellom Cersei og Marge var f.eks. glimrende. Lenke til kommentar
Lucky_Luciano Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 (endret) Likte heller ikke måten Lysa røpet alt på.. Vet ikke hvorfor, men scenen med Robin(?) hvor han fikk den fine gaven fra Balish og ble tilsynelatende kjempeglad for så å bare kaste den likegyldig ut igjennom hølet i gulvet. Den gutten har potensiale til å bli mer fucka enn Geoffrey. Baelish og Joffrey ! ser stadig flere som skriver Geoffrey . Endret 7. mai 2014 av Woody_97 2 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 At det "skal være sånn" er sjelden en unnskyldning. Tjamja, jeg satt igjen med tanken om at Lysa er et sykt menneske. Hun er direkte, og sier det hun mener uten å egentlig tenke seg om. En ekte kaninkoker. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Åja! Har ikke lest bøkene og ser det uten tekst så Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 7. mai 2014 Del Skrevet 7. mai 2014 Lysa er skumlere enn Cersei spør du meg . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå