Shruggie Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 En episode med mye handling og nyheter... Litt skuffet over fokuset på en utstilling som virker utrolig uinteressant. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Den var vel ikke så uinteressant da Men ingen har vel nektet noen å poste om episoden, det er bare veldig få som har gjort det. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Uinteressant for tråden altså. Og det er ikke snakk om å nekte folk noe, men at tråden totalt forandret tema slik at ingen faktisk gjorde det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Vel, jeg vil nå kverulere med at en utstilling som viser frem kostymene brukt i serien tråden handler om er innafor. Men det er kanskje bare meg. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Er det meninga vi skal diskutere om hva vi skal diskutere da? 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 (endret) Er vel bare å hoppe tilbake til serieduskusjon det. Nå som Dany har kontroll over Meereen. Hva er det neste for henne? Så vidt jeg vet er det ikke flere slavebyer i Essos, så da er det vel det å skadde skip til Westeros som er det neste på lista. Noen som har fått med seg ca hvor lang tid det tar å reise over, Ser Berristan brukte ca 1 og 1/2 sesong, men han visste jo heller ikke hvor han skulle lete etter Dany. Endret 1. mai 2014 av Teipball Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Daenerys trenger skip, massevis av skip. Hun har også hisset på seg en god del folk over der nå også går jeg utifra,så tror nok det blir litt verre enn å bare sette seil mot Weteros med det første for hun. Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Er det bare meg, eller så jeg på introen at det går nesten an å gå fra Easteros til Westeros når du kommer veldig langt sør? Det virket som det var manger øyer et stykke sørvest som gjør at de ikke øy "hoppe" litt, og kanskje gjøre det litt lettere å reise? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Her ligger et Google Maps-style kart: http://quartermaester.info/ Den har en slider som gjør at du kan unngå spoilere både fra bok og serie. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 (endret) Hvordan var det de kom seg fra Qarth til Astapor igjen? Var det med skip? Mest spent på hva som skjer med Tyrion nå egentlig, og fortsettelsen til Brienne. Endret 1. mai 2014 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Skjer med at Margaery legger slik an på kids da? HUN vil bli dronning hun. Jeg pleide å like henne før men nå er hun bare too much of a gold-digger.. Hun giftet seg neppe med Joffrey av kjærlighet heller, for å si det slik. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Kanskje han var god i senga? Ikke at liket til hun hora til Littlefinger bærer vitne om det... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Noen må introdusere hun til Podrick. 6 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Kanskje han var god i senga? Ikke at liket til hun hora til Littlefinger bærer vitne om det... Det vet nå hvertfall ikke Margary.... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Hvor gammel er det Margeray skal være i serien? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Alderen til de fleste unge i serien er vel "uppet" med 3-4 år, i bøkene så er hun rundt 17 (tror jeg) og Tommen er 10 år. Så jeg vil tippe tidlig 20 årene på Margaery iallefall. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Ok, hun som spiller henne er vel over 30 mener jeg, holder seg godt i tilfelle. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 32 år er hun, og veldig pen. Mange damer på 30+ som fortsatt er like pene som de var i tjueåra. Men er jo og mye sminke som blir lagt på selvfølgelig. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Alderen til de fleste unge i serien er vel "uppet" med 3-4 år, i bøkene så er hun rundt 17 (tror jeg) og Tommen er 10 år. Så jeg vil tippe tidlig 20 årene på Margaery iallefall. Tommen er 8 i boka. Der kalles han the Eight Year Old King. Synes forøvrig ikke diskusjonen om utstillingen er så borti natta. Det er jo relatert til serien og rimelig eksklussivt i Norge. Jeg haralltid sett for meg Margaery i starten av tjueåra i serien? Og Tommen nå 11-12? Geoffrey 15-16 osv. Synes utrolig synd på Sansa. Første sesong kunnd jeg ikke fordra henne, men nå er det bare synd på henne. Storien til Arya er veldig god. Stor karakterutvikling. Noe sier meg at hun kommer til å bli skikkelig badass!! Forøvrig savner jeg Robb Stark. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå