Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er vel bare å hoppe tilbake til serieduskusjon det.

 

Nå som Dany har kontroll over Meereen. Hva er det neste for henne? Så vidt jeg vet er det ikke flere slavebyer i Essos, så da er det vel det å skadde skip til Westeros som er det neste på lista. Noen som har fått med seg ca hvor lang tid det tar å reise over, Ser Berristan brukte ca 1 og 1/2 sesong, men han visste jo heller ikke hvor han skulle lete etter Dany.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Er det bare meg, eller så jeg på introen at det går nesten an å gå fra Easteros til Westeros når du kommer veldig langt sør? Det virket som det var manger øyer et stykke sørvest som gjør at de ikke øy "hoppe" litt, og kanskje gjøre det litt lettere å reise?

Lenke til kommentar

Alderen til de fleste unge i serien er vel "uppet" med 3-4 år, i bøkene så er hun rundt 17 (tror jeg) og Tommen er 10 år. Så jeg vil tippe tidlig 20 årene på Margaery iallefall.

Tommen er 8 i boka. Der kalles han the Eight Year Old King.

 

Synes forøvrig ikke diskusjonen om utstillingen er så borti natta. Det er jo relatert til serien og rimelig eksklussivt i Norge.

 

Jeg haralltid sett for meg Margaery i starten av tjueåra i serien? Og Tommen nå 11-12? Geoffrey 15-16 osv.

Synes utrolig synd på Sansa. Første sesong kunnd jeg ikke fordra henne, men nå er det bare synd på henne. Storien til Arya er veldig god. Stor karakterutvikling. Noe sier meg at hun kommer til å bli skikkelig badass!!

 

Forøvrig savner jeg Robb Stark.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...