Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis noen er der i dag så gi gjerne real-time tilbakemeldinger på køen. Lillesøster og bror vil veldig gjerne en tur også. Jeg var der på mandag og da gikk køen til litt før det første gatehjørnet da jeg ankom. Tok 1,5-2 timer for jeg var inne.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg var på eksposisjonen i dag og ventet i underkant av 2 timer. En helt annen verden enn de 5-6 timene som ble meldt i helgen. Jeg tror jeg hadde blitt ekstremt skuffet om jeg stod så lenge i kø for en liten utstilling der man kan se alt på 15-20 minutter.

Det var interessant å se modeller og rekvisita fra serien, men selve jerntronen imponerte meg ikke; den lignet svært lite på den vi ser i serien og minnet mer om en billig plastkopi.

Lenke til kommentar

Forresten, noen flere som synes kostymene så veldig små ut i forhold til hva man forventer? Spesielt Hodor-kostymet var overraskende lite. Mulig det rett og slett er mannekengene som ikke kommer i større størrelser og at det ødelegger inntrykket litt. Trodde i hvert fall at nevnte Hodor, samt Tormund Giantsbane, Arya og Ygritte skulle være 5-10cm høyere utifra inntrykket man får i serien.

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...