medlem-124997 Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Jeg ville vel heller giftet meg med Tommen enn med Geoffrey jeg også.. Lenke til kommentar
Achylles Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Tja... Tommens dronning blir hun vel uansett? Det her handler nok mer om å manipulere/forføre slik at Tommen blir en ektemann etter hennes egen nese og ikke Cersei's nese Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Den babyen får nok en heftig lungebetennelse. Naken i kulden Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Igrunn imponert over hvor lenge den overlevde. 1 Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 (endret) Deilig å stå i kø i dag. 17-19:30, for så å bli fortalt at det ikke er plass. Night well spent.. Endret 29. april 2014 av SpencerReid Lenke til kommentar
Debutanten Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Deilig å stå i kø i dag. 17-19:30, for så å bli fortalt at det ikke er plass. Night well spent.. You know nothing, Jon Spencer. 7 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 (endret) Så det er slik White Walkers blir til... Hvis det er sånn White Walker blir til, hvem er da di dere "zombiene" som var i Castle Black? Wights kalles de (Basically zombies, eller døde mennesker som andre skrev.) , stusset litt over dette selv. http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Wights Endret 29. april 2014 av Carlgutt Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Igrunn imponert over hvor lenge den overlevde. Den var innavla. Sikkert unike fettlagrer. Men jeg syntes forferdelig synd i den når den turna da:/ Den var jo litt søt. Lenke til kommentar
TheHvidsten Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Deilig å stå i kø i dag. 17-19:30, for så å bli fortalt at det ikke er plass. Night well spent.. Selv stod jeg i kø fra 16 til 19 og rakk desverre ikke prøve Occulus Rift. Håper HBO legger den ut på web etter en stund. Hvis andre er interesert så kan jeg poste link til bildene jeg tok når jeg får redigert de og lagt de ut. 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Dro til utstillingen i går og stilte meg i kø ca. 17:30. Kom inn like etter 19:00, men fikk ikke gå på Ascend the Wall. Dro tilbake i dag og stilte meg i kø mye tidligere. Kom inn rundt kl. 16:00, som holdt i massevis. Storfornøyd med utstillingen. Skjønner ikke hvordan det går an å la folk se sånne ting gratis. Hvordan tjener de egentlig pengene sine? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Dette er ren reklame for dem. Flere tusen folk vil snakke om dette i flere dager fremover. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Hjelper sikkert at et par tusen (inkludert meg selv) har Iron Throne-bildet som profilbilde på Face (og et hav av andre sosiale medier). Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Det er sikkert ikke halvgæren markedsføring nei. Det blir nok også en del som går fra å være fan til blodfan etter å ha vært på utstillingen, og en blodfan kan fort bruke en del hundrelapper på merch. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Utstillingen har også blitt fremmet i media ellers. Oppmerksomhet som er gull verdt, også for å skaffe nye seere. Lenke til kommentar
War Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Jalla køopplegg. Selge biletter på nett med klokkeslett på ? De kunne jo ha filmet en episode til sesong 13 når de først var så langt nord. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 De burde ha solgt billetter, de burde hatt en merch store og de burde leid lokaler som faktisk kunne ta unna alle de besøkende. Rett og slett mye som ikke gir mening med denne expoen. Greit nok at det er reklame, men det gir allikevel ikke mening når man kunne slått to fluer i en smekk og både tjent mer penger og gjort fansen mer fornøyd samtidig. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Her har det vel vært en betydelig større pågang enn de forventet vil eg tro. Lenke til kommentar
TheHvidsten Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Glemte å nevne det i forrige post, men rundt 18-tiden dukket Kristoffer Hivju opp og begynte å dele ut bananer til de som stod i kø, og tok en ekstremt kort prat med noen av de som stod i køen. HBO gikk også rundt med kamera og intervjuet folk i køen, både før og etter Hivju hadde vært der, så det dukker vel opp noen montasjer på facebook-sidene til HBO Nordic etterhvert, tenker jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Faen, Dagbladet har funnet en spoiler i den forrige episoden (eller noe), must resist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå