Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var det forresten noen av dere som så noe til merch-produkter på exhiben? Hadde lest noe på forhånd om å ta med bankkort fordi det ville være masse å få kjøpt der. Men når jeg kom inn så jeg ikke noe av det. Skal ikke akkurat påstå at jeg lette spesielt ivrig etter det heller da, men likevel.

Lenke til kommentar

Var innom utstillinga idag. Kom 0930ish, kom inn 1030ish. Når jeg gikk rundt kvart på tolv(tok min tid, skal gjøre det imorra også) var køen faktisk køen en god del kortere. Stoppa 10-15m før kvartalet. :)

Utstillinga er ganske kul, klær og våpen på utstilling samt andre småting(mynten Arya får av Jaquar f.eks.), jerntrona man kan ta bilde i og slikt, men det kuleste er The wall greia. Første gang jeg har prøvd Occulus Rift som faktisk følger hodet og ikke hopper tilfeldig rundt, kombinert med headsettet og lufta som ble blåst ovenifra kjente jeg at jeg fikk litt magasug når det gikk oppover. RÅFETT! Også slutten da. Sa ja til å bli ekstra skremt, noe jeg ble. Ropte høyt et par ganger på slutten, smilte som en unge og hadde en del øyne retta mot meg når jeg kom ut. Den opplevelsen der har overbevist meg - jeg skal ha Occulus Rift når det kommer ut!!

Lenke til kommentar

Var det DET som hang over pyramiden... Jeg satt med laptopen og myste, men så ikke hva det var...

Så du episoden på en stream hvor videobildet var komprimert i hjel da eller? Kom tydelig fram på 720p-episoden fra piratebay ihvertfall... selv med redusert størrelse på videobildet i VLC.

Lenke til kommentar

Skjer med at Margaery legger slik an på kids da? HUN vil bli dronning hun. Jeg pleide å like henne før men nå er hun bare too much of a gold-digger..

Så det er slik White Walkers blir til...

Hvis det er sånn White Walker blir til, hvem er da di dere "zombiene" som var i Castle Black? :hmm:

Det er folk som dør der ute og ikke blir brent.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...