Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For jeg ser jo ingenting uten brillene mine, så lurer på hvordan det vil gå :p

Mulig det går fint hvis du har sånn små "barnebriller", men satset ikke på med det mine briller som er noe store.

Husker du de mindre brillene du hadde før Lars? Jeg tror de fungerer.

Lenke til kommentar

Kom til Oslo til verdens lengste kø :-P

Jeg er ikke så blodfan at jeg gadd å stå der :-P

Kjørte du fra Kristiansand og dro bare tilbake? :p
Ja ikke pokker om jeg gadd å stå i den køen for å se på noen kostymer.

Stakk heller til Vikersund å så på bakkeløp. Backup plan ftw

Lenke til kommentar

Dro til eksposisjonen i dag, så køen og snudde. Ser folk skriver på Facebook-siden at de ventet 5-6 timer før de kom inn, for så å bli stresset gjennom utstillingen for at de skulle slippe inn nye folk. Her er det åpenbart at arrangørene har bommet fullstendig på hvor mye interesse det ville være for arrangementet og leid et altfor lite lokale, og dermed har organiseringen av hele opplegget brutt sammen.

Det er i grunn et stort mysterium for meg hvorfor de valgte å holde dette i posthallen av alle steder, et beskjedent lokale i et av Oslo sentrums mer tvilsomme strøk, når dette er en av bare åtte slike utstillinger i verden akkurat nå og man visste folk ville komme ikke bare fra Norge men hele Europa.

Lenke til kommentar

Det står en dame der som tar bilde av deg for deg med ditt kamera hvis du ikke har noen andre som kan a for seg. Var der selv i dag. Kom klokken 11:30, kom inn 17:00. Gikk egentlig greit fremover i køen til klokka ble to, men da tror jeg det ble veldig mye sniking, fordi det gikk treigt fremover. Kul visning da, uansett. Vet dog ikke om den var verdt de 5,5 timene i kø.

Endret av DexterMorgan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...