Filmvenn Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Jeg vet ikke, men tok av brillene. Så litt derfor jeg drar ditt på nytt til uka en gang, vil se det mer detaljert med linsene på. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 For jeg ser jo ingenting uten brillene mine, så lurer på hvordan det vil gå Lenke til kommentar
Quote Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 For jeg ser jo ingenting uten brillene mine, så lurer på hvordan det vil gå Kanskje? https://support.oculusvr.com/hc/en-us/articles/201721033-Can-I-wear-glasses-while-using-the-Oculus-Rift-developer-kit- Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 For jeg ser jo ingenting uten brillene mine, så lurer på hvordan det vil gå Mulig det går fint hvis du har sånn små "barnebriller", men satset ikke på med det mine briller som er noe store. Husker du de mindre brillene du hadde før Lars? Jeg tror de fungerer. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Gudd mårning.. Da var man på vei til Oslo fra Kristiansand.. Dette var tidlig :-P Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Kom til Oslo til verdens lengste kø :-P Jeg er ikke så blodfan at jeg gadd å stå der :-P Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Kom til Oslo til verdens lengste kø :-P Jeg er ikke så blodfan at jeg gadd å stå der :-P Kjørte du fra Kristiansand og dro bare tilbake? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Er det syke tilstander? Tenkte å stikke ned en tur nå, men om det er så ille så tar jeg meg heller en pils i sola med PL. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Kom til Oslo til verdens lengste kø :-P Jeg er ikke så blodfan at jeg gadd å stå der :-P Kjørte du fra Kristiansand og dro bare tilbake? Ja ikke pokker om jeg gadd å stå i den køen for å se på noen kostymer. Stakk heller til Vikersund å så på bakkeløp. Backup plan ftw Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Se på bakkeløp? Jaja, hver sin lyst. Akkurat nå er jeg glad jeg er student. Fått flere rapporter om alt for mange mennesker på utstillingen i dag. Kan egentlig dra når jeg vil mandag-onsdag. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Håper folk tar bilder siden jeg ikke har muligheten selv. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Se på bakkeløp? Jaja, hver sin lyst. Akkurat nå er jeg glad jeg er student. Fått flere rapporter om alt for mange mennesker på utstillingen i dag. Kan egentlig dra når jeg vil mandag-onsdag. Ja bakkeløp. Sånn med biler. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Ok. noe mer forståelig. Trodde du mente bakkeløp der man brukte beina litt mer enn bare gass, brems og kløtsj. 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Hehe nei absolutt ikke :-P Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Dro til eksposisjonen i dag, så køen og snudde. Ser folk skriver på Facebook-siden at de ventet 5-6 timer før de kom inn, for så å bli stresset gjennom utstillingen for at de skulle slippe inn nye folk. Her er det åpenbart at arrangørene har bommet fullstendig på hvor mye interesse det ville være for arrangementet og leid et altfor lite lokale, og dermed har organiseringen av hele opplegget brutt sammen. Det er i grunn et stort mysterium for meg hvorfor de valgte å holde dette i posthallen av alle steder, et beskjedent lokale i et av Oslo sentrums mer tvilsomme strøk, når dette er en av bare åtte slike utstillinger i verden akkurat nå og man visste folk ville komme ikke bare fra Norge men hele Europa. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Poenget er at det er gratis. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Er det lov å ta med kamera inn? Da tenker jeg på ordentlig kamera og ikke bare sånn mobilpakk. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Sikkert et dumt spørsmål, men er det et kamera satt opp ved tronen slik hvor en tar bilde av deg? Drar mest sannsynlig alene og må jo forevige øyeblikket. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 (endret) Det står en dame der som tar bilde av deg for deg med ditt kamera hvis du ikke har noen andre som kan a for seg. Var der selv i dag. Kom klokken 11:30, kom inn 17:00. Gikk egentlig greit fremover i køen til klokka ble to, men da tror jeg det ble veldig mye sniking, fordi det gikk treigt fremover. Kul visning da, uansett. Vet dog ikke om den var verdt de 5,5 timene i kø. Endret 26. april 2014 av DexterMorgan Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Biebertilstander i Oslo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå