Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle de viktige karakterene som har strøket med til nå har gjort seg "fortjent" til det på en eller annen måte. Uten at jeg skal prøve å anslå de eksakte reglene til mr. GRRM, tror jeg ikke Tyrion har brutt dem enda. Hvis han blir drept, tror jeg det blir som en av de siste.

Lenke til kommentar

Ble skuffet, jeg.. Forstod på tabloidene at det skulle bli Over the Top drøyt i siste episode, men måtte se ferdig hele for å bekrefte for meg selv at det var den scenen.

Er det galt av meg å bare humre litt i stedet for å sende øyenbryna ut i bane rundt jorda?

Lenke til kommentar

På Dagblandet.no med link til en Plus-side: "Full krangel om den sterke scenen" ..

Jeg må slenge meg dere som ikke oppfattet at dette var noen spesiell "sterk" scene, før avisoverskriftene sa at det var en.. Det samme med når Arya tok livet han fyren på kroa..

Mamma, som også følger meg, hadde sagt i forkant av sesongstart at jeg måtte holde meg unna spoilere osv, fordi det skulle være en skikkelig heftig episode som kom til å bli diskutert opp i mente.. Episoden var knallgod den, som alltid, men jeg skjønte aldri hva som skulle bli så omdiskutert, før vi ble enig om det det var snakk om måtte være Arya..

hmm..

Lenke til kommentar

Joffrey? I første episode? Hva skjedde da?

Min mor tenkte ikke på noe spesielt.. Hun hadde bare hørt at det skulle være noe svært omdiskutert som kom til å skje i første episode, og anbefalte å være forsiktig å lese ting som kunne inneholde spoilere..

Men, det eneste "kontroversielle" i første sesong var Arya (selvom nei, det er heller ikke noe nytt), men hva annet kan det være? Jeg skulle noe spesielt med første episode i hele tatt (selv ikke Arya-scenen) ..

Lenke til kommentar

Det eneste som plager meg er hvor hun finner mat og vann til 100 000 mann der ute i ørkenen. Visst er soldatene hennes barske, men mat må de ha. Om ikke er de totalt useless når de kommer seg over havet.

De har tatt en by og er på vei til en annen. De tok åpenbart med seg mat fra den forrige byen, og får kanskje tilogmed tilsendt forsyninger fremdeles derfra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...