Teipball Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 (endret) fortnight er 14 dager, var jeg ikke klar over. Da kan det ta litt lengre tid jeg trodde. Rekker vel akkurat episode 9 Endret 22. april 2014 av Teipball Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Alle de viktige karakterene som har strøket med til nå har gjort seg "fortjent" til det på en eller annen måte. Uten at jeg skal prøve å anslå de eksakte reglene til mr. GRRM, tror jeg ikke Tyrion har brutt dem enda. Hvis han blir drept, tror jeg det blir som en av de siste. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Hvor lang tid skak det egentlig ha gått fra første episode til nå? 3 år ++, en sesong går over omtrent 1 år. Kilde: http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Timeline Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Hvor lang tid skak det egentlig ha gått fra første episode til nå? 3 år ++, en sesong går over omtrent 1 år. Kilde: http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Timeline Takk! Lenke til kommentar
Lucky_Luciano Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 (endret) Denne wikien følger bare tv-serien, right ? EDIT: Leste på Wikien og tidligere i tråden at dette stemmer Endret 22. april 2014 av Woody_97 Lenke til kommentar
Lucky_Luciano Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 King Robert er motbydelig YTP(youtubepoop) https://www.youtube.com/watch?v=_qqTcznH8mc 1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Den wiki-en som er nevnt.. Fantes det ikke en til, som følger serien? En offisiell(?) en? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Ble skuffet, jeg.. Forstod på tabloidene at det skulle bli Over the Top drøyt i siste episode, men måtte se ferdig hele for å bekrefte for meg selv at det var den scenen. Er det galt av meg å bare humre litt i stedet for å sende øyenbryna ut i bane rundt jorda? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Denne sesongen startet veldig bra, gleder meg til å se mer av Daenerys ho blir bare råere og råere. Lenke til kommentar
EternalSunshine Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Er jeg den eneste som ikke finner Daenerys-storyen så fantastisk? Ikke bare er storyen lite troverdig (slaver og krigere oppfører seg ikke slik), men hun rusler fremdeles rundt på essos totalt isolert fra resten av handlingen. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Og hvordan klarer hun å fø hele armeen sin midt ute i ødemarka? Spøk til revolver, nå er vi fortsatt i begynnelsen av S4, tenker det vil skje mye ila de neste 6-7 episodene. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Det eneste som plager meg er hvor hun finner mat og vann til 100 000 mann der ute i ørkenen. Visst er soldatene hennes barske, men mat må de ha. Om ikke er de totalt useless når de kommer seg over havet. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 På Dagblandet.no med link til en Plus-side: "Full krangel om den sterke scenen" .. Jeg må slenge meg dere som ikke oppfattet at dette var noen spesiell "sterk" scene, før avisoverskriftene sa at det var en.. Det samme med når Arya tok livet han fyren på kroa.. Mamma, som også følger meg, hadde sagt i forkant av sesongstart at jeg måtte holde meg unna spoilere osv, fordi det skulle være en skikkelig heftig episode som kom til å bli diskutert opp i mente.. Episoden var knallgod den, som alltid, men jeg skjønte aldri hva som skulle bli så omdiskutert, før vi ble enig om det det var snakk om måtte være Arya.. hmm.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 (endret) Vil nå tro at det var Joffrey mor din tenkte på? For ingen boklesere kunne forutse at det skulle bli et sånt rabalder rundt Cersei/Jaime scenen. EDIT: For at Arya dreper er jo ikke noe nytt. Endret 23. april 2014 av AnewZ Lenke til kommentar
Bone Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Joffrey? I første episode? Hva skjedde da? Min mor tenkte ikke på noe spesielt.. Hun hadde bare hørt at det skulle være noe svært omdiskutert som kom til å skje i første episode, og anbefalte å være forsiktig å lese ting som kunne inneholde spoilere.. Men, det eneste "kontroversielle" i første sesong var Arya (selvom nei, det er heller ikke noe nytt), men hva annet kan det være? Jeg skulle noe spesielt med første episode i hele tatt (selv ikke Arya-scenen) .. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Det eneste som plager meg er hvor hun finner mat og vann til 100 000 mann der ute i ørkenen. Visst er soldatene hennes barske, men mat må de ha. Om ikke er de totalt useless når de kommer seg over havet. De har tatt en by og er på vei til en annen. De tok åpenbart med seg mat fra den forrige byen, og får kanskje tilogmed tilsendt forsyninger fremdeles derfra. Lenke til kommentar
Achylles Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Slavene fra Yunkai fikk også lov til å ta med seg "det de kan bære" ut av byen. Satser på at mange av dem var smarte nok til å ta med litt proviant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå