Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud da mann, boka koster 45 spenn med fri frakt på play.com og da vil du jo få den i løpet av 1-3 uker. Det er uansett like greit å bare kjøpe den, du kommer sikkert til å lese den på nytt en gang senere uansett (f.eks når neste bok i serien kommer ut i 2017 ;))

Lenke til kommentar

Jeg ble litt satt ut av den scenen. Ungen er hva? 5-6-7 år? Å han sutter fortsatt på brystet til moren..

sånn bare for og sette deg ut enda mere..det er ikke uvanlig i vårt land akkurat det, og prøver man og argumentere med mora om hvorfor så kan man bare vente seg at katteklørn kommer ut og man blir flådd levende :D

Jeg tror i grunn at Lysa Arryn er smågal snarere enn en lactivist... Men det er jo ofte to sider av samme sak. :p

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Vi abonnerer ALLE, via magi, på HBO. De som hevder å få episoden på annet vis vil mystisk forsvinne fra forumet....

Um, no they dont.

Men anysveis, jeg har nå alle bøkene stående i hylla. Venter på et godt tidspunkt med å begynne på dem. som for eksempel sommerferien. Gleder meg litt.

Lenke til kommentar

Jeg ble litt satt ut av den scenen. Ungen er hva? 5-6-7 år? Å han sutter fortsatt på brystet til moren..

sånn bare for og sette deg ut enda mere..det er ikke uvanlig i vårt land akkurat det, og prøver man og argumentere med mora om hvorfor så kan man bare vente seg at katteklørn kommer ut og man blir flådd levende :D

Ikke uvanlig? Veeeel det var en drøy påstand. Det skjer nok, men er langt fra normalt, vanlig.

Ekkel scene. Guttungen virket ikke helt god han heller.

Lenke til kommentar

Ikke uvanlig? Veeeel det var en drøy påstand. Det skjer nok, men er langt fra normalt, vanlig.

ja den der scenen var ekkel..

Lenke til kommentar

ja den der scenen var ekkel..

http://www.youtube.com/watch?v=fxv6R9fUO74

:ohmy:

Lenke til kommentar

:ohmy:

litt off topic men hehe andre 8 åringer drar hjem slenger seg ned på sofaen sender sms til kompisene sine at hey jeg tror jeg hiver en grandis i ovn og spiller litt ps3, andre sender en sms med..hey hey jeg tror jeg drar hjem og får meg litt pupp!...hvor gikk det galt liksom :D

back on track for min del, venter på neste episode :)

Endret av Runar
Lenke til kommentar

Kan vi "magisk" få 2 episoder idag? Siden episode 7 ble vist på HBO, er den i HD?

Lurer på det samme. Har lest litt rundt på andre forum, og det ser ut som om det bare blir "extended preview" og ikke hele episoden som blir sendt. Men tenk på det som dette: hva skal man gjøre neste mandag når man ikke har en Game of Thrones episode å se? Da angrer man på at man så Ep7 denne mandagen, og ikke neste mandag. :p

Lenke til kommentar

Lurer på det samme. Har lest litt rundt på andre forum, og det ser ut som om det bare blir "extended preview" og ikke hele episoden som blir sendt. Men tenk på det som dette: hva skal man gjøre neste mandag når man ikke har en Game of Thrones episode å se? Da angrer man på at man så Ep7 denne mandagen, og ikke neste mandag. :p

Hele episoden ble sendt, ganske sikkert i HD. Men det var så mange som ville se at tjenesten knelte en periode, det må jo være et godt tegn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...