Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men hvem var det som forgiftet kaka, lurer jeg på..

Vel, det er det store spørsmålet. Den nyeste episoden viser at Littlefinger står bak det hele, men hvem som forgiftet Joffrey direkte er usikkert. Olenna (bestemoren til Margaery) stjal den ene "smaragden" fra smykket til Sansa under bryllupsmiddagen. Dette smykket fikk Sansa fra Ser Dontos, som igjen fikk det fra Littlefinger - også kjent som Petyr Baelish.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Snakker om ei kvinne som har null kvaler med å ha et seksuelt forhold, og barn, med sin bror, samt at hun mer eller mindre ignorerer sønnens psykopatiske trekk.

Mennesker som er følelsmessige sårbare kan gjøre mye rart.

Tror hun føler en liten lettelse innerst inne for at Joffrey er død også.

Lenke til kommentar

Slik jeg oppfattet det så tok han for seg i starten, mens etterhvert var hun med frivillig. Hun kan nok yte en del mer motstand enn det hun gjorde.

Alt i alt en helt grei episode. Humra litt under scenene med Sandor&Arya, ellers var det greit. Ikke noe superspennende, ikke noe superkjedelig og en liten cliffhanger på slutten. Merker allerede at jeg savner Bolton-familien, så håper tråden deres fortsetter i neste episode.

Lenke til kommentar

spennende episode som folk sier, endelig litt action fra Dany sin side, virker bare mer og mer som en super sterk leder, genial taktikk å lage opprør med å skyte de ødelagte slave lenkene på veggene. Digga også Indiana Jones stilen, noen ganger må det bare gjøres lett ^^

Endret av topvulture
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Ikke bare Bolton.. Men, søstra til Theon Greyjoy satte jo kursen for å redde broren i forrige sesong.. De bør jo snart være fremme! Et års tid burde holde for erfarne sjøfolk! :p

Jaa, venter på det jeg og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...