Teipball Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Hvis det ikke var en voldekt så synes jeg det var ekstremt dårlig gjennomføring av scenen. 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Men hvem var det som forgiftet kaka, lurer jeg på.. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Men hvem var det som forgiftet kaka, lurer jeg på.. Vel, det er det store spørsmålet. Den nyeste episoden viser at Littlefinger står bak det hele, men hvem som forgiftet Joffrey direkte er usikkert. Olenna (bestemoren til Margaery) stjal den ene "smaragden" fra smykket til Sansa under bryllupsmiddagen. Dette smykket fikk Sansa fra Ser Dontos, som igjen fikk det fra Littlefinger - også kjent som Petyr Baelish. 1 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Skuffende at ingen har bringet opp Raiders of The Lost Ark enda i forbindelse med Daario-scenen. Haha, var nesten det første jeg tenkte på også. Digget forøvrig scenen, og hele episoden forøvrig. Syns sesongen har åpnet utrolig sterkt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Var vel ved flere anledninger at Cersei tok "kjærlig" tak i ansiktet til Jaime under "voldtekten"? Tolket det som at det ble samtykke til slutt jeg også, tror ikke Cersei hadde hatt problem med å gi han et par ørefiker om hun ikle ville, såpass "sterk" er hun. 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Deilig slutt på episoden. Dany blir bare bedre, gåsehud når hun gir ordre om å avfyre. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Selvfølgelig var det voldtekt. Hun sa vel stopp? Tviler på at hun hadde lyst å knulle rett ved deres døde søn... 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Hun så stopp, så kysset hun ham og stønnet. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Snakker om ei kvinne som har null kvaler med å ha et seksuelt forhold, og barn, med sin bror, samt at hun mer eller mindre ignorerer sønnens psykopatiske trekk. Mennesker som er følelsmessige sårbare kan gjøre mye rart. Tror hun føler en liten lettelse innerst inne for at Joffrey er død også. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Hun så stopp, så kysset hun ham og stønnet. Mange jenter gjør det når de blir voldtatt. Vel, kanskje ikke kysse, men det er en pikant situasjon å bli voldtatt. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Dette her var Jaime da, faren til hennes barn og hennes elsker i hvor mange år? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Man kan jo bli voldtatt av en elsker eller ektemann, men personlig tror jeg ikke det var tilfellet her. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Jeg vet da det, mente bare at dette tilfellet her er litt annerledes mtp forholdet til de to osv osv Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Hvor vanlig er det egentlig for søsken å ha seg? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Håper og tror at det er veldig uvanlig. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Slik jeg oppfattet det så tok han for seg i starten, mens etterhvert var hun med frivillig. Hun kan nok yte en del mer motstand enn det hun gjorde. Alt i alt en helt grei episode. Humra litt under scenene med Sandor&Arya, ellers var det greit. Ikke noe superspennende, ikke noe superkjedelig og en liten cliffhanger på slutten. Merker allerede at jeg savner Bolton-familien, så håper tråden deres fortsetter i neste episode. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 (endret) spennende episode som folk sier, endelig litt action fra Dany sin side, virker bare mer og mer som en super sterk leder, genial taktikk å lage opprør med å skyte de ødelagte slave lenkene på veggene. Digga også Indiana Jones stilen, noen ganger må det bare gjøres lett ^^ Endret 22. april 2014 av topvulture Lenke til kommentar
Bone Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Ikke bare Bolton.. Men, søstra til Theon Greyjoy satte jo kursen for å redde broren i forrige sesong.. De bør jo snart være fremme! Et års tid burde holde for erfarne sjøfolk! 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Likte måten Daario Naharis tok ut motstanderen på. Haha, så sikker på seg selv. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Ikke bare Bolton.. Men, søstra til Theon Greyjoy satte jo kursen for å redde broren i forrige sesong.. De bør jo snart være fremme! Et års tid burde holde for erfarne sjøfolk! Jaa, venter på det jeg og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå