Filmvenn Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Hovedsakelig 12 som Mala sier, men hvis ikke jeg så feil så var episoden der allerede klokka 9 på mandag denne uka. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 På HBO Nordic så står det at de blir lagt ut innen 24 timer etter at verdenspremieren har blitt sendt. Det er mulig at det er dette de forholder seg til, og ikke et fast tidspunkt. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 (endret) Innen 24 timer er vel det de lover, men de svarer som regel "rundt klokken 12" til folk som spør på facebook ol. Endret 20. april 2014 av Sveern Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Skal på utstillingen. Regner med jeg må stå som sild i tønne, skal på søndag, men det får gå . Gleder meg også veldig til episoden i morgen! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 56 timers jobbuke i påsken avsluttes med pils på kaien i finværet i kveld, så er sikkert game over i morra. Da er det fint å se frem til en episode med GoT Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Nettop sett ep 2. Jeg er skuffet, veldig skuffet, så den ikke komme. Nå er den beste karakteren borte. Nedtur. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Utrolig at du har klart å vente så lenge med å se den, uten å ha fått det spoilet! Vært veldig mange memes(?) og diverse bilder ute å gått over alt.. Men, har du lagt sosiale medier og medier generelt på hylla i påsken, som alle sunne folk burde gjøre, så har det vel tydeligvis gått på et slags vis! Selv har jeg måtte være inne, mens fruen har cært litt på ferie.. Hun har ikke sett episode to, men vi skal se den sammen i morgen.. Ikke hørt, men håper ikke hun har fått spoilet noe! Vet at hun gleder seg til at han forsvinner, så håper den gleden blir bevart til riktig tidspunkt! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Herregud ja, enn hvis jeg hadde fått det spoilet?! Kommer aldri til å tørre å vente så lenge med en episode igjen, ble sånn pga påske og greier. Har sett slutten enda en gang nå. For en episode! Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Jeg pleier jo å se episoden sammen med madamen.. Men, hun dro jo bort, og dette var episode to -akkurat fått en smakebit med episode én etter nesten ett års ventetid, så klarte ikke helt å vente en hel uke.. Dessuten ville jeg kose meg litt alene med taco og greier også, hehe.. Men, bra var nå det, for det tok ikke lang tid før band jeg følger med på Facebook, blant flere, begynte å legge ut bilder av en lilla Joffery, med RIP og greier.. Hadde blitt sykt skuffet om det W T F-øyeblikket hadde blitt ødelagt av disse spoilerene.. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Jeg forlater Oslo tre dager før utstillingen.. satan. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 I slike tider at jeg skulle ønske jeg bodde i Oslo. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Herregud ja, enn hvis jeg hadde fått det spoilet?! Kommer aldri til å tørre å vente så lenge med en episode igjen, ble sånn pga påske og greier. Har sett slutten enda en gang nå. For en episode! Snakker om flaks. Vet Aftenposten har hatt bilde av Joff nå i en artikkel som heter "De mest sjokkerende tv-drapene" eller noe lignende siden onsdag eller noe sånt. Forøvrig latterlig, men ja, sånn er det. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Jepp. Serien sendes ikke en gang i Norge før til høsten. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Jo, den går da på CMore? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 (endret) Sier du det? Jeg har ærlig talt ikke TV, så jeg trodde de sendte serien på høsten fremdeles. Edit: Jeg har _en_ TV, den tar bare ikke inn sånne signaler Endret 20. april 2014 av Shruggie Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Går på C More Series på kvelden på norsk TV. I tillegg til at den blir tilgjengelig før det både på Filmnet, HBO Nordic og C More Play. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Satan, for en episode! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Hadde fått sansen for Jamie, men mistet den i grunnen etter dagens episode . Lenke til kommentar
Lucky_Luciano Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 LIker at denne sesonger har et mer samlet fokus, med key events og spenning i alle episodene hittil, ikke bare episode 9 som en grand standoff. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå