suuhoo Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Av og til hadde det vært greit å bo i nærheten av Oslo Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 (endret) Stikker nok bortom og tar et bilde av meg i The Iron Throne. Ellers så virker det ikke som allverdens da, et lite antall movie props å titte på. Edit: I tillegg til nesten 100 originale objekter fra sentrale scener i foregående sesonger av serien, vil det være noen helt nye installasjoner som ikke var med i fjorårets utstilling. Var vist litt mer enn jeg trodde... Endret 18. april 2014 av Carlgutt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Jupp, pressegreier på fredag der. Og så stikker jeg nok ditt igjen med noen venner søndagen eller mandagen. Om jeg ikke kan spionere på deg på mandag blir jeg DISSAPOINT. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 Om de har med de samme greiene fra andre utstillinger så vil det være en Ocolus rift greie hvor du har på deg VR-brillene og blir "heist" opp The Wall med bevegelig gulv under deg for ekstra innlevelse. Akkurat den tror jeg kan være utrolig kul Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. april 2014 Del Skrevet 18. april 2014 (endret) Hadde det vært noen få ting så hadde ikke Oslo vært en av to steder i Europa hvor utstillingen er. Var en del på utstillinga på South By Southwest som var første utstillinga. Edit: Forresten husk på at det er spoilere fra sesong 3 der (hvis noen drar med seg venner som ikke er up to date). Skal visst være noe kostymer fra sesong 4, men er visst nesten bare Red Viper/Oberyn sitt. Ulvehodet til Robb er der fra sesongfinalen i fjor. Om jeg ikke kan spionere på deg på mandag blir jeg DISSAPOINT. Haha. Gir deg beskjed. Føler du er mer presis akkurat nå enn de jeg originalt har planer å dra med. De så sesong 3 nå i påska, bunch of slowpokes. Endret 18. april 2014 av Maury Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Jeg skal dit ja! :-D kjører tidlig på morra en fra Kristiansand Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Først her om dagen at jeg fant ut at utstillinga skulle til Oslo. Hvordan det har gått meg hus forbi er et mysterium i seg selv, men har i hvert fall veldig lyst til å dra. Har noen timers kjøretur til Oslo, men vurderer muligheten for at det blir en tur. Føler jo nesten man må få det med seg når sjansen er der. Lenke til kommentar
Lucky_Luciano Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Noen som vet om noen av skuespillerne dukker opp ? Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Kristofer Hivju og John Bradley-West skal visst komme. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Visstnok et par til også. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Noen som vet NÅR skuespillerne skal være der? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Fredagen, men det er visst bare for presse. Mulig man får sett skuespillerne på rød løper. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Tror hun som spiller Margearay eller hva hun heter også kommer. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 I'd travel a bit for her... If ya know what I mean! 2 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Hvis maergery kommer, da kommer jeg også.. If you know what I mean 4 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Blir nok veldig sjokka og satt ut når man går fra en så koselig situasjon til noe så dramatisk Hehehe..... Måtte flire litt av denne, for selv om det var bryllup vil eg ikke akkurat kalle stemningen for koselig Men skjønner hva du mener! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Det var vel heller en følelse av at giften kom på akkurat korrekt tidspunkt, ja. Insta-karma! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Når tror folk det er best å dra for å ikke stå i timelange køer for å ta et bilde i tronen, og eventuelt prøve oculus hvis det skulle være der? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Min naive hjerne tror kanskje tirsdag. Før alle er ferdige på jobb da selvfølgelig. Selv drar jeg på mandag fordi jeg har langhelg, men ser for meg at færre tar fri en tirsdag for å titte. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Når på mandag bruker episodene å komme på hbo nordic? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå