Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stikker nok bortom og tar et bilde av meg i The Iron Throne. :cool: Ellers så virker det ikke som allverdens da, et lite antall movie props å titte på.

Edit:

I tillegg til nesten 100 originale objekter fra sentrale scener i foregående sesonger av serien, vil det være noen helt nye installasjoner som ikke var med i fjorårets utstilling.

Var vist litt mer enn jeg trodde...

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Hadde det vært noen få ting så hadde ikke Oslo vært en av to steder i Europa hvor utstillingen er. Var en del på utstillinga på South By Southwest som var første utstillinga.

Edit: Forresten husk på at det er spoilere fra sesong 3 der (hvis noen drar med seg venner som ikke er up to date). Skal visst være noe kostymer fra sesong 4, men er visst nesten bare Red Viper/Oberyn sitt. Ulvehodet til Robb er der fra sesongfinalen i fjor.

Om jeg ikke kan spionere på deg på mandag blir jeg DISSAPOINT.

Haha. Gir deg beskjed. Føler du er mer presis akkurat nå enn de jeg originalt har planer å dra med. De så sesong 3 nå i påska, bunch of slowpokes. :p

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Først her om dagen at jeg fant ut at utstillinga skulle til Oslo. Hvordan det har gått meg hus forbi er et mysterium i seg selv, men har i hvert fall veldig lyst til å dra. Har noen timers kjøretur til Oslo, men vurderer muligheten for at det blir en tur. Føler jo nesten man må få det med seg når sjansen er der. :)

Lenke til kommentar

Blir nok veldig sjokka og satt ut når man går fra en så koselig situasjon til noe så dramatisk

Hehehe..... Måtte flire litt av denne, for selv om det var bryllup vil eg ikke akkurat kalle stemningen for koselig :p

Men skjønner hva du mener!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...