Jotun Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Litt kjipt at han slutter som skuespiller, hadde vært veldig spennende å sett han i helt andre roller som voksen.Slutter helt? Sikkert fornuftig.... Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Sånn jeg har forstått det slutter han helt, men man skal jo aldri si aldri. Fant denne via serienytt i går: http://www.independent.ie/entertainment/jack-gleeson-ditching-acting-after-game-of-thrones-29781770.html Noe å merke seg er at intervjuet er gjort i høst og at han faktisk avslører at Joffrey dør. Riktignok ikke når i Tv-serien, men sier når han døde i boka. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Mulig han endrer mening. Han har jo åpenbart talent, og selv om det sikkert blir vanskeligere å komme inn i bransjen igjen etter et avbrudd, kan det jo hende at en god undervisning og litt smak på livet som "sivil" gir han en bedre bakgrunn for å klare seg i bransjen, særlig hvis han er redd for "celebrity culture". Vi vet jo alle hvordan tidligere barnestjerner har falt gjennom som voksne og endt opp som overdosedødsfall eller selvmord Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Fantastisk at han endelig tok kvelden. Venta lenge på dette, og føler nesten det ble for enkelt og lett utvei for han. Samtidig blir det nok et savn å ha noen å virkelig hate også. All ære til Jack Gleeson som har gjort en formidabel innsats i rollen. Denne sesongen har jo virkelig startet med et brak, har vel knapt vært mer spent på neste episode noen gang. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Jeg likte ikke første episode, den var litt for mye "meanwhile, somewhere else" og litt for lite progression i historien. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Det er nok av såkalte likbare karakterer igjen, selv etter Tyrion: Eksempelvis: * Oberyn * Arya * Jon Snow * Samwell Tarly aka Lady Pig * The Hound * Danaerys (Dog, jeg irriterer meg over henne) Jeg håper virkelig ikke at Tyrion dør. Jeg tror at Jaime kommer til å vende seg mot Cersei, nå som hun forsøker å drepe Tyrion. Da både håper og tror jeg at Jaime kanskje kan komme Tyrion til unnsetning. Begge har i grunn blitt utstøtt fra familien sin nå. HODOR 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Jack Gleeson på Oxford Union. Han legger frem et ganske interessant essay han har skrevet med tittelen "I hate celebrity culture". Forstår godt hvorfor han ønsker å ta en pause fra TV. Q&A i etterkant var bare trist... Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 forresten! er det slik at Joff hadde en bror? er vel han som blir ruler da å ikke margary eller tar jeg helt feil? fordi jeg lurte på hvem personen som ikke sa noe som satt vedsiden av joffrey var, men tror jeg husker å mene de sa han hadde en bror, kan være jeg er helt på bærtur ofc ^^ Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Tommen er Joffreys lillebror og er neste i rekken til tronen. :-) Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Har de byttet skuespiller på Tommen, eller har han bare voskt så mye siden sist vi så ham? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Har de byttet skuespiller på Tommen, eller har han bare voskt så mye siden sist vi så ham? Byttet Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Q&A i etterkant var bare trist... Har ikke sett det, så hvorfor var det trist? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 (endret) Vet ikke om det har vært postet her før, men (UPS; EDIT; dette skulle i boktråden, om Daario Naharis vs beskrivelsen i boka): Endret 16. april 2014 av Alastor 3 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 (endret) hehe.. Jeg kan skjønne at "bokfolket" kanskje ikke ble helt fornøyd, men for meg som ikke har lest bøkene, falt han rett i smak, og så barsk nok ut, og kjekk nok ut til å være den "kvinnebedåreren" han fremsto å være.. Men, skal jo gi nye fyren en sjanse også! EDIT: Setter i spoiler jeg også, men det var ikke rare spoileren til de som vil se.. Endret 16. april 2014 av Bone Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Huff, jeg postet i feil tråd. Beklager. Satt i spoiler, men det skulle egentlig i boktråden.. Lenke til kommentar
Debutanten Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 (endret) Endret 17. april 2014 av Debutanten 1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Blir det ny episode nå på søndag/mandag, eller har de "påskeferie" ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå