Schreiber Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Hvor morsomt hadde det ikke vært om Joffrey rett og slett tok kvelden etter en noe overkant allergisk reaksjon ? Det har nok ingenting å si. Det er så mange som ønsker ham død, så mange som vil ha ham i live og så mange som vil ha andre døde at noen kommer til å få skylden. Tipper det blir Tyrion, men han var vel bare på feil sted til feil tid. Ikke at sånt betyr stort i en sånn sammenheng. Ser alle snakker om bryllupet, så skifter spor litt.... klarer ikke å slutte å syns synd på theon, aka Reek. Virkelig fått gjennomgå den fyren. Selv om an fortjener det, er det liksom synd på ham Har blandete følelser for fyren. Maken til patetisk karakter skal man lete lenge etter, men strengt tatt har alt han har gjort vært pga idioti og sjalusi. Er vanskelig å mislike fyren for noe sånt. Hadde ikke hatt noe imot om han fikk hevn over en eller annen, men det skjer vel neppe. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 faaen for en digg episode, var forspielet mitt før den flotte Oilers kampen etterpå Du verden så bra han skuespilleren spilte Joffrey, hata skikkelig gutsen hans, få personer har vel fortjent å dø mer on-screen ^^ Usikker på hvem som har gjort det men slik han holdt på så kan det jo være hvem som helst, men setter min lit til det var paien og at margareth eller han awesome fyren i gul(oberyn?) sto bak det, forøvrig gøy den scenen når Reek barberte Ramsay Gleder meg til neste uke, blir bra sesong dette håper jeg! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Begynner å bli litt vell mange ulikbare karakterer på skjermen. Greit med nyanserte og "realistiske" mennesker, men er ganske mange jeg har lyst å slå inn trynet på akkurat nå. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Blir i hvert fall spennende å finne ut av Tyrions skjebne fremover nå.. Ser dårlig ut! Lurer på hvem som eventuelt kommer til hans unnsetning! Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Blir i hvert fall spennende å finne ut av Tyrions skjebne fremover nå.. Ser dårlig ut! Lurer på hvem som eventuelt kommer til hans unnsetning! Blir vel noe trial by battle greier hvor Bronn må steppe inn igjen (som i sesong 1) Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Kanskje?! Men, jeg tror ikke det, denne gangen.. For det første så tror jeg ikke på slike "repriser", og for det andre tror jeg det skal vanskelig gjøres siden det gjelder kongen.. Dessuten tror jeg ikke Cercei tillater det.. hehe.. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 dreper dem tyrion så er det jo ingen likbare karakterer igjen? :S oberyn er kul da Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 dreper dem tyrion så er det jo ingen likbare karakterer igjen? :S oberyn er kul da jepp oberyn blir fort min favoritt da, tror jaime og kan bli awesome etterhvert! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 (endret) Det er nok av såkalte likbare karakterer igjen, selv etter Tyrion: Eksempelvis: * Oberyn * Arya * Jon Snow * Samwell Tarly aka Lady Pig * The Hound * Danaerys (Dog, jeg irriterer meg over henne) Jeg håper virkelig ikke at Tyrion dør. Jeg tror at Jaime kommer til å vende seg mot Cersei, nå som hun forsøker å drepe Tyrion. Da både håper og tror jeg at Jaime kanskje kan komme Tyrion til unnsetning. Begge har i grunn blitt utstøtt fra familien sin nå. Endret 15. april 2014 av Quote 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Har også sansen for Varys, Jaime og Olenna. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 (endret) For en deilig episode, kvitt jævelen. Han var så motbydelig at jeg hadde nesten lyst til å skru av hele serien hver gang han åpnet kjeften.Egentlig en liten skuespiller-prestasjon i seg selv. Edit: Forresten, finnes det en GoT-Wiki som kun er for serien, altså uten med fremtidige spoilere fra boken?Navnene sitter ikke like støpt i hos meg som hos mange andre her, og prøver å unngå google for å slippe spoilers. Endret 15. april 2014 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 IT-Henrik: http://gameofthrones.wikia.com/wiki/Game_of_Thrones_Wiki Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Har jo også Brynden Tully Aka The Blackfish og Edmure Tully som kanskje kan få noen scener eller mer fokus. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Ja, som nevnt litt over her, så håper jeg at Tyrion og Jamie kan bli nærmere/bedre venner! Det hadde vært awesome! 1 Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 (endret) Grunnen til at Margaery kunne gifte seg med Joffrey in the first place var jo at ekteskapet aldri ble "gjennomført" som man sier... Ikke for det, det ble det sikkert, men hvite løgner og så videre. Ekteskapet med Joffrey ble åpenbart heller aldri gjennomført, så derfor bare copy/paster man fra forrige bryllup og setter inn Tommen i stedet for Joffrey, i stedet for Renly. Men hvem kommer etter Tommen? Lesbisk bryllup med whatshername Lannister? Bytte ut Margaery med Loras? Fra sesong 2 ser man at ekteskapet ikke ble gjennomført. Når Margary forsøkte fikk ikke Renly stå, så hun spurte om de ikke skulle få inn broren hennes(Loras) slik at han kunne varme opp Renly, og så avslutte med Margary. Tyrell-familien har absolutt sterke motiver. Margary klarte til en viss grad å kontrollere/påvirke Joffrey, men tror ikke de var fornøyde - bare se hvordan han oppfører seg i bryllupet. Tommen derimot kan være mer påvirkelig, da han er yngre og jeg mener han har virka mye mer jovial de få gangene vi har sett han i løpet av serien. Margary har også overlevd to konger - hvorfor ikke prøve ordtaket "third time's a charm"? For de som anser Tommen og Myrcella for ekte barn av Robert blir vel arverekkefølgen slik; 1. Tommen 2. Myrcella 3. Stannis 4. Shireen For som ikke anser Tommen og Myrcella for ekte barn stryker du dem. Edit: Smått kult bilde som poppa opp på Facebook! Endret 15. april 2014 av Sleggefett Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Litt kjipt at han slutter som skuespiller, hadde vært veldig spennende å sett han i helt andre roller som voksen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Syns han gjorde en helt fortreffelig innsats i GOT ihvertfall. Lenke til kommentar
August. Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Jack Gleeson på Oxford Union. Han legger frem et ganske interessant essay han har skrevet med tittelen "I hate celebrity culture". Forstår godt hvorfor han ønsker å ta en pause fra TV. Lenke til kommentar
Rivaille Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Det at han døde på det tidspunktet, følger det bokas historie, eller er det noe som er skrevet inn i forbindelse med at skuespilleren skulle gi seg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå