Filmvenn Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 https://www.youtube.com/watch?v=D9rlMzhrZ54 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 (endret) Hvis noen har lyst på å se første episode av sesong 4 på fredag, kl. 20:00 på Gimle Kino i Oslo så send meg en PM. Har et par plasser jeg kan gi bort. EDIT: Alle plassene jeg hadde tilgjengelig er gitt bort nå. Endret 30. mars 2014 av Maury Lenke til kommentar
Flacko Been Jiggy Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Gleder meg som en liten unge til mandag.. Noen som vet hvilken kanal det går på TV og når? Gleder meg til å se utviklingen av dragene til Dany og se hva som skjer videre med Jon Snow. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 (endret) http://instagram.com/p/mS_g07sbGU/ Endret 2. april 2014 av Snurreleif 4 Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 3. april 2014 Del Skrevet 3. april 2014 Gleder meg som en liten unge til mandag.. Noen som vet hvilken kanal det går på TV og når? Cmore series kl. 21 på mandag. Blir også tilgjengelig på HBO Nordic tidlig på mandag. Vet ikke hvor tidIig, men i fjor så jeg de i 15-16-tiden og de var alltid tilgjengelig da. Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Haha, enda et sånt "jøss, det huska jeg ikke" øyeblikk. Har i det siste sett et par scener hvor Cersei sitter på tronen med Tommen i fanget. Var sikker på at det var fra sesong 4, men lo and behold, er sluttet av S02E09 det.. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Siden GoT starter igjen idag, har jeg tenkt å abonnere på HBO-Nordic. Men hvor fort kommer episoden på HBO sin kanal? Skjer det dagen etter? Er det et spesifisert klokkeslett etc? Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Når i natt sendes den i USA? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Klokka tre norsk tid tror jeg. 1 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Takker. Blir sen kveld på meg da. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 (endret) Et annet spørsmål, det står flere steder at det skal gå an å få HBO på Apple Tv. Er det noen som har peiling på hvordan man gjør dette? Nevermind, fant utav det Endret 6. april 2014 av Corey Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Noen som vet om ett godt videosammendrag av det som har hendt hittil? Ble aldri til at jeg såg opp igjen serien før sesong 4 plutselig var her Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Noen som vet om ett godt videosammendrag av det som har hendt hittil? Ble aldri til at jeg såg opp igjen serien før sesong 4 plutselig var her Sesong 3 Sesong 1-2 "Trailer" Sesong 1-3 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 (endret) Heh, hvis noen googler R+L=J så får dere store problemer, bare så dere vet det Ikke bokprat, det var nevnt i videoen! Seriously, dere trenger ikke trykke på noen søkeresultater en gang, det står på selve google-siden :| Endret 6. april 2014 av Shruggie Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Takk for Nice filmer folkens, skal kose meg med når jeg finner roen og ankommer hjem Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Har fått meg abonnement på HBO Nordic, noen som vet når de nye episodene pleier å bli lagt ut på mandag? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Noen innlegg ovenfor sa jeg dette. Som regel 12 på dagen. Det er ikke noe bestemt tid, men som regel er det der klokka 12 om ikke noe annet skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå