Takkformeg Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Jeg er lat når det kommer til boklesing Fikk hele serien til jul i fjord, men har bare kommet litt over halvveis i bok nr 2 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Lydbok. Perfekt for jobb etc. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Enighet. Roy Dotrice er behagelig å høre på også. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Noen som vet hvilken dato sesong 4 har premiere? Jeg prøvde å google det, men gikk rett på en spoiler av neste sesong. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Noen som vet hvilken dato sesong 4 har premiere? Jeg prøvde å google det, men gikk rett på en spoiler av neste sesong. Datoen er ikke satt ennå, men filmingen er ferdig. http://hbowatch.com/hbo-series-premiere-schedule/ Endret 5. januar 2014 av laurell Lenke til kommentar
Quote Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Verken Wikipedia eller IMDB sier noe om det. Wikipedia sier vel bare "Early 2014". Har heldigvis klart å unngå å bli spoilet en eneste gang hittil, så føler med deg. Nå ligger det en del episoder av sesong 3 på NRK Nett-tv for de som ønsker seg et gjensyn. Snart på tide med oppvarming. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Noen som vet hvilken dato sesong 4 har premiere? Jeg prøvde å google det, men gikk rett på en spoiler av neste sesong. Vi er vel 70% sikre på at datoen blir 31. mars (HBO nordic/Filmnet/C More). 30. mars for HBO i statene. Men det må tas som spekulasjon siden vi ikke har fått det bekreftet. Serienytts Mona skal møte Kristoffer Hivju på mandag, kanskje han vet noe - men det er tvilsomt. De er begge gjest på NRKs nye serie om TV-serier. Går live på web-tv etter Mammon er sendt. Game of Thrones er blant annet tema og dere kan også sende inn spørsmål via twitter/facebook/instagram Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Datoen er ikke satt ennå, men filmen er ferdig. http://hbowatch.com/hbo-series-premiere-schedule/ Hehe, jeg trodde først du mente at de hadde laget en GoT-film, men du mener selvsagt at innspillingen er ferdig? Har heldigvis klart å unngå å bli spoilet en eneste gang hittil, så føler med deg. Det var strengt tatt bare bilder av sesong 4 som HBO hadde lagt ut, men likeså avslørte de noe som skulle være spennende å finne ut av. Irriterende, for jeg hater alt som kan minne om spoiler. Holder meg unna IMDB før jeg er ajour, så jeg ikke ser hvor mange episoder forskjellige karakterer er med i, og ser aldri trailere eller previews av neste episode. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Ganske trolig en teaser som avslører datoen ved siden av True Detective natt til 13. januar på HBO. Det er ved seriepremierene/sesongpremierene på den første HBO-søndagen i januar (den første søndagen hvor noe nye episoder sendes) hvor datoer tidligere har blitt avslørt som regel. Mest trolig 30. mars på grunn av alle andre tingene HBO har programsatt eller vi vet kommer tilbake i en periode der og da. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Jeg ble ganske overrasket over Jack Gleeson, han som spiller Joffrey, er 21 år. Jeg trodde han var 16-17. Hun som spiller Sansa er bare ett år eldre enn hun som spiller Arya, jeg trodde aldersforskjellen var en del større. 1 Lenke til kommentar
laurell Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Hehe, jeg trodde først du mente at de hadde laget en GoT-film, men du mener selvsagt at innspillingen er ferdig? Uff.. skulle skrive "filmingen" egentlig - eller "innspillingen" som høres mer riktig ut. Jaja Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Det er bekreftet at sesong 4 starter 6. april. Første trailer kommer i morgen (søndag)! Lenke til kommentar
Sleggefett Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Er en hel haug av teasers og trailers her, merk at noe av dette er vage spoilers. http://www.hollywoodreporter.com/live-feed/game-thrones-season-4-trailer-669932?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+thr%2Fcolumns+(The+Hollywood+Reporter+-+Columns) Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) Trailer til traileren som kommer i dag: https://www.youtube.com/watch?v=Ih3WsEKmID0 Endret 12. januar 2014 av Quote Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Om dere skal diskutere traileren håper jeg dere legger det i spoiler, jeg vil ikke vite noe! 2 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 8:58PM ET, når er det? Typ 3 inatt? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 Da var den ute. Gleder meg! https://www.youtube.com/watch?v=xZY43QSx3Fk Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 I denne sesongen blir det veldig, veldig mye action. Gleder meg! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 13. januar 2014 Del Skrevet 13. januar 2014 (endret) Ikke spoiler egentlig, men for de som ikke vil vite NOE: Håret og skjegget til Jamie.... Endret 13. januar 2014 av Teipball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå