Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Helt klart beste episoden så langt, og for en slutt det var på episoden, hadde et håp om at Ned Stark skulle ta Jamie Lannister på et vis, men virket som de var godt matchet begge to, også måtte jo en av vaktene komme å ødelegge.

 

Ellers virket ikke søsteren til Catelyn helt god nei, veldig spesielt "fengsel" plassen hennes hadde også.

 

Og Tyrion Lannister med skjold var litt av et syn ja, hehe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig bra og innholdsrik episode. Er overrasket over hvor mye som er forandret fra bøkene, og hvor mange små ekstrascener det er i TV-serien. Selv om resultatet som oftest er det samme, gjør det at du får en ny opplevelse av hendelsene. Spesielt forholdet mellom Renly og Loras er mye tydeligere enn i bøkene, siden hele den barberingsscenen er ny. Også konfrontasjonen mellom Ned og Jaime var meget annerledes i TV-versjon.

 

Dette lover godt for siste halvdel...

Lenke til kommentar

hadde et håp om at Ned Stark skulle ta Jamie Lannister på et vis, men virket som de var godt matchet begge to, også måtte jo en av vaktene komme å ødelegge.

 

Nei og nei. Den endelige kampen, som jo må komme, må utsettes så lenge som mulig. At vakten ødela var det eneste fornuftige.

 

Har du lest boken KjemikerJon? :)

Lenke til kommentar

hadde et håp om at Ned Stark skulle ta Jamie Lannister på et vis, men virket som de var godt matchet begge to, også måtte jo en av vaktene komme å ødelegge.

 

Nei og nei. Den endelige kampen, som jo må komme, må utsettes så lenge som mulig. At vakten ødela var det eneste fornuftige.

 

Tror du blir skuffet hvis det er hva du håper på. En showdown mellom helten og skurken. ;)

Dette er en mye mer 'realistisk' historie, om man kan si det, der hendelsene og twistene ofte er helt uventede.

En "god" slutt kan jeg ikke love. Dog, en "ond" slutt kan heller ikke loves, heller.

Som sagt, det er ikke mange som er helt gode, eller helt onde i denne serien.

 

Det sagt, det blir vel en "god" slutt på noe i neste episode, kan jeg vel si. Blir en bra episode.

 

 

Når det gjelder spoilere og lykkelig uvitende...

Jeg synes virkelig boka var bedre enn serien, selv om ikke serien var dårlig, så det er egentlig bare konge å se serien som en gjennoppfrisker. Du får kanskje med deg ting fra et annet synspunkt, og du forstår mer av serien, vil jeg si.

 

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...