Jotun Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Denne er sikkert presentert 100 ganger her i tråden, men eg likte den svært godt. Her kan man justere etter bøkene, eller episode for episode hvor de forskjellige karakterene befinner seg http://quartermaester.info/ 3 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Var den jeg letet etter ja, den er gøy å fikle med. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 NRK har fortsatt avtale med HBO på de seriene de har avtale på og vil, så vidt jeg vet, fortsette å sende GOT, Boardwalk Empire etc. Det er angående nye serier avtalen ikke gjelder lenger. Noen som har mer peil kan vel si noe, fx Maury? Det er riktig. Siste serien var Girls som NRK har avtale på fra HBO. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Sånn er det i bøkene og, veldig artig å lese gjennom andre gangen (ikke skyt meg.) Har prøvd å begynne på en rewatch av serien og kommer meg gjerne gjennom de 2-3 første episodene før jeg legger det fra meg igjen. Burde vel finne noen å se den med og se om man finner mye av hints/foreshadowing. Jeg ser det med en venn som ikke har sett GoT før, hjelper garantert. Ikke nok med at jeg synes det er interessant å høre om hva 'nybegynnere' spår om, men jeg får som sagt letet etter tips og frempek. Artig! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Denne var litt artig, ingen spoilere http://www.buzzfeed.com/ryanhatesthis/24-reasons-why-george-rr-martin-is-the-biggest-troll-in-lite 7 Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Digga denne jeg: Men jeg har på følelsen at han ikke gjør det, det virker veldig forventet. Og hvis det er forventet kan det jo ikke skje (Er litt sent dette, men jeg må nesten si at jeg forventet Robb sin død etter han tok hodet til Karstark? Bare kunne ikke tro at det ville skje der det skjedde). 4 Lenke til kommentar
''' Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Liker at han skriver det på begynnelsen av boken. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Liker at han skriver det på begynnelsen av boken. Det forventet du ikke tenker jeg! 6 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Sett S1,S2 og S3 på nytt nå, på tre dager. So worth it. Må nesten fortsette å lese boka, jeg trenger MER.. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 http://www.happyplace.com/24434/game-of-thrones-facebook-recap-season-3-episode-10 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Digget denne jeg 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg Uderzo Skrevet 13. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 13. juni 2013 Dexter, please rydd opp 16 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Is there a character that you yourself identify with or have a particular affection for?George R. R. Martin: All the viewpoint characters. I mean, in order to get inside their skin, I have to identify with them. That includes even the ones who are complete bastards, nasty, twisted, deeply flawed human beings with serious psychological problems. Even them. When I get inside their skin and look out through their eyes, I have to feel a certain - if not sympathy, certainly empathy for them. koser seg han 1 Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 13. juni 2013 Del Skrevet 13. juni 2013 Nuvel, han har mange, MANGE ganger uttalt at Tyrion er hans favoritt og den karakteren han identifiserer seg mest med. Lenke til kommentar
Populært innlegg Labelle Skrevet 13. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 13. juni 2013 16 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Ser episode 1 sesong 1 atm, Benjen Stark, er sikker på at det er noe viktig med han, siden han forsvant plutselig. Lurer på hva som har skjedd. gleder meg til å finne ut Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 (endret) Nå kan jeg i alle fall ikke vente med å se sesong 4 etter det jeg nettopp leste It gonna be guuud! Endret 14. juni 2013 av Saapa Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Ser episode 1 sesong 1 atm, Benjen Stark, er sikker på at det er noe viktig med han, siden han forsvant plutselig. Lurer på hva som har skjedd. gleder meg til å finne ut Ja, er selv veldig spent på dette. Likte Benjen veldig godt og synd han plutselig bare ''forsvant'' It's not the wildlings giving me sleepless nights. - Benjen Stark Lenke til kommentar
Quote Skrevet 14. juni 2013 Del Skrevet 14. juni 2013 Hadde helt glemt han, egentlig. Eller - hadde forvekslet han med han som skulle frakte Arya til Winterfell, men mistet hodet da Lannisters kom for å hente Gendry. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå