Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NRK har fortsatt avtale med HBO på de seriene de har avtale på og vil, så vidt jeg vet, fortsette å sende GOT, Boardwalk Empire etc. Det er angående nye serier avtalen ikke gjelder lenger. Noen som har mer peil kan vel si noe, fx Maury?

Det er riktig. Siste serien var Girls som NRK har avtale på fra HBO.

Lenke til kommentar

Sånn er det i bøkene og, veldig artig å lese gjennom andre gangen (ikke skyt meg.)

Har prøvd å begynne på en rewatch av serien og kommer meg gjerne gjennom de 2-3 første episodene før jeg legger det fra meg igjen. Burde vel finne noen å se den med og se om man finner mye av hints/foreshadowing.

Jeg ser det med en venn som ikke har sett GoT før, hjelper garantert. Ikke nok med at jeg synes det er interessant å høre om hva 'nybegynnere' spår om, men jeg får som sagt letet etter tips og frempek. Artig! :)

Lenke til kommentar

Digga denne jeg:

enhanced-buzz-7823-1370625544-2.jpg

Men jeg har på følelsen at han ikke gjør det, det virker veldig forventet. Og hvis det er forventet kan det jo ikke skje :p

(Er litt sent dette, men jeg må nesten si at jeg forventet Robb sin død etter han tok hodet til Karstark? Bare kunne ikke tro at det ville skje der det skjedde).

• Liker 4
Lenke til kommentar
Is there a character that you yourself identify with or have a particular affection for?

George R. R. Martin: All the viewpoint characters. I mean, in order to get inside their skin, I have to identify with them. That includes even the ones who are complete bastards, nasty, twisted, deeply flawed human beings with serious psychological problems. Even them. When I get inside their skin and look out through their eyes, I have to feel a certain - if not sympathy, certainly empathy for them.

koser seg han

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ser episode 1 sesong 1 atm, Benjen Stark, er sikker på at det er noe viktig med han, siden han forsvant plutselig. Lurer på hva som har skjedd. gleder meg til å finne ut :D

Ja, er selv veldig spent på dette. Likte Benjen veldig godt og synd han plutselig bare ''forsvant''

It's not the wildlings giving me sleepless nights.

- Benjen Stark

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...