Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mens Syrio trente Arya så satt vel Jaqen i fengsel? Siden Arya er hun som får han ut. Kan nok ikke være samme person.

 

Vi har vel også sett han duden som slåss mot Syrio, og han sier jo selv at han flykter aldri fra en kamp. Men å være First Sword of the Braavos burde jo slå en teit knight tenker jeg da =/ Men siden vi har sett han duden igjen så tapte han vel :(

 

Kan jo være at Syrio på en eller annen måte flykter eller kanskje bytter ansikt (og dermed unngår "The First Sword of Braavos does not run"-greia) for så å bli fanget og satt i fengsel?

 

Har alltid hatt et lite håp om at han overlevde, etter min mening en for kul karakter til å bli drept off-screen. Jeg ville i alle fall ikke hatt noe problem om han kom tilbake til livet. Det at han Ser Meryn Trant fortsatt lever kan bli forklart med at Syrio ikke ønsket å drepe han og Trant synes det var så nedverdigende å bli slått av en mann med et tresverd at han aldri fortalte det videre.

 

Hadde vært en morsom twist hvis Syrio hadde vært Jaqen, men samtidig hadde det vært enda kulere om de to og Arya med The Hound kunne blitt et team.

Lenke til kommentar

Kan jo være at Syrio på en eller annen måte flykter eller kanskje bytter ansikt (og dermed unngår "The First Sword of Braavos does not run"-greia) for så å bli fanget og satt i fengsel?

 

Har alltid hatt et lite håp om at han overlevde, etter min mening en for kul karakter til å bli drept off-screen. Jeg ville i alle fall ikke hatt noe problem om han kom tilbake til livet. Det at han Ser Meryn Trant fortsatt lever kan bli forklart med at Syrio ikke ønsket å drepe han og Trant synes det var så nedverdigende å bli slått av en mann med et tresverd at han aldri fortalte det videre.

 

Hadde vært en morsom twist hvis Syrio hadde vært Jaqen, men samtidig hadde det vært enda kulere om de to og Arya med The Hound kunne blitt et team.

 

 

Helt enig med alt du skriver, men helt sikkert lite sannsynlig :( Noe annet kan også være at Syrio ble ikke drept, men tatt til fange, han byttet da ansikt i fangehullet (ingen bryr seg der om ansikter) og så da anderledes ut når han ble fraktet nordover. hmmmm....

Lenke til kommentar

Iwan er en god skuespiller ja, bra gjennomført karakter. Helt klart Oscarmaterial. Men jeg synes på ingen måte at Ramsay er "fet"; På samme måte som Joffrey håper jeg han dør en lang og smertefull død. "Lyst-til-å-slå-i-trynet-faktoren" er høy når han er på skjermen. Samme med Lord Frey. Roose er for badass til å hate.

Endret av Carlgutt
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Konkurranse om hvem som klarer å se flest episoder i et strekk? :wee:

 

Det som gjør GoT spennende og unikt for min del er hvordan serien nesten alltid klarer å overraske. Svært sjeldent ting kommer som forutsigbart i denne serien. Måten personer som har vært viktig for serien i over lengre tid plutselig blir drept uten store forvarsler (eller ingen forvarsler). Dette åpner såklart opp for nye ansikter, så dette er jo bra. Men selv ville jeg nok gjerne hatt Robb litt lenger inn i spillet. (Har ikke lest bøkene). Ser frem til sesong 4, for jeg tror HBO og produsentene har klart å legge opp dette på en meget god måte.

Håper vi får se mer av Stannis, for han liker jeg, men da må den forbannede heksa forsvinne først. Synes hun egentlig bare er fæl. Stannis bør gjøre noe fornuftig istedenfor å leke med igler og flammer sammen med dette neket :p

Håper også som flere andre her har nevnt at vi får et gjensyn med Jaqen.

Joffrey er igjen bare en latterlig drittunge, og jeg ELSKER at Tywin setter ungen på plass.

Lenke til kommentar

Iwan er en god skuespiller ja, bra gjennomført karakter. Helt klart Oscarmaterial. Men jeg synes på ingen måte at Ramsay er "fet"; På samme måte som Joffrey håper jeg han dør en lang og smertefull død. "Lyst-til-å-slå-i-trynet-faktoren" er høy når han er på skjermen. Samme med Lord Frey. Roose er for badass til å hate.

 

Din mening. Jeg gidder ikke motargumentere siden jeg blir lynsjet om jeg nevner bøkene i samme åndedrag :)

 

Kjører nok ett maraton jeg og. Tar noen av bøkene i samme slengen før S4 og.

Endret av The Doctor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Iwan er en god skuespiller ja, bra gjennomført karakter. Helt klart Oscarmaterial. Men jeg synes på ingen måte at Ramsay er "fet"; På samme måte som Joffrey håper jeg han dør en lang og smertefull død. "Lyst-til-å-slå-i-trynet-faktoren" er høy når han er på skjermen. Samme med Lord Frey. Roose er for badass til å hate.

 

Det hjelper litt at han torturerer en annen taper.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Stannis er jo bare gretten og sur hele tiden, "Barking dog with small teeth" er det ikke noe sånt man sier? Davos er stjernen på den siden for meg. Blir ofte litt små rørt når han er på skjermen.

 

Slenger meg på Game of Thrones maraton, hadde vært morsomt å se episodene igjen og diskutere de litt her :fun:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...