Argoniel Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Jaja, håper Arya finner Jaqen jeg også, men er det bare jeg som savner han som lærte Arya til å slåss? Han som kalte seg selv for dancing teacher. Han var jo First Sword of the Braavos. Digga han! Vi så jo ikke at han døde.. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Han var kul fyr. For min del er han død, de viste ikke siste slosscenen, men syntes var meget antydning til at han ble gjennomhullet. 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Syrio Forel som han kalte seg for Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Vi så vel bare at han banket 4 av 5 soldater, og skulle bryne seg på "sjefen" av de. Og så rømte Arya og vi så ikke mer =/ Syrio Forel som han kalte seg for Stemmer, dritkul fyr Mulig en connection mellom han og Jaqen? Begge var vel fra Braavos? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 (endret) Ja. Den mynten Arya fikk skulle hun gi til hvem som helst fra braavos og si ordene valar molghulis. Og syrio var jo first sword of braavos Endret 11. juni 2013 av Hardboiled Rice Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Arya, Doggen, Syrio og Jaqen H'gar? Dreamteam! Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Arya, Doggen, Syrio og Jaqen H'gar? Dreamteam! FANTASTIC FOUR! Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Hva med at Syrio er Jaqen? Det kan jo hende. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Det tror jeg er far fetched, selv.. Ganske sikker på at Syrio er død og at Jaqen er en annen.. Uansett, jeg likte god episoden! Godt å ikke måtte vente 40(?) uker på noe, fordi episoden skulle ha en slags syk cliffhanger.. Serien har dessuten hatt nok av fremgang for min del.. 3 Lenke til kommentar
Achylles Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Men nå har vel Jon sagt i fra seg alle titler for fremtiden, siden han har kledt seg i svart. Mye kan skje, selv om det er usannsynlig. En konge har makt til å gjøre om på det meste. Eksempelvis ga jo Joffrey avskjed til Lord Commander of the Kings Guard (Barristan Selmy) Selv om også Kingsguard er noe du i utgangspunktet vier deg til for livet, på samme måte som Nights watch. Det finnes flere eksempler også... Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Hva med at Syrio er Jaqen? Det kan jo hende. Mens Syrio trente Arya så satt vel Jaqen i fengsel? Siden Arya er hun som får han ut. Kan nok ikke være samme person. Vi har vel også sett han duden som slåss mot Syrio, og han sier jo selv at han flykter aldri fra en kamp. Men å være First Sword of the Braavos burde jo slå en teit knight tenker jeg da =/ Men siden vi har sett han duden igjen så tapte han vel Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 En fyr uten rustning mot masse kingsguard? Sier seg selv at han ikke kom levende fra det. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 En fyr uten rustning mot masse kingsguard? Sier seg selv at han ikke kom levende fra det. Bare at han banket 4 av 5. Var jo ikke fler som kom. Og så lett han tok de 4? Synes det burde vært easy peasy Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Mye kan skje, selv om det er usannsynlig. En konge har makt til å gjøre om på det meste. Eksempelvis ga jo Joffrey avskjed til Lord Commander of the Kings Guard (Barristan Selmy) Selv om også Kingsguard er noe du i utgangspunktet vier deg til for livet, på samme måte som Nights watch. Det finnes flere eksempler også... Et annet eksempel er vel også hvordan Jaime har blitt lovt et slott som Tyrion ville ha. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 ... Episode 10 har vært litt å nøste tråder og fortelle hvor veien går videre.. Ikke vet jeg, men slik tror nå jeg det blir! Quoter meg selv litt, igjen.. Glad for at det gikk slik! 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Theon's favorite toy. He cried when i took it away from him <3 <3 Hadde faen meg mareritt om dette i natt!!!! Scenen med Robb "King of the North" var også jævlig forstyrrende egentlig. Spesielt når de bare for noen episoder siden lå fredelig i teltet og snakket om barn og fremtiden. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Filmvenn Skrevet 11. juni 2013 Populært innlegg Del Skrevet 11. juni 2013 Ramsey <3 15 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Hehe, digger Iwan Rheon/Ramsay 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå