Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det tror jeg er far fetched, selv.. Ganske sikker på at Syrio er død og at Jaqen er en annen..

 

 

Uansett, jeg likte god episoden! Godt å ikke måtte vente 40(?) uker på noe, fordi episoden skulle ha en slags syk cliffhanger..

 

Serien har dessuten hatt nok av fremgang for min del.. :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Men nå har vel Jon sagt i fra seg alle titler for fremtiden, siden han har kledt seg i svart.

 

Mye kan skje, selv om det er usannsynlig.

 

En konge har makt til å gjøre om på det meste. Eksempelvis ga jo Joffrey avskjed til Lord Commander of the Kings Guard (Barristan Selmy) Selv om også Kingsguard er noe du i utgangspunktet vier deg til for livet, på samme måte som Nights watch.

 

Det finnes flere eksempler også...

Lenke til kommentar
Hva med at Syrio er Jaqen? Det kan jo hende.

 

Mens Syrio trente Arya så satt vel Jaqen i fengsel? Siden Arya er hun som får han ut. Kan nok ikke være samme person.

 

Vi har vel også sett han duden som slåss mot Syrio, og han sier jo selv at han flykter aldri fra en kamp. Men å være First Sword of the Braavos burde jo slå en teit knight tenker jeg da =/ Men siden vi har sett han duden igjen så tapte han vel :(

Lenke til kommentar

Mye kan skje, selv om det er usannsynlig.

 

En konge har makt til å gjøre om på det meste. Eksempelvis ga jo Joffrey avskjed til Lord Commander of the Kings Guard (Barristan Selmy) Selv om også Kingsguard er noe du i utgangspunktet vier deg til for livet, på samme måte som Nights watch.

 

Det finnes flere eksempler også...

Et annet eksempel er vel også hvordan Jaime har blitt lovt et slott som Tyrion ville ha.

Lenke til kommentar

Theon's favorite toy. He cried when i took it away from him

 

<3 <3

photo-5-1024x768.jpg

 

Hadde faen meg mareritt om dette i natt!!!!

 

Scenen med Robb "King of the North" var også jævlig forstyrrende egentlig. Spesielt når de bare for noen episoder siden lå fredelig i teltet og snakket om barn og fremtiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...