Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Tja, hva er mest etisk riktig? Å ha sex med søsteren sin, uten selv å være gift, mens begge åpenbart er med på leken. Eller å sette barn inn i en utenlandsk dame, mens du allerede er forlovet, som en del av en viktig fredsavtale?

Eller å føkkings sette en jævla unge i søstera si som får trona? lol

 

Jamie>robb

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg nettopp sett episode 9. Jeg visste jo hva som kom til å skje, men scenen var intens.

Fikk helt vondt inn i meg! Ble rett og slett for mye! Stabbingen av Talisa, avlivingen av Grey Wind, Robb som ble stukket av Bolton og til slutt Cat som ble kutta strupen over på! Fyttirakkern for en avslutning på episoden!!!!!!!

Lenke til kommentar

Jeg hadde jo ikke klart å holde meg unna GoT spoilers, men jeg var rimelig sikker på at Robb skulle dø i sitt eget bryllup, så hele sluttscenen var helt drøy for meg. Alt fra Cat som så brynjen, Talisa som ble drept (her trodde jeg det skulle slutte), og så resten av gjengen. Skjønte rimelig fort at dette gitt rett vest, men det var fortsatt sjokkerende å se, siden jeg var såpass sikker på at det ikke skulle skje.

 

Men nå virker det som Daenerys kommer til å ta av helt, har jo ikke vært annen en snøball siden Khal Drogo døde, og de andre partene virker som bare ødelegger hverandre, kanskje med unntak av Lannisterne, som fortsatt står sterke. Blir spennende å se siste episode, og selvfølgelig påfølgende sesong.

Lenke til kommentar

Jamie Lannister sends his regards. Really?

 

Husker da jeg leste det i boka. Ikke bare en supercheesy ting å si, men også stjålet fra Gudfaren.

 

Hva skjer neste sesong? You complete me Arya? Life is like a box of chocolates Jon? Djises.

wow, fy faen, for en klisjéfull og cheesy serie GoT er.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Så en setning som blir brukt i en film kan ikke sies andre steder uten at det er cheesy?

 

Hadde han sagt noe som: "I am your Father", eller "Here's an offer you can't refuse" så hadde jeg skjønt det.

Men personlig tenkte jeg ikke mer over hvor det har blitt sagt før, men hvor forbanna jeg ble på the Lannisters.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Så en setning som blir brukt i en film kan ikke sies andre steder uten at det er cheesy?

 

Hadde han sagt noe som: "I am your Father", eller "Here's an offer you can't refuse" så hadde jeg skjønt det.

Men personlig tenkte jeg ikke mer over hvor det har blitt sagt før, men hvor forbanna jeg ble på the Lannisters.

 

Selvfølgelig kan man det, det var ikke det jeg mente. Du nevner noen eksempler tilogmed, så åpenbart skjønner du hva jeg snakker om. Jeg forbinder den setningen med The Godfather, jeg synes det var et dårlig valg av tekst. Hvis noen hadde sagt "Ill make them an offer they can't refuse" så hadde du reagert? Da er vi egentlig enige, bare at du ikke forbinder akkurat den setningen med The Godfather.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...