Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Ikke veldig overraskende, da Daario er selve definisjonen på en kvinnebedårer, utifra hva vi har sett så langt. En sjarmerende jævel. Jeg håper bare ikke at GRRM velger å gå for den klassiske løsningen; at Dany tilslutt velger "the good guy"-Jorah, som vi alltid får se i klassiske fortellinger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det samme har da både Jorah og Drogo gjort. Drept tidligere medspillere, altså. Daario hadde da tross alt en god grunn også. Men skeptisk burde man helt klart være. Som han selv sa, så gjør han hva faen han vil, og hva han føler for. Det er også denne mystikken rundt ham som gjør ham så fascinerende. Det er umulig å vite hva han har tenkt til å finne på.

Lenke til kommentar

Du har vel fått med deg at han er forelsket i dragemammaen? Nå ser det ut til at hun er forelsket i den nye superkrigeren (Daario).

 

Ah, så det var grunnen til at han var så rar. Trodde det bare var dårlig variant av reaksjonen "nei, han er død, neida, han lever han".

Lenke til kommentar

Nå som jeg går på en 3 måneder lang sommerferie har jeg mulighet til å begynne å lese bøkene, men hvilken bok bør jeg begynne på nå som ses. 3 nesten er ferdig på TV?

 

Starten. Det er veldig mange karakterer fra bøkene som er bakt sammen til en karakter i TV-serien og hendelser som er svært så annerledes. Talisa f.eks eksisterer ikke i bøkene.

 

Du kan kanskje begynne fra bok 2 da sesong 1 og bok 1 er tilnærmet like. Forskjellene er hvertfall ikke så drastiske som fra og med bok 2.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

NBNB!! Anbefaler dere ikke å lese saken på VG om red wedding episoden, eller nærmere bestemt ikke les det som står i PS helt på slutten av saken. Det er en liten minispoiler, jeg skrev en kommentar om det til vg, så får de se om den blir fjernet.

Jævlig unødvendig spoiler av vg akkurat det der ja :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...