Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke et halvt sekund på at grrm ikke husker en av de største hendelsene i serien sin selv om bok 3 er over 10 år gammel.

 

TheOnion man.

 

Herlig episode, og når Rains of Castamere begynte å spille og Catelyn begynte å kikke rundt, for å ikke nevne Roose sin "sjekk ermet mitt". Fy faen, gåsehud.

Lenke til kommentar

Såpass ja! Er det ikke sånn at neste sesong også skal omhandle bok 3? Isåfall så kan det bli mange sesonger til med Game of Thrones?

 

Jo, men jeg skjønner ikke helt hvordan det skal gå til. Er ikke så veldig mye story igjen egentlig. Så med mindre de finner på veldig mye så må de nok dyppe inn i bok 4, selv om det også blir snodig.

Lenke til kommentar

Såpass ja! Er det ikke sånn at neste sesong også skal omhandle bok 3? Isåfall så kan det bli mange sesonger til med Game of Thrones?

Sesong 4 henter materiale fra siste delen av bok 3 og starten til både bok 4 og bok 5. Orginalt planlagt åtte eller ni sesonger, men det siste som er hørt er syv sesonger.

Lenke til kommentar

Håper at det blir 8-9 sesonger..! Hmm.. Men, i Spillet om Tronen ser jeg ikke helt hvorfor serien i hele tatt trenger å ende.. vil vel være intriger der til dagene er talt..

 

 

Jeg er fortsatt noe lamslått etter siste episode.. Jeg fryktet at noe skulle skje, men en slik totalslakt av tre hovedpersoner, spesielt Robb og Catelyn, var jeg virkelig ikke forberedt på.. Som andre her inne anser jeg Stark-familien som hovedpersonene, og de som jeg håper "vinner" hele greia, selv om jeg har stor sans for Daenerys og Tyrion også..

Lenke til kommentar

Som andre her inne anser jeg Stark-familien som hovedpersonene, og de som jeg håper "vinner" hele greia, selv om jeg har stor sans for Daenerys og Tyrion også..

 

Jeg liker Stark best, men jeg liker de fordi de vil ikke vinne krigen for å ha hærredømme over hele Westeros. De vil bare ha nord for seg selv, og ikke måtte svare til en konge som sitter i sør. De vil være i fred oppe i nord. De vil ikke tvinge folk under seg.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg liker Stark best, men jeg liker de fordi de vil ikke vinne krigen for å ha hærredømme over hele Westeros. De vil bare ha nord for seg selv, og ikke måtte svare til en konge som sitter i sør. De vil være i fred oppe i nord. De vil ikke tvinge folk under seg.

Ja, det er derfor de er "heltene" mine også! :) Med "vinner", mener jeg at de i hovedsak står igjen til slutt, i live..

Lenke til kommentar

Var ikke like sjokka som jeg forventet, men still ganske ekle greier, spesielt stabbinga i magen.

 

 

Var veldig synd at Arya igjen ikke klare å igjenforene seg med familien ...det som er igjen av familien. Lista hennes begynne å bli ganske lang.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...