Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Det er ikke spekulasjon selv om det blir lagt frem som spekulasjon. Og ja, synd for de som fikk noe spoilet, men det er bedre at noen få får det spoilet enn at alle her inne får lest klare spoilere selv om de er lagt frem som kun teorier. Hvertfall når spekulasjonen er så konkret at vi snakker skyld etc også, som det er null grunnlag for. Hadde jeg ikke visst hva som skulle skje nå fremover, så hadde jeg holdt meg unna denne tråden her for å være helt ærlig, da det går mot sesongslutt og det alltid er noen som føler en stor trang til å ødelegge for andre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

viss jeg sier at jeg trur X person vil dø, er det da spoiler? hvis jeg ikke vet det sjøl engang?

 

Jeg vet det er rart, men jeg er enig med Per!

 

Jeg har lest halvparten av bok en, så jeg aner ikke hva som kommer til å skje. Men jeg "vet" (spekulerer) i mye rart. Selv om jeg absolutt ikke vet det. Jeg svarte jo tydeligvis på innlegget, uten å vite at det var en spoiler.. Hadde jeg sagt i aller første episode at Robert kommer til å dø, så hadde det fortsatt vært spekulasjon. Veldig fint at dere fjerner spoilere, men det er værre at folk forteller at en viss post er en spoiler, for ikke alle hadde fått med seg det :)

 

 

Ellers siden det ikke var en episode på mandag så kan vi kose oss med Keeping Up With The Lannisters!

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mtp. på hvordan serien har vinkla Starks som hovedpersonene gjennom tre sesonger nå, med de andre som oppbygging, så døde GoT for meg nå.

 

For meg, som serien var vinkla, så var Starks hovedpersonene, og de er nå borte, bortsett fra tre unger og en lausunge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...