Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gi meg redigerings og godkjenningsansvar (Moderator), så kan jeg godt slette disse ''spoilerne'' uten å sitte med fingrene for øynene å slette de i blinde. Er ikke redd for de i det hele tatt. Høres ut som det er snakk om liv og død.

Endret av Mørkeblå
Lenke til kommentar

Gi meg redigerings og godkjenningsansvar (Moderator), så kan jeg godt slette disse ''spoilerne'' uten å sitte med fingrene for øynene å slette de i blinde. Er ikke redd for de i det hele tatt. Høres ut som det er snakk om liv og død.

 

Når det kommer inn fire-fem rapporter på ti minutter er det nesten snakk om liv og død. For meg forsvinner hele gleden ved en episode (serie/film) hvis jeg vet hva som skjer. Ta The Departed, f.eks. Jeg så originalen, Infernal Affairs, på TV en god stund før The Departed kom. Mot slutten av The Departed gikk det opp for meg at det var en remake, og da, når jeg husket hele handlingen, forsvant spenningen.

 

Dessuten var det ment som en spøk. Men, hvis du mener du er tøff nok til å være moderator og bli utsatt for spoilere, er du mer enn velkommen til å sende inn en søknad! :)

Lenke til kommentar

Var tatt opp her forrige uke, men er det ikke mulig å gjøre det slik at brukere må ha f.eks. minst 10 innlegg før de kan poste i enkelte tråder? I tv-serie-tråder som er basert på bøker hadde dette vært en veldig fin funksjon.

 

Signert. Var en spoiler til i dag, men den ble heligvis fjernet kjapt. Utrolig irriterende.

Lenke til kommentar

Om du tror og spekulerer i om X person dør vil jeg ikke kalle det en spoiler. Spekuler i vei, jeg synes det er artig å se når andre som ikke har lest bøkene spekulerer. Det sagt så er det masse spekulasjon her: http://winteriscomin...ds-predictions/

 

Det er ingen spoilere i selve teksten, men vil anbefale å ikke lese kommentarene. Har ikke lest gjennom kommentarene, men det er vel common sense å aldri lese gjennom kommentarer på slike ting.

 

 

edit: Forøvrig er jeg også enig i Teipball sitt forslag.

Endret av The Doctor
Lenke til kommentar

Om du tror og spekulerer i om X person dør vil jeg ikke kalle det en spoiler. Spekuler i vei, jeg synes det er artig å se når andre som ikke har lest bøkene spekulerer.

 

var jo det som ble gjort, men når folk da klager over spoiler så er det jo de som spoiler? fordi de bekfrefter at x person dør

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...