Primer4 Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Jeg tror Theon blir torturert til døde, også tror jeg mange flere av hovedpersonene dør før serien runder av. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Iwan? Er det Mcsadist duden? Vi har vel ikke fått vite navn? OMG FSS SPOILER LOL OMG. Iwan Rheon er skuespilleren som spiller Mcsadist. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Iwan Rheon er skuespilleren som spiller Mcsadist. Det viste ikke jeg, omg spoler fss omg lol.. Sa han ikke "Don't worry, i wont kill you" Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Hvis du tenker deg om så er jo Theon en viktig person, for noen selv om han ikke har noe army eller holder Winterfell nå. Du kan se det i kontrast med hvordan Lannisters mener at Sansa og Tyrion-giftemålet vil gjøre at de får tatt over nord. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Eit knippe innlegg med tull og tilsvar er fjerna. 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Er det i dag det er pause, eller neste helg ? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Oki thanks =) Passer bra egentlig for min del =) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Pause? Skulle ikke vært lov. Som trofast pirat av dette programmet forlanger jeg svar. Dette går ikke an. 6 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Lese bakover i tråden Memorial day Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Passer med pause, da det er dagen Arrested Development kommer tilbake. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Passer fordi jeg jobber tidlig skift den uka, så får ikke alltid satt på nedlasting før jeg skal på jobb Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Noen som har forstått hvordan denne skyggeleiemorderen til Melisandre fungerer? Den hun fikk i forrige sesong med Stannis. Hvorfor kan hun ikke bli befruktet av hvem som helst eller samme person to ganger? Er det noe spesielt med Baratheon-slekten, siden hun nå har kidnappet Gendry, som er sønn av Robert Baratheon? Synes også det var merkelig at Melisandre kunne vite hvem Gendry var (og hvor han var). Han visste det jo ikke selv engang. Trodde det var bare Ned Stark og Jon Arryn som visste det, og begge tok med seg hemmeligheten i graven. Vil selvsagt ikke har svar med bok-spoilere, bare spekulasjoner fra serien. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 (endret) "Only a true king can blablabla" Og stannis fikk jo beskjed om at "Your fire is burning weak" ellernoe før ho dro for å kidnappe gendry.. Åssen ho vet det, ho har vel stirra i flammene igjen... Og dette er ikke no bokspoilere for jeg er bare halvveis i bok 2 Endret 19. mai 2013 av Hardboiled Rice Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 19. mai 2013 Del Skrevet 19. mai 2013 Hu er jo det man kan kalle heks, så hu så vel "flammen" av Stannis/Baratheon i han. Men siden han er bastard, så virker det jo som at den konge-kraften burde være mindre enn Stannis sin? Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Begge er 50% konge og 50% ikke-konge. I og med at dronninger ikke er konger. Hele "kraften i kongeblod" virker litt suspekt. Kan det være heksen bare ønsker å svekke dem slik at hun kan manipulere dem lettere -- og at alt blod kan brukes? [blind spekulasjon]Hvis ikke -- så kan det tyde på at magien er trosbasert / fokusbasert, og at guder, personer og konger får makt gjennom å ha tilhengere som støtter dem med sin vilje og sjel -- som lader blodet deres.[/blind spekulasjon] Det var godt å se den gamle sjøulken på frifot. Måtte heksen brenne! Endret 20. mai 2013 av Red Frostraven Lenke til kommentar
Populært innlegg Teipball Skrevet 20. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Lite tips Samwell Tarly. Når du har et våpen som dreper den jævligste typen du noensinne har møtt bare ved et lite stikk i ryggen, så løper du ikke som en gærning uten å ta med deg våpenet. Christ! Endret 20. mai 2013 av Teipball 10 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 hehe.. Det jeg reagerte mest på, var at han kastet fra seg brannfakkelen, det eneste kjente middelet mot The White Walkers.. Uansett en flott episode! Jeg likte spesielt at The Hound forklarte for Arya at han ikke "bare var ond".. Jeg er litt skeptisk til han som kom inn til Daenerys på slutten der, om han snakket sant, eller om det bare er et knep, eller noe.. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Det jeg reagerte mest på, var at han kastet fra seg brannfakkelen, det eneste kjente middelet mot The White Walkers.. Det er de som White Walkers våkner til livet igjen (Wights.) som kan tas knekken på med ild, ikke selve White Walkers'ene. Der må det våpen til som er laget av Dragonglass. Endret 20. mai 2013 av JimRamse Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 20. mai 2013 Del Skrevet 20. mai 2013 (endret) Så Nights Watch-folka som drepte den gjengen med Wights og White Walkers i starten av sesongen (som vi ikke fikk sett), visste dette og angrep dem med slike våpen? Trodde ild også kunne drepe dem, men ikke like effektivt. Endret 20. mai 2013 av Teipball Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå