Quote Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 faen så nasty dere er, hadde dere likt å få pikken avskjært? ja xDDdd Lenke til kommentar
per17 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Faen så nært du tar deg av det du ser på skjermen. faen så nær du tar deg av det du leser på forumet Lenke til kommentar
Populært innlegg Rampage Skrevet 15. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 15. mai 2013 faen så nær du tar deg av det du leser på forumet Folk er vel bare imponert og litt lei av å høre om besettelsen din for mannlig genitalia. 28 Lenke til kommentar
per17 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Folk er vel bare imponert og litt lei av å høre om besettelsen din for mannlig genitalia. var ikke jeg som begynte, herregud Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Driter i hvem som begynte, men streken er satt her. Ønsker man å diskutere etter streken kan man sende PM. Denne tråden handler om Game of Thrones-serien, fint lite annet! Endret 15. mai 2013 av Alastor 4 Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 http://www.happyplace.com/23906/game-of-thrones-facebook-recap-season-3-episode-7 2 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Fikk plutselig opp neste episodes promo på youtube på en random fotballvideo. Skal jeg ikke få fred fra potensielle spoilerbomber noe sted? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Adblock er gull verdt. Og en promo er ikke det verste som kunne skjedd spoilermessig. Mellom Ep8 og Ep9 er det 2 ukers pause grunnet memorial day i statene. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Neida, en promo er ikke det verste. Men irriterer meg at tv-selskapene skal dra på meg promoer, jeg kommer til å se på episoden uansett. To ukers pause? Det blir useriøst. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Tilfeldigvis at det ikke går noe Game of Thrones den ene dagen etter Arrested Development returnerer. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 2 uker pause? Med andre ord, en ukes pause? Altså i den forstand at det er kun 1 uke det hoppes over, selv om det betyr at det blir 14 dager mellom episodene. Eller skal det hoppes over to søndager? Forvirrer meg selv nå, men håper det er tydelig hva jeg prøver å få frem. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 2 uker pause? Med andre ord, en ukes pause? Altså i den forstand at det er kun 1 uke det hoppes over, selv om det betyr at det blir 14 dager mellom episodene. Eller skal det hoppes over to søndager? Forvirrer meg selv nå, men håper det er tydelig hva jeg prøver å få frem. http://en.wikipedia.org/wiki/Game_of_Thrones_(season_3)#Episodes Episode 8: 19. mai Episode 9: 2. juni Altså 14 dager. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Arrested Development kommer i hvert fall tilbake. 1 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 For øvrig viste de episode 9 sist sesong på memorial day. Altså blackwaterepisoden. Hvis man ser på grafen jeg legger til under her, så ser man hvordan seerantallet datt voldsomt episode 9. Sesong 2 er den røde, og den grønne er sesong 3. 6 Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Er da voldsomt hvor denne tråden sklir ut for tiden da. Er virkelig en uke uten GOT så lenge å vente at folk blir så sære? Må bare få si, misliker Greyjoy på det sterkeste etter hva han gjorde i S2, men får faktisk vond inni meg av de scenene med ham for tiden. Kan de ikke bare drepe ham, og bli ferdig med det Mon tro om vi får vite hvem han fyren er, og hvorfor Greyjoy er hans fange i løpet av S3, eller om det blir dratt ut til S4? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Er jo ikke så jævlig mye mer igjen av historie og ta av så regner med de wrapper alt opp iløpet av S3 ja. 1 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Tror ikke Theon dør (i hvert fall ikke med det første).. av den grunn at vi har brukt for mye tid med han med torturering osv, til at han bare skal dø uten noe mer handling.. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Nja, det kan jo være for å bygge opp karakteren til Iwan. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 18. mai 2013 Del Skrevet 18. mai 2013 Iwan? Er det Mcsadist duden? Vi har vel ikke fått vite navn? OMG FSS SPOILER LOL OMG. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå