Labelle Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Misunner robb til tider.. 7 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Dette synes jeg var en kvalitetsepisode! 1 Lenke til kommentar
fairytale Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Hodor er favorittkarakteren min. Håper det blir en major plot-twist helt på slutten av bøkene så det ender med at Hodor blir konge over hele Westeros. 1 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Det skjer når en fra Tangeruddampen blir konge i Norge, sånn cirka... Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 (endret) Hodor er en typisk karakter som man blir glad i, fordi han er som han er. Og han ender opp med å ofre seg for en annen karakter. Mest sannsynlig når den andre karakteren blir fanget. Kanskje Bran og kanskje hu dama som jeg ikke husker navnet på Men igjen, så er det jo ingenting som er "typiske" karakterer i GoT. Så alt kan skje Hodor, hodor hodor hodor. Hodor. Endret 14. mai 2013 av Argoniel Lenke til kommentar
Myst Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 Apropos Hodor: Hadde vært artig om hr. Martin hadde gjort et slikt stunt. 4 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 And who are you, the proud lord said, that I must bow so low? Only a cat of a different coat, That’s all the truth I know. In a coat of gold or a coat of red, A lion still has claws, And mine are long and sharp, my lord, As long and sharp as yours. And so he spoke, and so he spoke, That lord of Castamere, But now the rains weep o’er his hall, With no one there to hear. Yes now the rains weep o’er his hall, With not a soul to hear. And so he spoke, and so he spoke, That lord of Castamere, But now the rains weep o’er his hall, With no one there to hear. Yes now the rains weep o’er his hall, With not a soul to hear. 3 Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 14. mai 2013 Del Skrevet 14. mai 2013 ^Ble det nok hetero-sex og pupper for deg i dag ? Det ble for mye kastrering for meg (selv om vi ikke så en drit). Bjørnen ville jo bare ha en klem http://www.youtube.com/watch?v=MEms4c5YsYY 1 Lenke til kommentar
Achylles Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Det ble for mye kastrering for meg (selv om vi ikke så en drit). Ettersom vi ikke så en drit og ettersom han som gav ordren fra før av er notorisk kjent for å "leke" med Theon ved å bedrive psykisk terror mot ham, så er det vel langt fra sikkert at Theon faktisk ble kastrert? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Han ble kastrert. Det hørtes på hylene Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Og Bran og Rickon ble brent. Det så man på de forvrengte likene. Just saying. 1 Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Han ble nok kastrert, de blurra jo ut hele greia, det hadde vel blitt for voldsomt. Får se i neste episode da, om han har dongen hengende rundt halsen som Jamie's hand Endret 15. mai 2013 av Argoniel 4 Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Får se i neste episode da, om han har dongen hengende rundt halsen som Jamie's hand The cock of the king? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Bare for å "bekfrete" enda mer at Theon sine private deler ikke eksisterer lenger. edit: Jeg vet ikke om han har de enda eller ikke, men utifra den scenen så er jeg ganske sikker på at den er vekke Endret 15. mai 2013 av The Doctor 5 Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Jeg lurer på om den skal brukes til trolldom i så fall eller skal stilles ut? Endret 15. mai 2013 av Dark Archon Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Den var jo famous, så utstilling eller halsbånd høres kurant ut Lenke til kommentar
per17 Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 faen så nasty dere er, hadde dere likt å få pikken avskjært? Lenke til kommentar
Populært innlegg aleksanderro Skrevet 15. mai 2013 Populært innlegg Del Skrevet 15. mai 2013 (endret) Faen så nær du tar deg av det du ser på skjermen. Edit: leif Endret 15. mai 2013 av aleksanderro 11 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. mai 2013 Del Skrevet 15. mai 2013 Man kan jo ikke vite før man har prøvd 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå