Lakus Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Men akkurat det med Bran var litt kjedelig synes jeg. Bran har stått relativt stille i mange episoder nå. Føler de kun viser han så folk ikke skal glemme at han er med. Ellers var dette enda en episode som fløy forbi alt for fort. Skulle vært 1,5-timers episoder Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Episk versjon av The Lord of Castamere på slutten der! Likte episoden godt jeg Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Liker Rains of Castamere bedre og bedre for hver gang. Teaser på neste episode. http://www.youtube.com/watch?v=yd9nOdeJf7Q 1 Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Blir intressant nå, når Brand og de kanskje drar til Black Castle likevel, å møter Snow som angriper de på Muren. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Herregud så ufattelig dårlig bjørnen var. Latterlig Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Merket at de ikke hadde blåst hele budsjettet på den scenen der, ja. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Charles Dance er skremmende bra. Fy faen! Lenke til kommentar
per17 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 faen for en sadist han der typen...håper han dør Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 ^Ble det nok hetero-sex og pupper for deg i dag ? 1 Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Tør jeg spørre hva som var galt med bjørnen, noe som var feil i forhold til boka eller noe? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Tør jeg spørre hva som var galt med bjørnen, noe som var feil i forhold til boka eller noe? Scenen var bare ikke særlig spennende. Det som dog var fint var at Jaime kom tilbake, og reddet Brienne. Fantastisk karakter. Lett den beste karakteren i GoT for tiden. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 ^Ble det nok hetero-sex og pupper for deg i dag ? ja, tok seg opp nå men det tortur sexen var faen meg drøyt syk Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Scenen var bare ikke særlig spennende. Det som dog var fint var at Jaime kom tilbake, og reddet Brienne. Fantastisk karakter. Lett den beste karakteren i GoT for tiden. Scenen var spennende IMO. Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Litt urealistisk den scenen ja. Aldri om noen hadde sluppet unna et bjørneslag så lett. Mye trøkk i den labben Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Bjørnen ville jo bare ha en klem 9 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 (endret) Jeg som satt å håpte at Jon skulle si "You know nothing Ygritte" når ho var så amazed over vindmølla.. Endret 13. mai 2013 av Hardboiled Rice 4 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Meh, jeg synes Jaime har blitt for myk. Likte han bedre i sesong 1 og 2 når han var kjepphøy, arrogant, og narsissismen hans var som verst. Spesielt i samtalene med Cat. Jeg synes han skulle fortsatt i den retningen, uten å måtte bli "snillere". Når det er sagt, så er han fortsatt favoritten min i serien, og jeg håper at han i fremtiden vil fortsette å vinne over alle kun ved bruk av snakketøyet, humor og sjarm. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Hmm, lurer på hvorfor han har blitt så "myk" i grunn. Det kan vel ikke ha noe med at han har vært fanget i over ett år, fått kappet av sverdhånden og har blitt tråkket på konstant. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. mai 2013 Del Skrevet 13. mai 2013 Såklart er det grunnen, men det endrer ikke på det faktum at jeg synes han har blitt for myk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå