Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt utrolig at jeg ikke har blitt spoilet. Pleier å lese kommentarene på TPB for å finne ut om torrenten er ekte. Det hender at jeg våger meg å lese "top rated comments" på Youtube, også.

bare å fortsette. Jeg har fått vite om tre store dødsfall på den måten :)

Lenke til kommentar

Føler dragene til Dany har vokst, er vel på størrelse med direwolfsa til Starks nå. Jaime fortsetter å vokse som karakter, men savner hånda hans fortsatt. Er noe som mangler (...).

 

Litt lite fremgang hos Bran og Rob, bedre med favoritt Starken Arya. Blir spennende å se hva som skjer med henne fremover.

 

Forresten, det stedet som Jaime & co besteme å snu på, må jo ha vært samme location som der Ned halshugget han personen i episode 1.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Kul episode, håpet jo at Arya skulle komme hjem til familien.. Men ser ut til at The Hound setter en stopper for det. :( Håper kanskje at han er litt mennskelig som han var med Sansa.

 

Theon har det vondt stakkar.. Han må jo ha skjønt at noe sånt skulle skje... Han er det ikke mye igjen av når han duden er ferdig med han :S Blitt vilt mye torturering der nå..

 

Godt gjort av Jaime å dra tilbake :) Hadde nesten forventa at han dytta han styggen ned til bjørnen, hadde vært kult :D

 

Bran begynner å bygge seg opp mot noe.. Litt småkjedelig nå, men det blir nok dritstilig når de kommer til poenget :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...