AnewZ Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Lite reaksjoner etter kveldens episode, ikke mange som har fått sett den? Fy faen så syk han fyren som piner Theon er! Lenke til kommentar
nybb Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Synes dette var den svakeste episoden denne sesongen så langt. Scenene fra klatringen var fantastiske, men resten var ganske kjedelig, faktisk. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) Klatringen ble ekstra intens når du vet at hvem som helst kan dø anytime i denne serien, var faktisk litt usikker på om Ygritte skulle stryke med, virkelig hjerte i halsen. Slutten av episoden var knall, super monolog av little finger. En ting jeg ble litt usikker på, Sir Mandon prøvde å drepe Tyrion fordi han villa ha han død selv? Eller var det faktisk Joffrey som kommanderte ham, men nå tør han ikke å prøve igjen? Endret 6. mai 2013 av Carlgutt Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 The Whore is dead Lykke <3 Det var Joffrey som sto bak attentatet. Awesome episode, en av sesongens beste imo. Gromt! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 En ting jeg ble litt usikker på, Sir Mandon prøvde å drepe Tyrion fordi han villa ha han død selv? Eller var det faktisk Joffrey som kommanderte ham, men nå tør han ikke å prøve igjen? Usikker på dette selv, men forstod det slik at Cersei mente Joffery prøvde å få han drept, dog tror det ligger noe mer bak det hele, skulle ikke forundre meg om det egentlig er Cersei. Uansett, denne båten vi så dro på slutten, hvem var det? Littlefinger? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) Mulig veldig dumt spørsmål, men hvorfor bruker Snow & co så mye energi på en så farlig klatretur over "The Wall" når det er hav på sidene? Burde da være fullt mulig å finne/lage noen skip å reise rundt? Mot vest ligger det fjell som er mye verre å komme seg rundt. Mot øst ligger Eastwatch, som er bemannet og dermed er mye dummere å gå rundt ved. Selv syntes jeg episoden var helt ålreit. Ikke blant de beste, men veldig god kvalitet og god oppbygning mot slutten av sesongen. Blir nok knall her ifra og utover! Endret 6. mai 2013 av DexterMorgan 2 Lenke til kommentar
Corey Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) Nå kommer jeg kanskje med en dum teori igjen her, men nå vet vi vel hvor Theon er fanget? I scenen med Jaime og han andre duden ved spisebordet, ser du bannere med ganske avslørende X-er rundt bordet. Men er ikke dette veldig langt sør i forhold til Winterfell? Ellers, drita kjedelig episode. Endret 6. mai 2013 av Corey 2 Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Skjønte ikke helt hvem prøvde å drepe hvem?? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) Nå kommer jeg kanskje med en dum teori igjen her, men nå vet vi vel hvor Theon er fanget? I scenen med Jaime og han andre duden ved spisebordet, ser du bannere med ganske avslørende X-er rundt bordet. Men er ikke dette veldig langt sør i forhold til Winterfell? Ellers, drita kjedelig episode. Du mener det er samme bannere? Lord Bolton er i Harrenhal, som ikke er der han er fra, det er jo okkupert.. Utover det, tam episode. Endret 6. mai 2013 av Alastor Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) Du mener det er samme bannere? Lord Bolton er i Harrenhal, som ikke er der han er fra, det er jo okkupert.. Utover det, tam episode. Nå har jo Roose Bolton en bastard sønn, Ramsay Bolton, som dro for å ta Winterfell i s02 en gang. Men de behøver ikke være der av den grunn... Endret 6. mai 2013 av DexterMorgan Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) Lite reaksjoner etter kveldens episode, ikke mange som har fått sett den? Fy faen så syk han fyren som piner Theon er! Har som sagt aldri likt ''Theon''. Men syntes faktisk litt synd i han nå ja. Ellers var episoden knall. Var også redd for Ygritte skulle stryke med. Endret 6. mai 2013 av Mørkeblå Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Mulig det er jeg som har gått glipp av noe her, men hvorfor ble jenta drept? Hadde Joffrey noe ugjort med henne? Klarte heller ikke å plassere henne helt, selv om jeg mimrer at hun var med i forrige episode og gjorde et eller annet.. Får se igjen episoden senere. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Mulig det er jeg som har gått glipp av noe her, men hvorfor ble jenta drept? Hadde Joffrey noe ugjort med henne? Klarte heller ikke å plassere henne helt, selv om jeg mimrer at hun var med i forrige episode og gjorde et eller annet.. Får se igjen episoden senere. Fordi littlefinger ville ha hun død (hun har vært med i flere episoder, helt siden s1). Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Joffrey har vel aldri trengt noen unnskyldning for å knerte noen. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Jaha.. irriterende å ikke klare å huske hvorfor. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Dette var faktisk litt kjedelig. Jeg krever ikke action i noen episoder og hittil har jeg aldri syntes en episode har vært kjedelig, men ja. Satser på full rulle mot avslutningen. Hodor! Jaha.. irriterende å ikke klare å huske hvorfor. Hun bedro Littlefinger og Littlefinger ga henne, som en tjeneste, til Joffrey så han kunne drepe henne for moro skyld. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 Det er deilig å få litt pusterom folkens, alle gode serier har noen episoder uten de virkelig store endringene. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) Det skal være relativt mye preik i forhold til action i GOT. Intriger er en viktig del av serien. Jeg likte denne episoden, selv om scenen mellom Sam og Gilly var litt i stiveste laget. Endret 6. mai 2013 av Isbilen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mai 2013 Del Skrevet 6. mai 2013 (endret) Om dere leser bakover så ser dere at jeg er en av de som elsker når GoT ikke gjør noe annet enn gode dialoger. Denne gang synes jeg de bare var kjedelige. Er lov å synes det og, om jeg ikke tar feil? EDIT: Og ikke at jeg mener det var noe negativt, men er det bare meg eller var kameraføring og regi merkbart annerledes i denne episoden kontra andre? Endret 6. mai 2013 av Lakus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå