Carlgutt Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Robb dauer nok, og da er der Bran som stepper inn. En konge med de evnene der er kjekt å ha han er også en godhjerta gutt så han kan bli godt kongemateriale Shit, har ikke tenkt så langt frem. Er jo egentlig logisk, hadde ikke blitt noe joffrey han nei. Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 (endret) Regner med det er lov å poste her selv om man leser bøkene Holder på med 4. boka, og er redd for at jeg raskt dulter bort i en og annen spoiler skulle jeg lese i "boktråden". Skal naturligvis holde meg til serien her. Theons "angrescene" var fantastisk god. Dette er noe som hittil ikke er beskrevet i bøkene, så det er godt å se at man fortsatt kan hate Joffrey over alle. Som bokleser må jeg nesten være litt kritisk til Danys avsluttningsscene. Jeg synes de gjorde det litt for åpenbart at hun planla å ikke gi fra seg dragen så lett. Når det er sagt, visste jo jeg hva som ville skje, så overrasket ville jeg ikke blitt uansett De gjorde det imidlertid godt igjen med renter når hun kommanderte The Unsullied på valyrisk, det var bare fantastisk. Endret 27. april 2013 av Alastor 1 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 (endret) Det er lov å ha lest bøkene, men det er fint om du lar være å sammenligne eller å drøfte reaksjonene dine vs i boka osv. Jeg har hivd dine 2 siste avsnitt inn i en spoiler, samt slettet det midterste da det er en grov spoiler. Endret 27. april 2013 av Alastor Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Er det ikke bedre da å poste i spoiler tråden? Bare sånn at da skjer det hvertfall ikke Kom heldigvis etter at den grove spoileren ble fjernet, men hadde vært kjedelig å lest noe sånt, selv om du ikke mente å komme med en spoiler Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Slik jeg tolker "bokprat" må det bety enhver henvisning til bøkene, så det er like greit å bare konsekvent late som om de ikke eksisterer i denne tråden, og diskutere dem i spoilertråden om nødvendig. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Tipper det er mange som gleder seg til i morgen! 1 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 (endret) Slik jeg tolker "bokprat" må det bety enhver henvisning til bøkene, så det er like greit å bare konsekvent late som om de ikke eksisterer i denne tråden, og diskutere dem i spoilertråden om nødvendig. Dette er riktig tolkning, og slik tråden skal fungere. Tilbake on topic, hva tror dere skjer i natt? Endret 28. april 2013 av Alastor Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Jeg tror The Hound vinner duellen og jeg tror Cersei flipper i vinkel. Håper iallefall. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Jeg tror vi får se en forrykende fight mellom Beric og The hound! Så tror jeg vi får se mer av hva som foregår med Bran og Jon hvertfall. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Sist episode var det null Jon Snow, så blir nok han i natt, også mulig han og wildlingshæren støter på Sam, og redder han. The Hound vil nok tape, synd for han er badass.. Mulig lille Arya klarer å få stoppet kampen før noen dør. Gleder meg 1 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Jeg tviler litt på at det blir noe med Jon - de skal jo nå gå jævlig langt fra Frostfangs til the Wall, så er kanskje litt begrenset hvor mye spennende som kan skje der... Lenke til kommentar
nybb Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 Vi får nok se Jon, skal du se. 2 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 28. april 2013 Del Skrevet 28. april 2013 (endret) "Jeg laster ned denne serien så jeg har råd til å ødelegge tannkjøttet mitt og bli nikotinavhengig". Hvem kan argumentere imot en slik bunnsolid logikk! Har du PRØVD å slutte å snuse selv? Hvis ja, hvordan var det å leve i abstinenshelvette i en måned? Jeg har snusa i 7 år, det er ikke "bare å slutte". Og av alle de seriene dere lista, så var det TO jeg så på, og den ene er allerede ferdig, det er Spartacus. Mange av de andre har jeg sett, og synes ikke noe om dem. Dermed er argumentet mitt veldig gyldig, sålenge jeg vil fortsette å snuse. OT: Jeg synes Jon sin storyline er den mest spennende nå, eller... Dany's har jo tatt en turn for the better, så er ikke helt sikker der. Men vi vet jo alle at folk kommer og går, så hvem som kommer eller går neste episode, det vet vi jo ikke Endret 28. april 2013 av Jakke Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Enda en fantastisk episode! Utrolig spent på hva som vil skje videre! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Enda en fantastisk episode! Utrolig spent på hva som vil skje videre! Gleder meg til å se hva Tyrion og Cersei gjør. 4 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Mhm, storkoste meg når Cersei fikk vite at hun også må gifte seg. Men har en tro på at de vil gå imot faren. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Likte veldig godt Jamie i dagens episode. (egentlig som alltid, men ekstra i dag) Måten han fortalte om hvordan han dolka kongen i ryggen på og at Ned ikke hadde vært interessert i å høre hans versjon var bra gjort. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 danm. Vet ikke hvem jeg mener fortjener Emmy mest av Nikolaj Coster-Waldau og Charles Dance. Fantastisk skuespill av dem begge! Lenke til kommentar
Halfhand Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Fantastisk episode! Nydelig pacing, skuespill og mange gode 1v1 scener. Først av alt; Endelig Jaime forteller sannheten om Kingslayer. "Burn them all". Stakkars Jaime. Fantastisk layered character, og underbart skuespill av vår danske venn. Brienne er ikke no værre hun heller! Jeg elska den scenen, og jeg regner med de fleste gleder seg til å fortsette å følge Jaime's story! Arya. Wow! Kul duell. Har tidligere vært litt kritisk til sverdkampene i GoT, men denne var cool. Arya er en god skuespiller, og hennes episode var meget trist. Både "I can be your family" og "Not six times, only once" gjorde meg drittrist. Beric er badass. Daua 6 ganger, flammesverd og eye-patch.. Fuck yes. Stannis.. Jeg vet mange her på forumet hater han, men han er favoritt for mange av bokleserne, og her kan man se hvorfor. Meget interessant sted han befinner seg på. Shireen (dattra) gjorde rolla fantastisk. Gleder meg til å se hun lære Davos å lese. Filmkunst når hun begynner å lese: "And how he conquerred Westeros" og scenen har allerde switcha til Dany. Litt meh i mine øyne. Vi har forstått det, hu liberaliserer slaver. Jorah og Barristan er litt on edge. Grey Worm var kul tho. Ser ut som en ung Obama. Robbs beheading. Badass. La noen merke til at de brukte samme musikken som når Theon beheada Rodrik i sesong 2? Tror sangen heter Point of no return ellerno... Fint med litt spirit mot slutten, når han kom med en genial plan Jon.. Meh. Forced sexscene spør du meg. Men why not. Gleder meg til de når The Wall Kings Landing scenene var bra. Littlefinger er creepy, Sansa er usikker, Tywin er parent of the year, Cersei går fra gloat to misery på 10 sekunder. I like it. Gleder meg til neste =) 4 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 (endret) Veldig interessert i å høre hvorfor så mange her på forumet ikke liker han, av de som ikke har lest bøkene. Igjen, flotters episode. Halfhand summerer det greit opp. Vil også legge til uttrykket til the Hound når Beric fyrer opp sverdet. Edit: Preview på neste episode. http://www.youtube.com/watch?v=ItUyT9FpLXw Endret 29. april 2013 av The Doctor 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå