Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

For de som vil betale 1200(?) kroner per år for EN serie som har 10 episoder i året. har enda ikke funnet en annen serie fra HBO som faktisk virker interessant.

 

Og som student, når valget står mellom 1200kr per år, som i Sverige er 30 bokser snus, eller valget mellom å være litt ulovlig og laste ned denne ENE serien, da står valget klart for meg iallefall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For de som vil betale 1200(?) kroner per år for EN serie som har 10 episoder i året. har enda ikke funnet en annen serie fra HBO som faktisk virker interessant.

 

Og som student, når valget står mellom 1200kr per år, som i Sverige er 30 bokser snus, eller valget mellom å være litt ulovlig og laste ned denne ENE serien, da står valget klart for meg iallefall.

. Snus er ikke sunt, kutt det ut! Spart shitloads med penger! Woop woop! Også kjøper du HbO Nordic og ser på Sopranos, Vikings og Broadwalk Empire :D kos deg med fete serier og ett sunnere liv!

 

 

Heh :tease:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når er det HBO Nordic sender GoT episodene? Samme dag eller uken etter? 79 kr mnd er jo lommerusk.

Samme dag. Veldig greit.

 

Synes forøvrig det er helt greit å bruke HBO for å se, jeg er såpass fornøyd med produkter at jeg gladelig vil betale for meg.

Endret av HedvigR
Lenke til kommentar

Det er jo en betydelig mengde kvaltitetsserien på HBO!

 

The Wire, Sopranos, Rome, Game of Thrones, True Blood, Six Feet Under, The Newsroom, Girls, Band of Brothers, Curb Your Enthusiasm, Entourage, Friday Light Nights, Spartacus, The Office, Vikings, Banshee, 30 Rock for å nevne de aller største.

Lenke til kommentar

Offline mode på Netflix? Har ikke fått med meg det.

 

Kvaliteten er blitt bedre, den fungerer i grunn. Men som jeg har sagt andre steder så er det fremdels noe som ser stygt ut og tjenesten kunne vært mye bedre. Men forhåpentligvis kommer det til å bli bedre. Om ikke så er det feil ja.

 

Men igjen, så finnes det vel som oftest noen som vil laste ned piratkopiert materiale uansett hva lovlig alternativt det er der ute. Husker godt når jeg brukte en 50-lapp for å leie en film nesten hver lørdag. 79,- kroner er ingenting, men bindingstiden kunne de pælma vekk.

 

Håper at flere bruker HBO Nordic når tjenesten ihvertfall forbedrer seg, hvis den forbedrer seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...