Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkt litt på dette med Theon.

Han som lurte han, og brakte han tilbake, kanskje han bare gjorde det for å få informasjonen om Bran og whatshisface ?

Liksom få han til å stole på han sånn at han kom til å fortelle han sånt ?

 

Sikkert bare en sjuk jævel som liker torur

Lenke til kommentar

Dette er sannsynligvis et long-shot, men kan det være en sammenheng imellom podrick og den trollmann-scenen? Hvorfor har (sorry, sykt dårlig på navn, ihvertfall i denne serien) han skalla duden så veldig interesse hva podrick gjør med noen prostituerte? Og hvordan har Podrick greid å sno seg ut av en slik seksuell situasjon uten å betale? Kan det være "han skalla duden" sitt hat for magi, som gjør at han viser interesse for Podrick?

 

Som sagt, et longshot, men føler at det er noe mer med Podrick.

 

Kan Podrick også være skalpert på sitt andre hode?

 

Jeg er sykt glad for at jeg besluttet å vente med å lese all bøkene til alle var skrevet.

Og for at jeg leste bøkene mellom 22.00 og 04.00 slik at jeg bare husker det første kapittelet jeg leste hver natt.

 

===============

 

MEN...

 

X 000 ufruktbare menn... ... ... Hvordan søren skal det gå med dem i deres alderdom uten barn og uten arv??

Swords to plowshares pløyer bare så langt uten at man pløyer kvinnfolk slik at man skaffer guttebarn til å pløye med plogen.

Endret av Red Frostraven
Lenke til kommentar

Det ser ikke ut til at mange her klarer å empatisere med Theon. Han var tross alt en fange i Winterfell, og ble nedtrykt der for å være "heldig" som lever. Han vokste opp sammen Robb, som på sin side var eldstesønn og arving, samme som Theon selv skulle vært på The Iron Islands. Jeg kan godt skjønne at det ligger et dyptliggende hat overfor Starks. Samtidig som han såklart prøver å gjøre sin egentlige far stolt, og vise seg verdig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...