Quote Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Med tanke på hvor 'langt de har dratt det', så regner jeg også med at det er noe mer med Podrick. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Han hadde bare svært utstyr "stakkars", er nok ikke mye mer en klubba hans som er interessant. Han har vært så lite med så trur ikke det er noe stort med han. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Tenkt litt på dette med Theon. Han som lurte han, og brakte han tilbake, kanskje han bare gjorde det for å få informasjonen om Bran og whatshisface ? Liksom få han til å stole på han sånn at han kom til å fortelle han sånt ? Lenke til kommentar
per17 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Tenkt litt på dette med Theon. Han som lurte han, og brakte han tilbake, kanskje han bare gjorde det for å få informasjonen om Bran og whatshisface ? Liksom få han til å stole på han sånn at han kom til å fortelle han sånt ? Sikkert bare en sjuk jævel som liker torur Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Satser mer på Hardboiled sin hypotese. Det var jo tydeligvis en veldig effektiv måte å få ting ut av han på. Men han som "redda" han virket veldig som en "northener". Spent på ting her altså. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Hva om han som "redda" han ikke er på side med de som torturerer, hvem nå enn de er, eller Theon, men rett og slett en som har noe med Robb å gjøre ? Dog jeg er litt baffled, for Iron Islanders er jo kjent for å være gode bed pil og bue ? Er vel meningen man skal være forvirret.. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Skjønte ingen verdens ting da han ble ledet tilbake. Var egentlig det siste jeg hadde forventet meg! 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Takk for denne b-real. 3 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Det er faktisk utrolig mange likheter mellom de to, på veldig mange måter. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 (endret) Dette er sannsynligvis et long-shot, men kan det være en sammenheng imellom podrick og den trollmann-scenen? Hvorfor har (sorry, sykt dårlig på navn, ihvertfall i denne serien) han skalla duden så veldig interesse hva podrick gjør med noen prostituerte? Og hvordan har Podrick greid å sno seg ut av en slik seksuell situasjon uten å betale? Kan det være "han skalla duden" sitt hat for magi, som gjør at han viser interesse for Podrick? Som sagt, et longshot, men føler at det er noe mer med Podrick. Kan Podrick også være skalpert på sitt andre hode? Jeg er sykt glad for at jeg besluttet å vente med å lese all bøkene til alle var skrevet. Og for at jeg leste bøkene mellom 22.00 og 04.00 slik at jeg bare husker det første kapittelet jeg leste hver natt. =============== MEN... X 000 ufruktbare menn... ... ... Hvordan søren skal det gå med dem i deres alderdom uten barn og uten arv?? Swords to plowshares pløyer bare så langt uten at man pløyer kvinnfolk slik at man skaffer guttebarn til å pløye med plogen. Endret 24. april 2013 av Red Frostraven Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Jeg kunne ikke la vær å le... 3 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 MEN nå må Theon snart få fred.Svarte granskauen altså. Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Gjør meg ingen ting at Theon blir korsfestet. Han fortjener en liten smekk etter det ''stuntet'' han satt til i Winterfell. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Det ser ikke ut til at mange her klarer å empatisere med Theon. Han var tross alt en fange i Winterfell, og ble nedtrykt der for å være "heldig" som lever. Han vokste opp sammen Robb, som på sin side var eldstesønn og arving, samme som Theon selv skulle vært på The Iron Islands. Jeg kan godt skjønne at det ligger et dyptliggende hat overfor Starks. Samtidig som han såklart prøver å gjøre sin egentlige far stolt, og vise seg verdig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Han hater dem jo ikke. Han innrømte jo selv, da han var på sitt laveste hittil, at hans ekte far mistet hodet i Kings Landing. Han så på Starks som sin ekte familie. 7 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 My real father lost his head at King’s Landing. I made a choice, and I chose wrong. And now I’ve burned everything down. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Sant, men dette innså han ikke før det var for sent. Det er nettopp dette som er så interessant med Theon. Hvordan han er splittet mellom disse to familiene. Han havnet i en situasjon hvor han verken var en Stark, eller en Greyjoy. Jeg skjønner godt at det kan skape frustrasjon. 1 Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Jeg kan bokstavelig talt ikke vente med å se neste episode. Når sendes den "på søndag" helt eksakt? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Mellom 3-4 på natten er det sendetid, med mindre alt går i surr for meg nå. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Klokka 0300 norsk tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå