The Doctor Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Vil tro episoden kommer ut i dag tidlig en gang. 4/5ish. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 amerikansk tid ja. Hvis du befinner deg i norden ser du den ikke før i 4-5 tiden. Lenke til kommentar
koots Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Blir vel imorgen norsk tid før den er ute Edit: Bare et par stykker ute før meg Endret 8. mai 2011 av koots Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Den forrige episoden (i HD) kom ut rundt halv sju, så blir vel noe sånt i morgen tidlig også. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Det var FRYKTELIG dårlig planlagt! Ja, HBO burde sende tidligere Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Ja, HBO burde sende tidligere Du mener en amerikansk tv-kanal burde planlegge sendingene sine slik at de passer bedre for oss i Norge, hvor de fleste ikke en gang får inn kanalen? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) Den forrige episoden (i HD) kom ut rundt halv sju, så blir vel noe sånt i morgen tidlig også. HD tar vel hakket lengre tid å laste opp for fildelerne også. Jeg finner alltid nyeste episoden i HD rundt halv 8-8 om morgenen rett før jeg stikker på skolen, og lar den laste ned til jeg kommer hjem. edit: uææ, diskutere piratsnakk med en moderator. edit2: Når vi er inne på piratsnakk, lastet jeg ned alle bøkene som er kommet ut. Ser ut til at det blir litt lite søvn inatt om boken greier å fenge meg. Endret 8. mai 2011 av Friksjon Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Trist å tenkte på at vi allerede snart er halvveis i sesongen. Noen som vet når sesong 2 kommer? Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Samme tid til neste år. "Vi vil ikke la folk vente mer enn et år" var det vel en eller annen programansvarlig i HBO sa, og noe særlig før april er vel ganske utelukket pga at da vil man slite med å få det ferdig. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 edit: uææ, diskutere piratsnakk med en moderator. Vi prøver å holde oss til emnet fra nå av. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Samme tid til neste år. "Vi vil ikke la folk vente mer enn et år" var det vel en eller annen programansvarlig i HBO sa, og noe særlig før april er vel ganske utelukket pga at da vil man slite med å få det ferdig. Regnet dessverre med noe sånt. Får bare satse på at det kommer noe annet rått i mellomtiden. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Den forrige episoden (i HD) kom ut rundt halv sju, så blir vel noe sånt i morgen tidlig også. HD tar vel hakket lengre tid å laste opp for fildelerne også. Jeg finner alltid nyeste episoden i HD rundt halv 8-8 om morgenen rett før jeg stikker på skolen, og lar den laste ned til jeg kommer hjem. edit: uææ, diskutere piratsnakk med en moderator. edit2: Når vi er inne på piratsnakk, lastet jeg ned alle bøkene som er kommet ut. Ser ut til at det blir litt lite søvn inatt om boken greier å fenge meg. Lesing på PC-skjerm er forferdelig ille. Anbefaler en Kindle. Er helt fantastisk å lese på dem. Og boka kosta jo vel ikke mer enn 100 kr for hele serien. Absolutt verdt det. (spesielt mtp. at hver enkelt bok koster 50 kr. Blir halv pris ) Lenke til kommentar
Turbosauen Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Hva bøkene angår så har denne godbiten klatra seg opp på 8.plass på bestselgerlista til Amazon: http://www.amazon.com/George-Martins-Thrones-4-Book-Boxed/dp/0345529057/ Og man kan jo skjønne hvorfor; 110NOK + frakt (aner ikke hvor mye) for de fire første bøkene er jo konge. Kjøp den + A Dance with Dragons så er strandlektyren sikra for i år. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Ikke helt min episode, likevel noen greie biter som Daenerys som endelig gikk imot broren. Må si Daenerys er min favorittkarakter blant kvinnene i serien. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Beklager språket: Fy faen jeg elsker denne serien, etter hver episode lengter jeg etter mer. Dette er nøyaktig hva jeg har savnet i lang tid. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Helt konge serie, egentlig, men nå etter tre episoder begynner jeg å bli litt irritert over skuespillerne. De er jo helt greie, egentlig, men måten de fremfører linjene sine er helt tåpelig. Er ikke snakk om innlevelse. Er kun som man sier, a matter of fact. Det virker som om de kun konstaterer alt de sier. Verste er vel egentlig Littlefinger, vil jeg si. Jon er god, dog, en del ganger. Jeg synes egentlig at de kunne tatt seg litt mer frihet i dialogen for å få frem det underliggende. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Hva bøkene angår så har denne godbiten klatra seg opp på 8.plass på bestselgerlista til Amazon: http://www.amazon.com/George-Martins-Thrones-4-Book-Boxed/dp/0345529057/ Og man kan jo skjønne hvorfor; 110NOK + frakt (aner ikke hvor mye) for de fire første bøkene er jo konge. Kjøp den + A Dance with Dragons så er strandlektyren sikra for i år. Fikk denne i slutten av forrige uke, og er vel ca halvveis i første bok. Ikke så langt foran tv-serien faktisk. Knallbra bøker, og også en knallbra tv-serie synes jeg :-) Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Skuffende at de ikke skulle gå mere inn på det som skjedde med Bran siden det faktisk er en viktig del. Håper vi får se mere til turneringen i neste episode. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Mistenker at neste episode blir strålende. Om vi får se noe mer av turneringen, så gjetter jeg på at det blir i åpningsøyeblikkene, for å introdusere Loras Tyrell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå