Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Dritfet episode :D Stakkars Jamie :p Han er langt nede nå, men han kommer til å slå hardt tilbake!

 

Var jævlig kjedelig at Mormont døde =/ Når/hvis Sam kommer seg sørover så vil jo folk betrakte han som en deserter og drepe han :S Mulig Jon Snow kommer og redder han, men Crows er rimelig fucked nå... De er få, ikke så sultne lenger, og har ingen leder lenger. I neste episode kommer det sikkert noen White Walkers og fucker opp enda mer. Fortjent. Håper bare de 2-3 andre gode kråkene kommer seg unna og :)

 

Theon får som fortjent, han skulle aldri ha gjort det han gjorde. Noe han nå skjønner selv også. Mulig han kommer seg unna, men han har ingensteder å gå. Ingen som vil ta vare på han, med mindre han gjør noe helt sinnsykt heltedådig for Winterfell-folkene. Han var som en bror for Robb, men at han brant byen og drepte uskyldige (spesielt at han latet som det var Stark-guttene) så får han nok svi der. Men mulig han heller vi dø av de som han gjorde vondt mot. Eller så dauer han i fangehullet han er i :p

 

Sansa, selv om hu er litt whiney, håper jeg kommer unna. Om ikke hun får kommet seg unna slik som de planlegger håper jeg at Stark-familien får samlet seg igjen uten noen fler tap.

 

Etter at The Hound ville redde Sansa, så håper jeg faktisk at han overlever. Mulig han bruker det til å få inflytelse av Arya, og hun muligens klarer å overtalt han han skal slåss mot?

 

Dany- så det komme.. Bitchen måtte være bitch nå og. Hun er farlig, at han ikke skjønte det.. Så seg vel blind på dragen. Men hu håper jeg mister ett par ship før hun drar til Kings Landing. Men som noen sa over her, det blir nok en stund til og da er dragene svæææære :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Satan for en rå episode! Awesomeness på awesomeness.

 

Snuttene med Bran irriterer meg, er jo ikkeno mening i det, forresten, så syns jeg han ligner litt på Benjen nå? :p

 

Brienne og Jaime; jeg har faktisk fått sympati for Jaime nå, har hatet han frem til i dag egentlig, men syns de gikk over grensen i dag, sparke en mann mens han ligger nede i gjørma etter å ha drukket hestepiss.. Håpte egentlig han skulle være briljant med venstrehånda også og sløye et par av de folka..

 

Digger hvordan Maergery (som btw er HOT) har snodd klysa rundt lillefingeren og Cersei irriterer seg som pokker over det :D

 

Regnet med at Craster kom til å få smake stål, men ble litt snurt når han tosken backstabba Mormont.. Håper han blir voldtatt av whitewalkers etter alle kunstens regler...

 

Jeg hadde en mistanke om at han slavekisen snakket et språk som Dany forstod, og tenkte meg at dragen ikke kom til å like å bli levert over til han, jeg jublet når Dany snakket Valyrian til han, så sykt EID!

Lenke til kommentar

Har ikkje lest boka

 

Ingen som reagerte når Margarey eller whattafack fortalte om syster si? Ho snakka om at ho gifta seg med ein lord og budde i eit slott langt borte ved sjøen. Kan det vera at personen ho snakka om er ho raude hora som er gift med Stannis?

 

Berre ein tanke!

Lenke til kommentar

Har ikkje lest boka

 

Ingen som reagerte når Margarey eller whattafack fortalte om syster si? Ho snakka om at ho gifta seg med ein lord og budde i eit slott langt borte ved sjøen. Kan det vera at personen ho snakka om er ho raude hora som er gift med Stannis?

 

Berre ein tanke!

 

Hun rødhåra er ikke gift med Stannis, så nei.

Lenke til kommentar
Han får tilbudet om å "take the black", men mener han har gått for langt, og må fullføre.

 

Maester Luwin sier vel strengt talt til han at hvem som helst kan bli med i Nattevakten, siden Luwin ikke er en kråke selv kan han ikke tilby noe som helst. Theon frykter også at Jon Snow skal hevne seg på han, som er enda en grunn til at han ikke vil bli kråke.

 

Vi vet ikke hva som skjer etter dette, men på et tidspunkt blir Winterfell brent, og både Stark bannermensa og Ironbornsa er borte.

 

Vi så aldri hvem som omringet Vinterfall så om Starks (eller rettere sagt, Boltons) bannermenn var der i det hele tatt er usikkert, husk at Robb fikk beskjed fra Bolton om at når bastarden hans kom dit var Vinterfall allerede brent og forlatt av ironborns.

 

Neste sesong, Theon er med ukjente folk, og blir torturert uten grunn, og vi vet ikke av hvem.

 

Tja, vi kan gjette på at mennene faktisk er ironborns og at de har blitt bedt om å torturere han av faren (synes Theon nevnte at en av vaktene hadde fortalt ham at faren viste at han var der), uansett hvordan dette har seg jobber nok enten mennene som torturerer ham for faren, søsteren eller endog for Robb Stark (om de er overløpere eller utkledd som Ironborns er jeg i så fall usikker på, men alternativ 1 er mer sannsynlig).

 

men at han brant byen

 

Theon brant strengt talt ikke byen (tvert imot ville han beholde den) det var det (sannsynligvis) Ironborns som gjorde om ikke Bolton og/eller bastarden hans lyver.

 

Skal de drepe hound også nå...herregud de dreper jo alle som ikke er annoying

 

Stannis, Seaworth, Tywin, Tyrion, Thoros, Robb, Bolton, Karstark, Blackfish, Giantsbane, Snow, Theon, Dondarrion, Rayder, Bronn osv. finner ikke jeg irriterende, skal være enig i at det vil være kjipt om Hunden dør dog.

 

Andre som synes margaery er snasen?

 

Synes ikke de fleste av kvinnene (og dermed de facto skuespillerinnene) i serien er spesielt hotte IMO, men margaery er ganske deilig ja.

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar

Sansa bør ikke stole på henne.

 

 

Jeg ser på det som at Sansa er hennes mulighet til å nå Starks, eventuelt forme en allianse, ettersom hun vil bli "The Queen".. Med det følte jeg hun mente total makt, ikke nødvendigvis være kun gift med Jeoffrey (eller hvordan det staves).

Lenke til kommentar

Dette er sannsynligvis et long-shot, men kan det være en sammenheng imellom podrick og den trollmann-scenen? Hvorfor har (sorry, sykt dårlig på navn, ihvertfall i denne serien) han skalla duden så veldig interesse hva podrick gjør med noen prostituerte? Og hvordan har Podrick greid å sno seg ut av en slik seksuell situasjon uten å betale? Kan det være "han skalla duden" sitt hat for magi, som gjør at han viser interesse for Podrick?

 

Som sagt, et longshot, men føler at det er noe mer med Podrick.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...