Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Stannis slår meg som den egentlig beste kandidaten av dem alle. Han er en no-bullshit, rett på sak-fyr med evne til både å gi belønning der belønning er fortjent og straff der straff er fortjent. Jeg hadde stemt på Stannis og tenkt på Daenerys rett før jeg skulle sove. Hu der røde dama hadde jeg vært litt mer skeptisk til. Jeg liker ikke hummer, jeg liker ikke krabber og jeg liker ikke røde kvinnfolk fra havet heller.

 

Han er styrt av den røde dama. Han har egentlig ikke egne meninger, men med en gang han fikk nyss om en trone samlet han en hær. Stannis er heller ikke rettferdig, noe en konge burde være.. Hadde han tatt tronen ville det skapt mer ball enn om løvene hadde holdt den. Stannis er svak. I blackwater bay ga halve hæren hans opp fordi de ikke stolte på at han ville klare noe som helst, dette fordi han er svak.

Endret av Mammakamelen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Daenerys, gift deg med meg, please! Visste at det ble en tvist der, men dette gjorde virkelig producerne bra!

 

Og Margaery, hun kan kontrollere Joffrey... VELDIG interessant tvist der også. Snakker vi en ny Cersei her, bare med en side for de svake? Kanskje Joffrey i Margaery's tømmer kan bli en god konge likevel...

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Beste episoden så langt. Kommer til å savne James Cosmo, fantastisk skuespill. Og Daenerys sin scene, jizzzzzzz

Dooh, drev å leste meg igjennom de siste siden for å oppdatere meg litt, og glemte helt at ep 4 er kommet i dag ^^

Trist å miste ham da, selv om han ikke var en sentrert person. Var liksom en rettferdig mann i vanskelig tider :p

Lenke til kommentar

http://www.happyplace.com/23181/game-of-thrones-facebook-recap-season-3-episode-3

 

Theon er fucked :p (virker litt dum i serien, jeg ville ha blitt mistenkensom om noen hilste meg med Starks ord i en slik kontekst, men hadde vil ikke noe egentlig alternativ uten våpen, mat og lokalkunnskap om geografien), Craster fikk som fortjent imo (heftig når kråken satte stålet i halsen hans), ser ut som Gianstbane vil ha en lett jobb om han når igjen kråkene.

 

Personlig er jeg litt lei for at tjukkasen Tarly ikke fikk stål i ryggen som Mormont, irriterende karakter IMO som vi nå vil få "gleden" av å bli bedre kjent med. Lurer på om Hunden vil tape duellen mot Dondarrion, forhåpentligvis vil Daenerys hær sørge for mye action i de kommende episodene.

 

Episode 4 kort oppsummert: hurra for vold! :w00t:

Lenke til kommentar

Nydelig slutt på episoden. Som flere av oss hadde tippet, men veldig flott utført. Dany fortsetter å være favoritten min, får bare håpe det ikke tar for lang tid før hun kommer til resten av wannabe kings.

 

Sliter litt med å skjønne hva som skjer med Theon, noen som kan gi en kort oppsummering?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nydelig slutt på episoden. Som flere av oss hadde tippet, men veldig flott utført. Dany fortsetter å være favoritten min, får bare håpe det ikke tar for lang tid før hun kommer til resten av wannabe kings.

 

Sliter litt med å skjønne hva som skjer med Theon, noen som kan gi en kort oppsummering?

 

Dany er fin ja, men etter alt å dømme så blir det nok en stund til hun reiser over. Hun vil vel at dragene skal være mer eller mindre fullvoksne først.

 

Theon: Tatt til fange av noen-> en av de later som om de er på hans lag å slipper han fri -> gir Theon håp om å flukte kun for å miste håpet da han blir tatt -> får tilbake håpet på å slippe unna når han blir reddet igjen av denne mystiske fyren -> blir tatt tilbake til dit han ble holdt fanget. En stk syk faen om dreper 6 av sine "egne" kun for å måtte la Theon gå gjennom mest mulig psykisk skade.

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar

så nettopp på 4 episdoe på hbo nordic

 

Sykeste episdoen på game of thrones og min mening er at den er den beste episoden i hele serien. SLUTTEN var sinnsykt!!

 

ikke noe spoiler men dere som har lest bøkene svar på meg her

 

*snip*

Endret av Rampage
Vi diskuterer ikke bøker her, selv ikke i spoilere.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...