Bruker-163290 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 (endret) Stannis slår meg som den egentlig beste kandidaten av dem alle. Han er en no-bullshit, rett på sak-fyr med evne til både å gi belønning der belønning er fortjent og straff der straff er fortjent. Jeg hadde stemt på Stannis og tenkt på Daenerys rett før jeg skulle sove. Hu der røde dama hadde jeg vært litt mer skeptisk til. Jeg liker ikke hummer, jeg liker ikke krabber og jeg liker ikke røde kvinnfolk fra havet heller. Han er styrt av den røde dama. Han har egentlig ikke egne meninger, men med en gang han fikk nyss om en trone samlet han en hær. Stannis er heller ikke rettferdig, noe en konge burde være.. Hadde han tatt tronen ville det skapt mer ball enn om løvene hadde holdt den. Stannis er svak. I blackwater bay ga halve hæren hans opp fordi de ikke stolte på at han ville klare noe som helst, dette fordi han er svak. Endret 20. april 2013 av Mammakamelen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Suuuure, dama har gått til det andre hodet hans, but I can relate to that ^^, Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Haha ja :-) Han er en kåt gammal gris, all hail? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. april 2013 Del Skrevet 20. april 2013 Sånn som jeg ser det er egentlig ingen av dem spesielt egnet til å styre et land, og hvertfall ikke et land delt opp i syv biter. Så da hopper jeg på laget til den jeg kan relatere meg til Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Beste episoden så langt. Kommer til å savne James Cosmo, fantastisk skuespill. Og Daenerys sin scene, jizzzzzzz Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Daenerys, gift deg med meg, please! Visste at det ble en tvist der, men dette gjorde virkelig producerne bra! Og Margaery, hun kan kontrollere Joffrey... VELDIG interessant tvist der også. Snakker vi en ny Cersei her, bare med en side for de svake? Kanskje Joffrey i Margaery's tømmer kan bli en god konge likevel... 3 Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Beste episoden så langt. Kommer til å savne James Cosmo, fantastisk skuespill. Og Daenerys sin scene, jizzzzzzz Dooh, drev å leste meg igjennom de siste siden for å oppdatere meg litt, og glemte helt at ep 4 er kommet i dag ^^ Trist å miste ham da, selv om han ikke var en sentrert person. Var liksom en rettferdig mann i vanskelig tider Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Herlig slutt på episode 4, fikk helt gåsehud. Gleder meg til neste episode som vanlig Endret 22. april 2013 av Heradon Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 http://www.happyplace.com/23181/game-of-thrones-facebook-recap-season-3-episode-3 Theon er fucked (virker litt dum i serien, jeg ville ha blitt mistenkensom om noen hilste meg med Starks ord i en slik kontekst, men hadde vil ikke noe egentlig alternativ uten våpen, mat og lokalkunnskap om geografien), Craster fikk som fortjent imo (heftig når kråken satte stålet i halsen hans), ser ut som Gianstbane vil ha en lett jobb om han når igjen kråkene. Personlig er jeg litt lei for at tjukkasen Tarly ikke fikk stål i ryggen som Mormont, irriterende karakter IMO som vi nå vil få "gleden" av å bli bedre kjent med. Lurer på om Hunden vil tape duellen mot Dondarrion, forhåpentligvis vil Daenerys hær sørge for mye action i de kommende episodene. Episode 4 kort oppsummert: hurra for vold! Lenke til kommentar
Freidig Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Episoden var helt utrolig! Kjempe fornøyd Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Fantastisk episode. Slutteen var knall! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Nydelig slutt på episoden. Som flere av oss hadde tippet, men veldig flott utført. Dany fortsetter å være favoritten min, får bare håpe det ikke tar for lang tid før hun kommer til resten av wannabe kings. Sliter litt med å skjønne hva som skjer med Theon, noen som kan gi en kort oppsummering? 3 Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Dagens episode! Holy! Endret 22. april 2013 av hypotc 6 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) Nydelig slutt på episoden. Som flere av oss hadde tippet, men veldig flott utført. Dany fortsetter å være favoritten min, får bare håpe det ikke tar for lang tid før hun kommer til resten av wannabe kings. Sliter litt med å skjønne hva som skjer med Theon, noen som kan gi en kort oppsummering? Dany er fin ja, men etter alt å dømme så blir det nok en stund til hun reiser over. Hun vil vel at dragene skal være mer eller mindre fullvoksne først. Theon: Tatt til fange av noen-> en av de later som om de er på hans lag å slipper han fri -> gir Theon håp om å flukte kun for å miste håpet da han blir tatt -> får tilbake håpet på å slippe unna når han blir reddet igjen av denne mystiske fyren -> blir tatt tilbake til dit han ble holdt fanget. En stk syk faen om dreper 6 av sine "egne" kun for å måtte la Theon gå gjennom mest mulig psykisk skade. Endret 22. april 2013 av AnewZ Lenke til kommentar
Populært innlegg Halfhand Skrevet 22. april 2013 Populært innlegg Del Skrevet 22. april 2013 Nydelig slutt på episoden. Som flere av oss hadde tippet, men veldig flott utført. Dany fortsetter å være favoritten min, får bare håpe det ikke tar for lang tid før hun kommer til resten av wannabe kings. Sliter litt med å skjønne hva som skjer med Theon, noen som kan gi en kort oppsummering? Balon Greyjoy (hans far) lager rebellion imot nord. Ned Stark knuser han, og to av hans sønner blir drept. Den siste sønnen (Theon) blir gjort til "ward", som betyr at han er hele tiden hos Stark, som en slags "gave" etter at Greyjoy kapitulerte. Også sånn at Ned kan henrette THeon hvis Balon prøver på noe tull. Theon blir god venn med Robb. Under krigen mot Lannisters, sender Robb Theon til sin far for å spørre etter hjelp. Balon er derimot en ganske utrivelig og bitter type, og overtaler Theon til å joine Ironbornsa som planlegger å angripe Nord, nå som Robb er lenger Sør. Etter et falsk attack på Torrhen Square, klarer Theon å kapre Winterfell med veldig få menn. Han holder det, men sliter med å ha Ironbornsa på sin side. Når Bran og Rickon rømmer, må han brenne to uskyldige kids for å ha "autioritet" Meanwhile, Robb snakker med sin høyrehånd, Roose Bolton (http://i.lv3.hbo.com/custom-assets/enrichments/series/game-of-thrones/r3/images/houses2/people/detail/roose-bolton.jpg) som sier at hans "bastard" skal angripe Winterfell. Robb sier da "Tell the ironborns they can go home, if we get Theon alive" (ikke direkte quote, men noe i den duren) Neste episode er da Theon omringet, du husker sikkert hornblowern som irriterer han grønn. Han får tilbudet om å "take the black", men mener han har gått for langt, og må fullføre. Han motiverer derfor sine undersåtter til en siste kamikaze fight. Han blir derimot slått i hue, og Maester Luwin blir stabbed. Vi vet ikke hva som skjer etter dette, men på et tidspunkt blir Winterfell brent, og både Stark bannermensa og Ironbornsa er borte. Neste sesong, Theon er med ukjente folk, og blir tortutrert uten grunn, og vi vet ikke av hvem. En fyr (la oss kalle han Boy) sier til Theon at han skal redde han. Dette gjør han så, og sender av gårde på en hest. Theon blir forfulgt av samma folkan som torturerte ham, og de fanger. Når de skal buttrape han, så kommer Boy til utsetning og myrder de han er med. Boy sier han skal føre han til hans søster som vil redde han. Theon breaker sammen, og sier han angrer på han bedro Starks. Boy fører han inn i et bygg, men wut. Det er samme sted. Han blir hengt opp igjen, og Boy viser sadistiske tendenser med smilet sitt. Dette var da en summary av hva som blir vist. Vil du vite hva som skjer egentlig (spoilers) kan du sende meg et brev 12 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Dette var da en summary av hva som blir vist. Takk! Lenke til kommentar
Lars26 Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) så nettopp på 4 episdoe på hbo nordic Sykeste episdoen på game of thrones og min mening er at den er den beste episoden i hele serien. SLUTTEN var sinnsykt!! ikke noe spoiler men dere som har lest bøkene svar på meg her *snip* Endret 22. april 2013 av Rampage Vi diskuterer ikke bøker her, selv ikke i spoilere. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Fantastisk episode og hvilken slutt! Begynner virkelig å få sansen for Daenerys. 1 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Helt rått! Spennende å følge utviklingen mellom Jaime og Brienne også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå