Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg personlig digger med Jaime er at han er så gjennomført "flawless". Utrolig kjekk, god i kamp, cocky som faen, silver tongue osv. Jeg liker karakteren hans slik, jeg liker han som en hensynsløs fyr som er virkelig farlig og som gjør hva som helst for å redde sitt eget skinn. Når han var fanget var det hele tiden litt spenning der, man vet hvor slu og god han er, bam så har han drept noen karer og er on his way. Nå fikk han vel en god reality check og hans slit med "skammen" og hvordan han må lære seg å leve med handicappet blir nok en stor del av plottet hans fremover, ikke helt det jeg hadde håpet på akkurat. Og det var ikke nødvendig for karakter utvikling mtp scenen rett før. Men jaja, skal ikke klage for mye.

 

Helt enig. Nå som han har mistet armen så kommer han neppe til å være så eplekjekk lenger, og han kan hvertfall ikke slåss...

 

Hva har jeg ikke fått med nå? The Mountain byttet skuespiller? Hvorfor fikk han ikke fortsette da?

 

Han spiller vel i hobbiten filmene nå. Sikkert bedre betalt.

Lenke til kommentar

Stolscenen og musikken under rulleteksten falt i så god smak at jeg bare må dele min glede med dere! :D

 

Hver gang Daenerys snakket med Kraznys (han som solgte leiesoldatene) håpet jeg hun egentlig forsto hva han sa, og at hun hvert øyeblikk kom til å svare på samme språk. Hva tror dere om at hun nå gir bort en av dragene?

Lenke til kommentar

Hver gang Daenerys snakket med Kraznys (han som solgte leiesoldatene) håpet jeg hun egentlig forsto hva han sa, og at hun hvert øyeblikk kom til å svare på samme språk. Hva tror dere om at hun nå gir bort en av dragene?

 

Jeg håper at hun forsto at han snakket dritt om henne. Og at planen er å erobre byen med de nye soldatene :)

Lenke til kommentar

Hver gang Daenerys snakket med Kraznys (han som solgte leiesoldatene) håpet jeg hun egentlig forsto hva han sa, og at hun hvert øyeblikk kom til å svare på samme språk. Hva tror dere om at hun nå gir bort en av dragene?

 

Spørs om han kommer noe vei med dragen da. Ettersom det er Daenerys som kan å kommunisere med dragene og slikt, ettersom hun er dragonborn. Tidligere når dragene hennes ble stjelt av han fra The House of Undying, ble hun jo lenket fast sammen med de. Ettersom han ikke klarte å kontrollere dragene uten henne.

Lenke til kommentar

Jeg håper at hun forsto at han snakket dritt om henne. Og at planen er å erobre byen med de nye soldatene :)

 

Spennende, den tanken har jeg ikke tenkt før!

 

 

Spørs om han kommer noe vei med dragen da. Ettersom det er Daenerys som kan å kommunisere med dragene og slikt, ettersom hun er dragonborn. Tidligere når dragene hennes ble stjelt av han fra The House of Undying, ble hun jo lenket fast sammen med de. Ettersom han ikke klarte å kontrollere dragene uten henne.

 

Jeg har tenkt det samme, men samtidig mener jeg at Daenerys er ei dame som ikke bryter løfter. Jeg ser ikke helt for meg at hun «stjeler» tilbake dragen etter å ha fått soldatene.

Lenke til kommentar

Jeg håper at hun forsto at han snakket dritt om henne. Og at planen er å erobre byen med de nye soldatene :)

 

Dette jeg tenker også. Selv om hun ikke helt er typen som dolker en i ryggen blir jeg skuffet om hun ikke gjør det her. Føler de har hintet til det veldig også ved at hun ikke liker hvordan de behandler slavene og at hun også vil ha de utrente soldatene.

Endret av Teipball
Lenke til kommentar

Daenerys forstod hva han duden sa. Hun viste jo det når hun oversatte "Valar morghulis" til Missandei senere? :)

 

Dårlig indikator, da det er som Mammakamelen sier at det er et så kjent uttrykk. Akkurat som om de fleste vet hva la dolce vita etc betyr selv om en ikke snakker språket. Men det er ikke usannsynlig at hun kan språket heller.

Lenke til kommentar

Hun er mye rart, men noen drittunge ville jeg ikke kategorisert henne som. Det er mange drittunger i serien derimot. Her er min liste over drittunger sortert etter hvor drittunge de er.

 

1. Geoffrey sier seg selv

2. Cersei, herregud. Jeg misliker egentlig hu mer enn Geoff. Delt førsteplass. Sutrete kjerring som kjøper alle rundt seg. Drittunger kan også være gamle.

3. Theon, jækla feige ballefrans.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...