Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jo ingen kule karakterer igjen nå..mountain ser vi jo ingenting av. Er vel fordi han opprinnelige skuespilleren ikke kan erstattes...

 

Tyrion, Tywin, Arya, Bronn, Varys m.m

 

The mountain er jo ute å voldtar, men vi får nok se mer av han etterhvert. Og hvorfor er ikke Jaime kul nå lenger? Han slåss vel ca null niks og nada i s2, men det var i s2 hans karakter virkelig begynte å bli bra.

Lenke til kommentar

Episodene går jo som 20-minuttersepisoder.. Unna på et blunk jo!! :O

 

 

Og, for å ha sagt det: Er episoden sendt i USA, uansett hvor tidlig det er på dagen, er det fritt frem for å diskutere episoden uten ta hensyn til spoilere. Man går inn i en tråd på eget ansvar, og holder seg dermed unna hvis man ikke har sett en som er offisielt sendt, den eller ikke vil bli spoilet. En "har det muligens gått lang nok tid til å diskutere nå?"-regel for når man kan begynne å snakke, er altfor vagt. Fysisk sendetid er et konkret og korrekt tidspunkt. Er ikke episoden sendt, inkludert previews for neste episode -siden ikke alle vil se teasere- snakkes den heller ikke om. Synes dette er en grei fasit og burde gjelde alle spoilertråder, noe den forsåvidt gjør.. :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Spesielt valg av sang i slutten.

 

Jeg digget det. Sang som er med i boka, som Queen of Thorns får en av tjenerne sine til å synge høyt og stygt, slik at ingen andre hører når Sansa forteller om Joffery. Fansen var lei seg for at den ikke var med, men her var den jo! Herlig : ) Awesome episode, det at Jamie mister armen er forferdelig leit.

Lenke til kommentar

Tyrion, Tywin, Arya, Bronn, Varys m.m

 

The mountain er jo ute å voldtar, men vi får nok se mer av han etterhvert. Og hvorfor er ikke Jaime kul nå lenger? Han slåss vel ca null niks og nada i s2, men det var i s2 hans karakter virkelig begynte å bli bra.

 

Det jeg personlig digger med Jaime er at han er så gjennomført "flawless". Utrolig kjekk, god i kamp, cocky som faen, silver tongue osv. Jeg liker karakteren hans slik, jeg liker han som en hensynsløs fyr som er virkelig farlig og som gjør hva som helst for å redde sitt eget skinn. Når han var fanget var det hele tiden litt spenning der, man vet hvor slu og god han er, bam så har han drept noen karer og er on his way. Nå fikk han vel en god reality check og hans slit med "skammen" og hvordan han må lære seg å leve med handicappet blir nok en stor del av plottet hans fremover, ikke helt det jeg hadde håpet på akkurat. Og det var ikke nødvendig for karakter utvikling mtp scenen rett før. Men jaja, skal ikke klage for mye.

 

Hahahah huff.. stakkars Theon. Han får i hvert fall svi for sine synder.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

The Mountain? Han har jo knapt nok vært tilstede i TV-serien, så jeg ser ikke helt hvordan man kan ha utviklet noe særlig forhold til fyren. De kunne gjort mye mer ut av ham, men jeg tror alt rotet rundt skuespilleren gjorde så de ikke kunne la ham synes så mye. Forferdelig unødvendig spør du meg, da den første fyren som spilte ham passet fint til rollen og ønsket å fortsette i jobben.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Er det bare jeg som synes Dany er/blir mer og mer en whiny bitch? Liker ikke hu :p

 

Mislikte henne i de to første sesongene (hvor hun dro omkring, slengt ut grunnløse trusler og gnålte i ett sett), nå er hun grei imo, langt fra noen favorittkarakter dog.

 

Tror personlig karakterer som Tormund Giantsbane, The Hound og Blacfish Tully vil befeste seg som "badasser" i de neste episodene og godt er det pga. mangelen på slike ellers.

Lenke til kommentar

The Mountain? Han har jo knapt nok vært tilstede i TV-serien, så jeg ser ikke helt hvordan man kan ha utviklet noe særlig forhold til fyren. De kunne gjort mye mer ut av ham, men jeg tror alt rotet rundt skuespilleren gjorde så de ikke kunne la ham synes så mye. Forferdelig unødvendig spør du meg, da den første fyren som spilte ham passet fint til rollen og ønsket å fortsette i jobben.

 

Hva har jeg ikke fått med nå? The Mountain byttet skuespiller? Hvorfor fikk han ikke fortsette da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...