AnewZ Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Nå har Tywin bare krøpplinger som sønner Spesielt valg av sang i slutten. Det er en GoT-sang da, så sånnsett var det kult. Samme sang som de folk som fanga Jaime/Brienne sang på om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Er jo ingen kule karakterer igjen nå..mountain ser vi jo ingenting av. Er vel fordi han opprinnelige skuespilleren ikke kan erstattes... 1 Lenke til kommentar
Labelle Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Noen som vet om Benjen Stark vil vende tilbake igjen? Husker ikke helt va som skjedde. Han bare forsvant nord for veggen? Tøff karakter Endret 15. april 2013 av Mørkeblå Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Er jo ingen kule karakterer igjen nå..mountain ser vi jo ingenting av. Er vel fordi han opprinnelige skuespilleren ikke kan erstattes... Tyrion, Tywin, Arya, Bronn, Varys m.m The mountain er jo ute å voldtar, men vi får nok se mer av han etterhvert. Og hvorfor er ikke Jaime kul nå lenger? Han slåss vel ca null niks og nada i s2, men det var i s2 hans karakter virkelig begynte å bli bra. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Jaime er da skikkelig awesome hittil? Han og Brienne sammen er jo kongen og dronningen av banter . 1 Lenke til kommentar
norgi Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Likte forsinka reaksjon til Jamie når handa var borte . Var flere artige mommenter i episoden. Likte også Dany veldig i denne episoden. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Robb var jo nøre å ta Mountain.. Men han duden (husker ikke navn) fucka opp og ofra 812 soldater i samma slengen.. Så de var da nære på Er det bare jeg som synes Dany er/blir mer og mer en whiny bitch? Liker ikke hu Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Episodene går jo som 20-minuttersepisoder.. Unna på et blunk jo!! :O Og, for å ha sagt det: Er episoden sendt i USA, uansett hvor tidlig det er på dagen, er det fritt frem for å diskutere episoden uten ta hensyn til spoilere. Man går inn i en tråd på eget ansvar, og holder seg dermed unna hvis man ikke har sett en som er offisielt sendt, den eller ikke vil bli spoilet. En "har det muligens gått lang nok tid til å diskutere nå?"-regel for når man kan begynne å snakke, er altfor vagt. Fysisk sendetid er et konkret og korrekt tidspunkt. Er ikke episoden sendt, inkludert previews for neste episode -siden ikke alle vil se teasere- snakkes den heller ikke om. Synes dette er en grei fasit og burde gjelde alle spoilertråder, noe den forsåvidt gjør.. 8 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Er det bare jeg som synes Dany er/blir mer og mer en whiny bitch? Liker ikke hu Liker hun bedre og bedre nå. Hun var ganske meh i s2, DA var hun en whiny bitch. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Jeg går ikke inn i tråden før episoden er sett. Så enkelt var det. Og om jeg går inn i tråden, så leser jeg ikke, jeg bare blar forbi og skriver hva enn jeg skulle skrive Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Spesielt valg av sang i slutten. Jeg digget det. Sang som er med i boka, som Queen of Thorns får en av tjenerne sine til å synge høyt og stygt, slik at ingen andre hører når Sansa forteller om Joffery. Fansen var lei seg for at den ikke var med, men her var den jo! Herlig : ) Awesome episode, det at Jamie mister armen er forferdelig leit. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Når det gjelder Daenerys, synes jeg hun er hard core!! Hun er en av mine favoritter, og begynte å bli det midt i sesong 1, når hun begynte å si imot broren og gro noen skikkelige baller! Hun blir bare mer og mer bra!! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Tyrion, Tywin, Arya, Bronn, Varys m.m The mountain er jo ute å voldtar, men vi får nok se mer av han etterhvert. Og hvorfor er ikke Jaime kul nå lenger? Han slåss vel ca null niks og nada i s2, men det var i s2 hans karakter virkelig begynte å bli bra. Det jeg personlig digger med Jaime er at han er så gjennomført "flawless". Utrolig kjekk, god i kamp, cocky som faen, silver tongue osv. Jeg liker karakteren hans slik, jeg liker han som en hensynsløs fyr som er virkelig farlig og som gjør hva som helst for å redde sitt eget skinn. Når han var fanget var det hele tiden litt spenning der, man vet hvor slu og god han er, bam så har han drept noen karer og er on his way. Nå fikk han vel en god reality check og hans slit med "skammen" og hvordan han må lære seg å leve med handicappet blir nok en stor del av plottet hans fremover, ikke helt det jeg hadde håpet på akkurat. Og det var ikke nødvendig for karakter utvikling mtp scenen rett før. Men jaja, skal ikke klage for mye. Hahahah huff.. stakkars Theon. Han får i hvert fall svi for sine synder. Endret 16. april 2013 av Carlgutt Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Varys er dritfet, en av de beste på serien. Den klokeste og mest vise på serien etter min mening. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 (endret) Tyrion, stolscenen. Fy faen jeg lo. Meet the Lannisters. <3 Jaime, for en selvdestruktiv tosk <3 Varys, jeg bare håper at han ikke er "ond"! <3 Og Brienne. Jeg har et eget sted i hjerte for Brienne og Maergary. ... Jeg måtte bare ta en pause etter stolscenen. Endret 15. april 2013 av Red Frostraven Lenke til kommentar
Quote Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Stolscenen var episk! Beste episode hittil! 2 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 The Mountain? Han har jo knapt nok vært tilstede i TV-serien, så jeg ser ikke helt hvordan man kan ha utviklet noe særlig forhold til fyren. De kunne gjort mye mer ut av ham, men jeg tror alt rotet rundt skuespilleren gjorde så de ikke kunne la ham synes så mye. Forferdelig unødvendig spør du meg, da den første fyren som spilte ham passet fint til rollen og ønsket å fortsette i jobben. 1 Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Flott episode, ble nesten trist siden den var så "kort". Den var jo bare plutselig ferdig. Gleder meg til neste mandag! Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Er det bare jeg som synes Dany er/blir mer og mer en whiny bitch? Liker ikke hu Mislikte henne i de to første sesongene (hvor hun dro omkring, slengt ut grunnløse trusler og gnålte i ett sett), nå er hun grei imo, langt fra noen favorittkarakter dog. Tror personlig karakterer som Tormund Giantsbane, The Hound og Blacfish Tully vil befeste seg som "badasser" i de neste episodene og godt er det pga. mangelen på slike ellers. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 The Mountain? Han har jo knapt nok vært tilstede i TV-serien, så jeg ser ikke helt hvordan man kan ha utviklet noe særlig forhold til fyren. De kunne gjort mye mer ut av ham, men jeg tror alt rotet rundt skuespilleren gjorde så de ikke kunne la ham synes så mye. Forferdelig unødvendig spør du meg, da den første fyren som spilte ham passet fint til rollen og ønsket å fortsette i jobben. Hva har jeg ikke fått med nå? The Mountain byttet skuespiller? Hvorfor fikk han ikke fortsette da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå