Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra og rolig episode.

Har virkelig fått sansen for Margaery. Utrolig pen kvinne som utvikler seg veldig. Elsker måten ''Shae'' (hora tyrion) sier ''fuck'' på :) Får boner med en gang.

Ellers hadde jeg håpet Theon blei drept. Men ser dårlig ut for min del.

 

Ellers er det mye banning. Det liker jeg:)

Endret av Mørkeblå
Lenke til kommentar

Jaja alle har sine preferanser,

 

likte episoden, men merke at jeg ikke er helt på toppen med det hele. Forrige sesong er jo litt siden og jeg dårlig å huske ting generelt sett, finnes det en god round up av sesong 1 og 2? er uansett om det er skreven eller video, men har ikke tid til å se alle episodene igjen og det er en del ting som ikke er helt på plass for meg.

Lenke til kommentar

Jaja alle har sine preferanser,

 

likte episoden, men merke at jeg ikke er helt på toppen med det hele. Forrige sesong er jo litt siden og jeg dårlig å huske ting generelt sett, finnes det en god round up av sesong 1 og 2? er uansett om det er skreven eller video, men har ikke tid til å se alle episodene igjen og det er en del ting som ikke er helt på plass for meg.

 

Last ned "A gathering storm" - viser hva som skjedde i s2 på 14min med skuespillerne som forklarer osv - ganske alright :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det eneste jeg syntes var litt trist (ikke dårlig!), var når The Hound kalte Arya for "Stark bitch".. Trodde/håpet, siden han ville "redde" Sansa i slutten av forrige sesong, at han ville være med vennlig mot disse jentene.. Et elskverdig scenario for meg, som jeg håpet på til sesongstart, var at The Hound og Sansa skulle bli et par som vandret sammen på flukt.. :)

Lenke til kommentar

Er du seriøs nå?

Selvfølgelig er jeg det. Når man sitter med masse folk rundt seg er det ikke alt som er like behagelig å se på.

 

Helt legitimt spørsmål det, er begrensa hva man skal påføre andre på toget. Såvidt jeg husker var det vel ingen sexscener nesten at all denne episoden?

Flotters!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...