Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Problemet er jo da at man samtidig utelukker muligheten for at brukere som oppdager forumet og faktisk vil engasjere seg i film/serie-delen ikke har mulighten til det.

 

Slik fungerer det jo stort sett utenfor forumet også. Man må ha penger for å handle i butikken, være invitert for å komme inn på spesielle begivenheter osv. Jeg støtter uansett forslaget hans. Det er surt med folk som kommer inn med spoilere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet er jo da at man samtidig utelukker muligheten for at brukere som oppdager forumet og faktisk vil engasjere seg i film/serie-delen ikke har mulighten til det.

 

Men hvis man setter en innleggsgrense på rundt 20-50 så er jo dette noe man får seg rimelig raskt og de vil ikke da være utelukket veldig lenge. Men samtidig vil ikke nye trollkontoer kunne gå rett til spoiling siden de må skrive 20 + innlegg. Og da spørs det om de gidder å gjøre det, og hvis de gidder er det mye større mulighet for moderatorer eller andre brukere å oppdage trollingen.

Lenke til kommentar

Men hvis man setter en innleggsgrense på rundt 20-50 så er jo dette noe man får seg rimelig raskt og de vil ikke da være utelukket veldig lenge. Men samtidig vil ikke nye trollkontoer kunne gå rett til spoiling siden de må skrive 20 + innlegg. Og da spørs det om de gidder å gjøre det, og hvis de gidder er det mye større mulighet for moderatorer eller andre brukere å oppdage trollingen.

 

Sikkert vanskelig/ikke mulig å få til, men hva om innlegg fra folk med under f.eks. 50 innlegg i spoilerfrie tråder måtte godkjennes av mod før de vises for andre?

Lenke til kommentar

Forfriskende å gå inn her uten å få gedigne spoilere av drittsekker. :D

 

Men ja, fet start på sesong tre. Forstår ikke at folk synes den var kjedelig, for meg var det knall og dritspennende og så var episoden plutselig ferdig. Syntes forøvrig at Hivju hadde forferdelig dårlig engelsk. Hadde kjøpt det hadde det ikke vært for at alle wildilings som har snakket hittill har snakket engelsk helt prikkfritt.

 

Hivju ser veldig riktig ut for rollen, men der stopper det også for meg. Rett og slett svakt så langt.

 

For de som har sett s03e02:

 

 

Hva i allverden skjedde med Brienne og Jaime? Ville tro det finnes statister som hadde klart å gjort den scenen på broen bedre. Det minnet mer om en scene fra Monthy Python! Also: Margaery Tyrell er smud.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig i at kampen mellom Brienne og Jaime var dårlig, kampen mellom Ned og Jaime var mye bedre. Så da står det for meg mellom at skuespilleren til Brienne ikke kan slåss eller at scenen var laget slik fordi Jaime skulle være utslitt. Mulig en blanding også.

 

Helt fin episode og jeg likte hvordan storyen til Bran tar veien. Likte han de møtte også og bestemor Tyrell.

 

Men samtidig synes jeg det går litt sakte framover. Episodene går fort og jeg koser meg med det, men sitter igjen med en følelse av at vi burde fått sett noe mer.

Lenke til kommentar

Prinsippet til wildlings er at ikke at alle snakker samme språk. Vi har hørt veldig få av dem. Vi har sett veldig få av alle typene/gruppene som utgjør wildingsene totalt.

 

Stemmer stemmer. Men det er for meg ikke bare språket jeg sliter med. VI er (nesten) alle GoT fans her inne, og for min del blir jeg pirkete da. Synes han var ukomfortabel på skjermen, tonefall og hele måten han tolket rollen på.

 

Mye her inne av kritikk er fra fans, og så kommer det en eller annen fyr med en kommentar som "Ja så slutt å se da" eller "Dette er en tråd for fans". Jeg håper det blir bedre fra hans side senere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Meh Episode.

 

Merker jeg begynner å bli kraftig lei Bran Stark, er bare noe med ham, så tamm og kjedelig samtidig som han er litt små sutrete. Ikke enormt karakter utvikling på den fronten. Og fuckings Thomas Brodie-Sangster?Trodde jeg skulle kaste opp. Likte ikke søstra hans heller. Takk gud vi ennå har Osha i den gjengen der. Scenen hvor Lady Stark fortalte om Jon Snow var bare rar.

 

Men de 55 minuttene forsvinner fortsatt i et øyeblikk.

 

Edit: Tortur scenene var herlig intense, liker også hvordan den nye dronning til Jeoffry (husker ikke navne) brukte informasjonen hun fikk om ham fra Sansa og med en gang tilpasset seg sådan. Spennende karakter.

 

Angående Hivju så kan det jo ha noe med at vi er nordmenn å gjøre at vi kjenner igjen den "Norsk-Engelsken" ekstra godt. Har ikke helt bestemt meg hva jeg synes om han ennå.

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...