Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

There was never that much sex in the books, and on the show its just getting silly how often it is; rather than feeling like its imitating life etc it just seems for the sake of it.

I would like to see more violence, it seems to me like they have had almost no battles just to save money.

 

Alt som er galt med verden.

 

Tusen takk 'merica!

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Forfriskende å gå inn her uten å få gedigne spoilere av drittsekker. :D

 

Men ja, fet start på sesong tre. Forstår ikke at folk synes den var kjedelig, for meg var det knall og dritspennende og så var episoden plutselig ferdig. Syntes forøvrig at Hivju hadde forferdelig dårlig engelsk. Hadde kjøpt det hadde det ikke vært for at alle wildilings som har snakket hittill har snakket engelsk helt prikkfritt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kan vi være så snill å få denne personens IPadresse bannet??? Dette er ikke første gang og det er tydeligvis en person som hele tiden lager nye brukere for å ødelegge for oss andre!!

 

IP ban er på vei, så fort en admin får kontroll på det.

 

Tror jeg dropper denne tråden heretter jeg.

 

Det er nok dessverre umulig å få kontroll på alle drittunger her i verden, skal bare til at noen registrerer seg og skaper faenskap for andre. Eneste grunnen til at jeg tør å moderere i denne tråden er fordi jeg har lest bøkene, og prøver å bli kvitt folka så fort som mulig, men det er umulig å stoppe de på forhånd. Så ja, man er aldri garantert å unngå folk som skal være morsomme å komme med fiktive kommentarer som fremstår som spoilere eller faktisk spoile reelle ting. Eneste som er synd er også at de ikke har andre brukere på forumet, for da ville hovedkontoen og blitt kastet på ræva ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har dere fjernet spoileren eller?

Lurer på om jeg vil scrolle opp eller ikke for å fortsette tråden i tråden.

 

Etter et moderatorinnlegg så er selvfølgelig spoileren borte, men som sagt, kan dessverre ikke garantere at ikke nevnte [insert whatever nedlatende kommentar som behøvs] person ikke registrerer seg igjen på noen annen måte og poster noe igjen, det er risikoen med det store internett.

Lenke til kommentar

Det er mulig på vBulletin iallefall, vil tro det er mulig på Invision også, IPB virker mye mer gjennomført synes jeg.

 

Problemet er jo da at man samtidig utelukker muligheten for at brukere som oppdager forumet og faktisk vil engasjere seg i film/serie-delen ikke har mulighten til det.

Lenke til kommentar

Det er jo kun en eventuell midlertidig begrensning, og det gjelder jo kun et fåtall tråder av mange tusen (vil jo gjelde bare de store serietrådene som følger enkelte serier, stort sett).. Hadde det vært mulig, synes jeg personlig at det må være bedre løsning på problematikken, at helt nye brukere må ha litt "cred" for å poste i disse få trådene, istedet for sjansen til at den aktive kjernegruppen av brukere blir spoilet store hendelser pga barnslige individer. Jeg vil anta at nye brukere vil forstå og akseptere grunnen?! Spesielt hvis det er slik at flere brukere her velger å holde seg unna fordi faren for å få spoilet noe er relativt stor.. Bedre å ta vare på de stabile bidragsyterne til forumet?!

 

:)

 

Edit: En annen løsning kunne ha vært å vist brukernavnet i en sterk rødfarge, eller noe, slik at når man scroller nedover, så blir man fort oppmerksom på at her er det en "ny bruker", og at man kan velge å "lese sakte", slik at man raskere skjønner (helst i tide) om det er fare for at vedkommende kommer med spoilerinformasjon, eller ikke?! Lettere å oppdagene er sterk farge som er over selve posten, enn å lese hvor mange innlegg hver bruker har før man leser posten.. :)

Endret av Bone
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...